Vief: dat ijsje zit er lekker uit
Succes met de regen Biem!
Hier heeft het wel veel geregend, maar bijna niet geonweerd..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Doet ze normaal heel netjes
andrea16 schreef:Hilde: wat voor studie ga je volgend jaar doen? (kwam ineens in me op haha)
En Vief, jij gaat naar Enschede toch?

Die gaat ook wat met communicatie doen! 
Alleen een paar leuke mensen maar die komen vanzelf wel bij de paarden rijden 
Ben nu pas 17 ^.^
Een vriendin van mij woont op kamers in Enschede en studeert fysio. Ga er wel es langs en dan even lekker Enschede in, altijd leuk!
. Bovendien heeft ze nog twee jonge haflingers staan waar ik wat mee ga rijden. Maar echt wedstrijdgericht rijden zit er helaas voorlopig niet meer in
.
!
! Alles is duidelijk voor degene die de dieren voert en Diesel is ook op z'n vakantie adres! Alles klaar dus voor morgen! We vliegen om 1 uur vanaf Zaventem en vertrekken zo 9 uur/half 10!
dus ik kom af en toe wel even kletsen!!
!
Heb net Pursuit of Happiness gekeken, met Will Smith en zn zoontje.. Echt een hele zielige film! floor01 schreef:Ik weet niet meer wie het precies vroeg, maar Hercules is al 18. Ik hoopt alleen dit jaar nog te kunnen uitrijden om hem daarna met pensioen te laten gaan....
!

, vroeger durfde ze het draadje niet eens aan te raken (bang voor stroom, terwijl er geen stroom opzit
)
)
Nu moet ik alleen nog even bedenken of ik ga vlechten of de manen nog ga trekken. Ze zijn namelijk een beetje lang
Ik vind trekken eigenlijk niet zo fijn vlak voor een wedstrijd, waarschijnlijk wordt het dan maar vlechten voor 2 parcoursjes