Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Antonius schreef:*edit: even op fei gekeken, F heeft 2x een 2* uitgereden (laatste vorig jaar) en het BK in Nokere, dus volgens mij mocht hij geen M meer starten.
mila_furrie schreef:Het gaat inderdaad om die ruiter. Hij heeft al meermaals M gereden met resultaat. Blijkbaar heeft hij familie in het bestuur waardoor er niemand iets van zegt. Eerlijk is het niet:-(
Maar ik wou dan ook enkel nog eens de trakheners en de coffin doen.
) maar vind het toch altijd leuk als je iets krijgt als je wint.
Mooie foto's gezien! Ongelooflijk dat je dat klaar speelt

k zou mij daar ook verschrikkelijk aan ergeren, bedoel competitie is leuk, maar niet op die manier. K zou daar toch iets van durven zeggen!
volgend jaar studeer ik af en hopelijk dan wat meer tijd. En Evita zal dit jaar toch weer drachtig zijn dus hoef 't ook allemaal niet zo persé... Ondertussen al helemaal blij met 't idee voor een nieuw veulentje!

Man man man, tis mijn dag niet. Geen springles hier, al het materiaal stond nog opzij op de karren na de klusjesdag en eerlijk gezegd te lui om ermee te gaan slepen. Morgen heeft de club les en die laten dat sowieso staan, dus ik spring donderdag dan wel
ze zagen nooit over helpen, eetfestijnen en ander gedoe! HEERLIJK. Ik ga wel 1x per jaar jureren.
Hopelijk kan ik deze zomer meedoen in Nokere.
!
ik heb hele drukke paasdagen gehad, dus niet in de mogelijkheid om te reageren. We hadden de camping namelijk zo goed als vol zitten omdat Pasen en de Amstel Goldrace tezamen viel...waanzin.
of in kronenberg
maar inderdaad, soms moet je ze eens even op hun nummer zetten..ook als ze blijven huppelen en frustratie krijgen..
en goed van je springen, maar de aandacht voor de dressuur niet laten verslappen hè!
ik zie het al helemaal voor me.
) (edit, ik zag dat winnie dat ook al had genoemd
)
dus dan moeten we mekaar echt even gedag zeggen!!