[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:28

San: waarschijnlijk is het achteraf gezien al een paar jaar geleden gebeurd :o Met gymmen op de middelbare school. Ben toen een keer met horden lopen na de laatste horde door mn knie gegaan met een soort "knoep-gevoel" en dat deed heel zeer en m'n knie werd toen ook heel dik. Maar gewoon rustig aan gedaan met 't idee "gaat wel weer over". Ging ook wel weer over, maar ik bleef steeds door m'n knie heen gaan (en dan lag ik ook gewoon tegen de vlakte, totaal geen controle over). Laatste keer was bij het uit de bus stappen, niks aan de hand en daar lag ik weer.. Toen was ik het echt zat en ben ik naar de dokter gegaan en toen dus doorverwezen naar het ziekenhuis en dit bleek uit de MRI.

Mendy: rustig aan doen is wel erg lastig, maar het is voor het goede doel :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:28

Sann: Weet je zeker dat ze vrijdagmiddag scheikunde heeft? Die heb ik dinsdag al gehad, de antwoorden staan ook al op internet dus lijkt me heel apart als ze dat vrijdag heeft, dan wil ik de antwoorden wel doorspelen :+ . Natuurkunde ging bij mij wel aardig, maar niet zo goed als ik zelf aanvankelijk dacht.
Maak me er niet heel druk over :o want ik moet hele rare fratsen uithalen wil ik niet slagen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:31

alsjeblieft heleen..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:34

EB hoeveel heb je nu nog dan?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:41

Wat vreemd van die examens!

Ik heb vandaag iets goeds gedaan :Y) ik heb mijn inschrijving voor een opleiding op de bus gedaan :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:42

Welke opleiding? :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:45

Jeuj Mistid!! ben ook benieuwd welke opleiding....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:58

Marketing communicatie & ..? http://www.noorderpoort.com/algemeneinf ... fault.aspx bij het Johan Cruyff. MBO gewoon, niet te moeilijk. Heel veel meiden waar ik tegen moet rijden zitten er op. Is echt op sport gericht. Als je verhinderd bent kan je de lessen zo online volgen! Geweldig!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:03

Dat klinkt wel goed!
Wat wil je er uiteindelijk mee gaan doen?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:04

Mistid: goed werk :D. Ook ik ben benieuwd naar de opleiding!
Snoekiej: over ervaringen met de diverse klinieken kan ik niet objectief meepraten dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel ben ik ervan overtuigd dat iedere dierenarts zal doen om ervoor te zorgen dat er een diagnose gesteld wordt en een behandeling ingesteld wordt. Helaas is het niet altijd zo eenvoudig als het lijkt en hebben de beesten ook de boeken niet gelezen wat betreft verschijnselen.. Ik hoop dat ze wat kunnen vinden bij Vorstin bij de Lingehoeve, maar als Honselersdijk en Bodegraven beide niets konden vinden dan moeten ze daar echt diep gaan graven. Ik duim voor je! En CT/MRI/scintigrafie zijn idd aardig duur!

Ik heb net lekker met mijn co-schap maatjes gaan uit eten, daarna nog even naar een bandje gaan kijken op het Neude (Festival aan de Werf is bezig). Erg zweverig, wel goed, maar niet zo mijn ding :+.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:10

heleenxx schreef:
Wat wil je er uiteindelijk mee gaan doen?

Geen idee. Ik vind niets leuk. Ga maar eens een life succes coach raadplegen :Y)
Dit is een redelijk veelzijdige studie dus dat leek me wel wat. En voor havisten hebben ze een speciaal traject wat in 2 jaar kan, dus stel ik slaag nu ( :') ) en ga die school doen, ben ik nog maar 18 als ik hem heb afgerond! Of net 19, afhankelijk van de maand :+

Oja, nog een nieuwtje :') we hebben afgesproken thuis, dat mocht ik een bod krijgen van 5 cijfers voor de komma op de Vos, dan mag ie weg. Dus als iemand nog een jong ruitertje weet die een hele fijne allrounder (met kwaliteiten?) zoekt, mag je Vos best tippen!

