Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ga ze nog vaker analyseren! Kijken wat daaruit komt.
Wat tof dat jullie die ervaring samen kunnen delen!

Braaf paard hoe hij zo blijft staan! Of je ziet hem denken "wat is dit nu??" Niks aan overgehouden die dag hoop ik?
Je beweegt nog gelukkig.
Verschilt het dus nog niet zo met andere takken van sport die we doen..
Leuk om dat soort dingetjes plotseling zo te beseffen! Inspireert.
Maar dan heb ik het nog over afsprongen uit de B en L.. De rest wil ik nog niet over nadenken..
Hoewel ik nu wel benieuwd ben naar die bij Renswoude..
Gewoon weggejaagd daarmee.
Goeie tips ook van die foto's! Afgelopen keer noemden we de nummers van hindernissen die ons opvielen.. Dat ging op zich ook nog wel. Gelukkig geeft het niet betreft de namen, dat is fijn te weten. Komt vast vanzelf allemaal.. Als je het maar goed doet met er overheen komen inderdaad!

josewoos schreef:Ik doe 5 juli mee in Renswoude
Afsprongen gaan over het algemeen altijd wel goed, mijn paard zou voor het mooie zichzelf meer mogen laten zakken, maar ze springt ze gelukkig nooit idioot ervan af.
Overigens, in Renswoude vind ik dat witte bruggetje echt wel een dingetje
Is dan geen echte afsprong, maar wel dat je een stuk lager moet landen.
Ik heb 'm 1x met ander paard gesprongen en kreeg toch zo'n klap in mijn rug (welke al heel slecht is), dat ik die daarna nooit meer heb gesprongen![]()
Dat is ook de reden dat ik mij nog niet voor de officiële B cross heb opgegeven, omdat die sprong daar nog wel eens in wil voorkomen.
Nog tips misschien?
Wat een klapper maak je bij die afsprong Elsea!