Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SGW en Endurance vind ok .. die zijn hier ook niet in de buurt 

!. Zaten nog wel wat slordige dingetjes in, maar verder liep ze heel fijn
. Stuk fijner dan in Sonnega alweer. Achterwaarts en halsstrekken enzo moet allemaal wat netter. Maar ze bleef nu in een constant ritme in de draf. Dus was wel tevreden eigenlijk. We hadden 183 punten. Viel me ietwat tegen, maar dat maakte niet uit.. Had fijn gereden en volgende week weer een dressuurwedstrijdje meepikken. Uiteindelijk waren we nog 5e geworden 
Das erg...
. 
Heb het nog nooit meegemaakt dat ik er maar 1 kon rijden, behalve op de regiokampioenschappen!

Persoonlijk zou ik een ietwat rustiger draftempo willen zien.
Lappie_Lap schreef:@ Kim ... ik viel wel op eigenlijk, had een knalroze jas aan
Het zag er idd heel netjes en constant uitPersoonlijk zou ik een ietwat rustiger draftempo willen zien.
Gefeliciteerd met je prijs!
Snap het ook niet helemaal. Dit commentaar/tip kreeg iedereen mee trouwens.
maar wel koud. 
Je ziet ook mijn oma nog staan aan het einde.
deed hij 2e parcours wel gewoon
Hij stond veels te krap tussen B en C, kwam er al niet echt lekker in en maakte 1 galopssprong teveel, en toen redde ze de laatste echt niet, heeft nog wel geprobeerd wat resulteerde op een platte hindernis, gingen ze opbouwen heb ik hem over gedaan, en voelde niet zo goed dus heb afgegroet, heb liever Kino niet kapot
).
Zaterdag heel de dag naar Miriam geweest, helaas niet kunnen rijden, de bak was net beton
Dus we hebben fanatiek de zadelkamer opgeruimd, is erg mooi geworden
Wel leuk, allemaal oude spulletjes tegengekomen, ook van Roosje, brengt leuke herinneringen naar boven 

Raar dat ze daar met een gasbrander gingen staan precies tijdens je proef :S