Zo ook weer terug van stal.
Kwam de stal binnen en daar hangt zo'n mededelingen bord.
Stond erop per 1 mei stallings kosten 25 euro duurder.
Nou wij betalen al een bedrag waar je u tegen zegt en nu word het nog duurder terwijl je er niks voor terug krijgt.
En dan word het ook nog op zo'n manier verteld. Gewoon opgeschreven, zonder redenen ofzo erbij.
Had me ma gebelt, me pa meteen naar stal, die heb de eigenaresse wel ff laten weten dat dit wel onbeschoft was.
Ging ze helemaal onaardig terug lopen doen.
Oke alles word duurder dus de stalling ook, maar waarom op zo'n manier??
En ja voor hier is het best luxe stal, maar tegenwoordig is er steeds meer stuk, en kan ik net zo goed op een manege gaan staan.
Warm water, al paar maanden stuk. Het dak boven de stal van m'n buurman lekt. Het raam is stuk dus de paarden kunnen niet naar buiten kijken en noem nog maar een paar van die dingen.
De paarden van de staleigenaresse staan al een paar weken de hele dag op het land maar die van ons moeten maar binnen staan.
Word er toch wel beetje sago van. Het is wel lekker zo dichtbij, maar het is telkens weer gez**k.
Als het zo moet fiets ik liever een paar km.
Sprak nog wat mensen op stal, die snapte der ook allemaal niks van.
Me ouders betalen de stalling wel, maar het is gewoon te duur voor wat je ervoor terug krijgt.
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 22-04-08 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt