Ik ben net veilig thuis en ga eerst maar eens slapenslapenslapen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik heb tot 3 uur liggen lezen, was te spannend om te stoppen. Nu maar eens aankleden en de monsters voeren.
.
het was een drukke dag/nacht, om 3.30 hadden we alweer een melding, dus had toen net een uurtje geslapen, toen we daarna om 4.15 terug waren kon ik even pitten en om 6.45 hadden we weer een uitslaande brand op de bovenste verdieping van een woning. Daar is het dak er nu voor de helft weg..........tja.....vuurpijlen en Amsterdam gaan soms niet zo goed samen denk ik (ervan uitgaande dat deze ook daardoor veroorzaakt is, gezien het brandverloop en de plaats)
Hebben een taxi naar huis genomen en waren half 4 thuis. Best netjes. Zo even aan de brunch en vanmiddag even op visite.
Ik wist het al met kerst, is wel moeilijk om je mond dan te houden!

Denk dat hij aardig verrot is
Nu is ze ook nog best druk in de wei. Vanmiddag wel even rijden op de club, even wat energie eruit.
30 januari haal ik hem weer op, dan gaat Jan voor 3 weken naar Spanje op cc dus dan heeft het ook geen nut om hem te laten staan. Caap heeft lekker lang op de wei gestaan vandaag, morgen mag hij weer aan de bak.