Gaaf filmpje Vief! Woods heeft dr koppie er lekker op zitten. Hoe heb je dat changement geleerd dan? Vorstin wisselt heel makkelijk, maar niet als ik het wil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
straks hoef ik alleen nog maar te rijden
jenga_8 schreef:ik heb dat met dijbenen
Altijd zo'n gedoe 

Alleen logistiek wat onhandig, omdat het bij daglicht moet en nogal een eind rijden is, maar dat zien we van de winter wel weer
In de zomer moet het wel lukken om het in te plannen 
Was uiteindelijk ook eerste en tweede met 196 en 185 punten. Dus trakkie heeft zn brokjes weer verdient.

Hopelijk vind je snel een goede!
Zou wel lekker zijn als je vakantiewerk zo dicht bij je huis kunt doen.
Gisterenavond de paarden nog afgemest en gevoerd, zag ik dat Jipje een schram op zijn achterbeen had zitten. Dus dat ook nog maar ff goed gewassen en nu maar hopen dat het niet gaat ontsteken. Gebeurt bij hem namelijk heel snel, dus hoop dat het goed gaat!
Van die hele lage broeken ziet er niet uit, dan heb ik altijd mega inkijk in mijn broek aan de achterkant

Vooral omdat ik zo'n holle rug heb.... Maar ja dan moeten ze maar de andere kant op kijken!
goeiemorgen

Hoop dat Bonnie het niet al te eng vindt.
dan nog even naar Woods en vanavond nog maar even bezig met een presentatie
en gefeliciteerd met je broertje!
. Daarna naar de manege geweest, huisje bouwen, maar het is nog niet gemakkelijk om daar een dakje op de krijgen die ook stevig is.
. Alleen die toets wordt een ramp, onthoud al die latijnse woorden niet pfffff. 
en helpen met het rundvee te drijven!!!!! Zo ontzettend gaaf lijkt me dat! op een westernpaard met westernzadel en natuurlijk cowboyhoed op!!!