Heb net voor de 1ste x zonder zadel gereden!.
Ze vond het maar raar hoor,maar later ging het wat beter en ik heb zelfs gegaloppeerd.
en ook nog even een sprongetje gemaakt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peanutbutter schreef:Kreeg net deze foto's binnen. Deze (paardgefokte) pony heb ik 3 jaar geleden verkocht en is nu 6 en loopt Z2.
Mogen jullie raden wat voor bloed daarachter zit
... Ik hoop dat morgen mijn fleecegevoerde regendekens binnen komen.
, maar zodra ik hem aanklik dan sluiten mijn openstaande programma's af
... Ik kan ook op de site van ruiterhuis niets vinden wat als hoefbeschermer door moet gaan.. Heb jij een plaatje?
Ze staat nu dus weer op de Natterman, hopelijk helpt dat. Verder liep ze wel fijn met rijden
Ze was helemaal zeiknat, dus ik kreeg haar echt niet droog voor ik weg wilde. Ik kijk het weer nog een weekje ofzo aan, en dan beslis ik of ik haar al scheer of niet. Mijn deken moet ook ongeveer volgende week binnenkomen, dus die is dan net op tijd.
Kan ook niets op internet vinden. Fijn dat Jackson weer onder handen genomen is. Vorstin is over een paar weken ook weer aan de beurt
. Hij liep wel in één keer het water in
dus er zit verbetering in.
, want haar witte kont verruild ze in de winter voor een mengsel met bruin. Tinker is echt enorm in de rui, maar heeft ook nog geen dikke vacht, die ouwe idem dito
.

, maar ik vond het zo lüllig om te zeggen als het niet zo was
Zat eens naar zijn beentjes te kijken en dacht ook al richting tuiger 
Hoop dat het nog iets meevalt. Scheren is niet echt een optie omdat ze nog niet hard aan het werk hoeft.. Dus hoop voornamelijk dat ze er nog een beetje fatsoenlijk uit ziet.