Lekker uit eten Floor!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:19

Bvw: ik heb er nog 3, even twee dagen niks, donderdag Engels en vrijdag dan Bio en Latijn.
Mistid: Fijn dat je een opleiding heb uitgekozen en opgegeven, vind je het niet zonde van je havo om een mbo te doen?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:19

Ik was helemaal vergeten JN te feliciteren!! Dus bij deze: alsnog GEFELICITEERD! (ook al ben ik nu officieel te laat :+).

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:21

Nee. Ik zou het meer zonde vinden als ik begin aan een HBO studie terwijl ik dat helemaal niet wil, stop en niets heb (en niet weer begin). Ik weet eigenlijk zeker dat ik deze wel ga afmaken omdat het gewoon dichtbij is (Groningen) en het een vrij algemene (en korte) studie is.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:28

Dan is het inderdaad slimmer om deze opleiding te kiezen, zeker als het zo goed te combineren is met het rijden. Moet zeggen dat ik daar mijn keuze ook wel op heb afgewogen, zat eerst richting (dier)geneeskunde te denken, maar dat zijn toch wel zware studies en bovendien wil ik mezelf ook niet vastleggen voor de komende 6 jaar.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:32

Ik ben een heel zinnig ding en niets was goed genoeg voor mij :+ . Had me helemaal niet zo op MBO georienteerd want dat had ik al na 3 havo kunnen gaan doen, maar toen kreeg ik een flyertje in de bus wat me toch wel heel erg aansprak. Eens wat nagevraagd bij vriendinnen die het al doen en het lijkt me heel leuk en zit niet meteen in de onbekende wereld. Want daar was ik ook wel een beetje bang voor, dat ik er helemaal alleen voor zou komen te staan.

Nou ik ga plat, ben moe :O

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:35

Dat is wel fijn inderdaad, ik ben wel van plan helemaal alleen in een andere provincie te gaan studeren, wel eng maar aan de andere kant ook heel leuk en spannend :D ! Nu alleen nog een woning vinden... :+ .

Trusten!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 07:41

Mistid: toevallig ken ik iemand die aan dezelfde "school" een opleiding doet. Toen bij haar thuis, in het bedrijf, een africhtings- en handelsstal, na een vervelend ongeluk een lastige situatie ontstond om het werk rond te krijgen, werd er met school heel flexibel een aangepast programma opgesteld.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:11

Goedemorgen!
Iedereen lekker geslapen :D?

Jitske: Welkom terug :D
Fijn dat je weet wat je straks wilt gaan doen Mistid :)

Ik ga zo nog even naar mijn oude huis kijken. Zit nu een of andere programma in waarbij jongeren die een opleiding aan het MBO volgen daar op kamers kunnen omdat ze in lastige situatie zitten. Maar eens kijken wat ze met mijn oude kamertje gedaan hebben! Heb er eigenlijk wat weinig tijd voor (iet wat strakke planning) maar we gaan het wel zien :) Daarna naar Geniusje en door naar Deventer om via daar naar Den Bosch te gaan vanavond!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:21

Goedemorgen!
Jitske klinkt niet echt fijn dat met je knie! Hopelijk herstelt het voorspoedig!
Margreet :D :D Leuke sem spam! Lachebek!
Mistid lijkt dus wel eeen goede opleiding!
Vief jij hebt dus weer een hele reis voor de boeg.

Ik zal zo naar het werk!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:32

morgen!

EB succes nog met de laatste exmamens!
Mirthe leuk dat je weet wat je wil doen. Ik ga nu verder denken, wat wil je eigenlijk doen na je opleiding?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:34

Mistid fijn dat je weet wat je nu wilt doen. En ik heb net je filmpje bekeken (ja een beetje laat) maar wat pakt die superstoer aan.
Vief gaat weer een rondreis maken

Ik ga vandaag een rustig buitenritje met Ferrose maken. Die was gister echt wel moe

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:37

Goedemorgen.
Zo bay en ol maar eens rijden.

Mirthe mooi dat je nu een ook hebt gevonden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 08:38

Goedemorgen!
Wat een goed begin van de dag! Zat nog voor half 8 op Jer (die keek me wel wat wazig aan eerst := ) en na een plaspauze na het losstappen ( :roll: ) ging ie als een trein! :D Nudine en de kleine nog even gepoetst en zit nu aan het ontbijt :)

Lijkt me een goede oplossing voor nu, Snoek!
Mo, leuk dat je op Chal gaat rijden!

Ik ga even douchen en richting werk!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:55

Goedemorgen.