Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Talida schreef:bij ons ook droog gebleven, had les in de buitenbak. Instructeur was wel te spreken maar ik niet. Tal drukt zich er net steeds even te veel eruit naar mijn zin. Zit ook enorm te vogelen met mn teugels, laat ik ze iets langer ontspant ze wel mooi maar is ze net zo snel weer van de aanleunig af, en dan zit ik ineens met waslijnen. Of ik heb ze zo op maat dat ik nog 20 cm over heb naar het bit, voor mn gevoel dan, en dan werkt ze net zo min mee. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen... Dus al iemand nog tips heeft
squid schreef:En neem maar van mij aan zo'n etterbak heeft er langer last van dan jij...die blijft z'n hele leven zo (tenzij hij / zij ooit nog het licht ziet, behalve dan die keren dat hij / zij de koelkast open doet!).
Talida schreef:snap wat je bedoeld, maar krijg het gewoon niet voor elkaar,. probeer juist heel bewust handen op zn plek en dr van achter naar voor te rijden, nou dat vind ze best fijn hoor maar wel het hoofd waar zij het wil. Of ik heb een stapje langer, en dan is ze gewoon te lang en uitelkaar. Voor een proef dan, niet voor losrijden. Krig juist altijd commentaar dat ik te lange teugels hebt, te zacht met mn handen, paard wordt te lang etc etc
gomir schreef:Scum: stond een leuk paard voor jullie te koop in de paardensport