@ Marjan: jeetje, wat heftig zeg! Op zich wel een redelijk positieve uitslag dus!! Dat is wel fijn!
.@ Annetje: lekker gereden dus!
@ Lau:
Gefeliciteerd met je voldoende voor bestuurs! En je bent even wezen zandhappen. Je gaat wel lekker deze week 
@ Eef: heb maar een klein stukje gezien, maar mooi filmpjes. Veel plezier in Antwerpen!
Over eten: ik woon natuurlijk nog bij paps en mams
Meestal hollandse pot, dus groenten/vlees/aardappelen en 1 keer in de wk iets van pasta, nasi of bami of een ovenschotel. Ik eet regelmatig niet thuis, dus dan kan ik het zelf wat meer bepalen (= meer pasta/wraps/taco's, dat soort dingen). Ik ben niet echt een broodeter, liever een warme hap of een lekkere salade!Gister springles gehad. Jer kwam inderdaad met grote ogen binnen, Sim
Het liep helaas wel erg uit allemaal, zat er al bijna een uur (!) op voor we begonnen. Maar geen stout staakgedrag, dat had Jer nog wel eens als hij een beetje moe werd. Eerste kruisje ook met grote ogen bekeken, maar verder echt superbraaf. Kon meestal lekker in het ritme blijven, hij keek niet naar de zeiltjes e.d., en was gewoon hartstikke braaf. Helemaal niet slecht vond ook de buurman
, volgens hem begint het gevoel (bij mij dus) te komen. Nou, dat zal toch eens tijd worden!
Heleen was er ook met Uitje, die kan noodsprongen maken zeg
.
Dat kan ik wel beamen!
Niks waard zo'n 2 kamer appartementje waar ik niet rustig alleen kan zitten. En om vriendlief nou te verplichten de tv uit te doen terwijl DÉ voetbalwedstrijd (volgens hem) erop is, vind ik ook niet wat
Dat wordt dit weekend dus knetterhard bikkelen.

hahah jullie mannen denken dat altijd wel, maar helaas