Gefeliciteerd Noor en Margreet! Mooie foto's van jantien voorbij zien komen! En shanoek is aan de twijfel voor een springinstructeur, stuk rijden of thuis bij instructeur springen..
bianca1980
Geplaatst: 03-04-12 14:36
Gefeliciteerd.. .. Noor en margreet, prachtige naam.
FE: gecondoleerd en sterkte met het verlies. Vervelend dat hij zo aan het einde van zijn leven heeft moeten komen..
Noor en Margreet: proficiat!
Heeft iemand een potje energie over? Een weekend lang dienst doen en dan op maandag weer vrolijk verder met je studie is niet heel bevorderend voor je energie en motivatie peil .
Kris geslaagde vakantie? mendy ik zag heb al op fb, erg leuk Jantine ik heb ook filmpjes gekregen maar ik heb ze naar de tel van een vriendin laten sturen zodat die ze op mijn comp kan zetten...
Enne, ik moest echt vreselijk lachen om die wielrenners die begonnen te fluiten naar je tijdens het omkleden.
bvw
Geplaatst: 03-04-12 16:56
tientjeh schreef:
Dan stuur ik ze ook naar je vriendin Bianca :p
Enne, ik moest echt vreselijk lachen om die wielrenners die begonnen te fluiten naar je tijdens het omkleden.
wij zagen het ook al helemaal voor ons dat er daardoor één tegen de boom zou rijden Maar de mannen in twente zijn in elk geval niks gewend
Hilde_
Geplaatst: 03-04-12 17:33
Margreet en Noor gefeliciteerd!! En hoe tegenstrijdig, FE gecondoleerd.. Leuk filmpje Mendy! Hoe was je vakantie Kris? Fijn dat het zo goed met je gaat Marijke!
Zaterdag weer met Catweazle gestart en we hebben onze eerste winstpunt in de L1 gescoord! Beetje jammer dat vlak voordat ik zou starten de federatievertegenwoordiger het nodig vond om bij beide jury's langs te gaan met haar poedel. Catweazle wist niet wat ie zag Hij was zo lekker ontspannen en liep met losrijden zo fijn! Eerste proef was dus niet zo veel soeps dankzij de poedel, mooi klaar mee. Daar had ik 175. Tweede proef liep ie alweer een stuk fijner en daar 189!
Hij heeft vandaag ijzers gekregen voor dus ben benieuwd of hij morgen wat meer op Totilas lijkt...
@ FE gecondoleerd met het verlies. Sterkte @ Noor en Margreet gefeliciteerd met de familieuitbreiding @ Anthea hoogeveen begint om 1700 dacht ik. Je kan Westdorp ook even bellen voor een andere dag. Mooie kleurige hindernissen met een galoppeerbaan. Je betaald per paard en je mag net zolang rijden als je wilt.
Annetje
Geplaatst: 03-04-12 17:55
Noor en Margreet gefeliciteerd! Klinkt wel erg lekker... een plopper... Gelukkig houden ze (moeder + kind) daar meestal niets aan over. BVW heeft een stripact weggegeven? Filmpje van Itsme doet het niet. Jammer! Hilde heeft ondanks de poedel een winstpunt gereden