Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
psst schreef:Ik heb me net ingeschreven voor de oefencross van Vlietland![]()
Lisse ook maar meteen gedaan maar daar is al een wachtlijst! Moet ik toch binnenkort dat puntje in de B zien te halen
miss_jumpy schreef:psst schreef:Ik heb me net ingeschreven voor de oefencross van Vlietland![]()
Lisse ook maar meteen gedaan maar daar is al een wachtlijst! Moet ik toch binnenkort dat puntje in de B zien te halen
Leuk dat je naar Vlietland komt en nu al een wachtlijst voor Lisse????
Snoekiej schreef:Volgens mij heeft Vorstin ook 12,5Ik zal morgenochtend wel even meten, dat meet je toch zonder ringen? Ik zou het heel fijn vinden als ik m zou mogen lenen
Snoekiej schreef:Psst, had jij ook meegedaan aan de Kievit? jammer dat het niet doorgaat he, maar wel begrijpelijk.. Nu is het in de twee buitenbakken, alleen voor de vrijwilligers van de vereniging.. Jammer dat ik niet geholpen heb
Snoekiej schreef:Word een gezellige boktmeeting op de Vlietlanden trouwens
Amber, moet ik nou "tegen" jou op de Vlietlanden dan, of start je bij de paarden? Dapper trouwens dat je je al in durft te schrijven zonder je winstpunten gehaald te hebben
psst schreef:Wilde gaan springen maar dit jaar hadden ze geen springen.. Tot nu toe ieder jaar daar aan de dresssur meegedaan en zat atijd wel in de prijzen maar nu ik Z start durfde ik het niet echt aan op zo'n groot concour![]()
Schijnt volgend jaar voor het laatst te zijn. Jammer want vind altijd wel leuk concour.
Amber_ schreef:Ik ben opgegeven voor Ponys (en Oefencross), tenzij er een wachtlijst komt. Maar mijn vader wilt net zo lang blijven rijden tot ik mijn winstpunten heb.. Dan moet het toch wel goed komen.Maar ik kom sowieso
.
Snoekiej schreef:Vorig jaar hadden we ook geen springen toch? Ja, het word wel een van de laatste jaren, want Tinus moet van stal Heijstek weg, ik weet niet wat ze met het terrein gaan doen, maar hij mag daar maar tot zijn 65e blijven, en hij is nu 62 ofzo..
MelanieB schreef:Amber is nog 17 toch?
Snoekiej schreef:Amber_ schreef:Ik ben opgegeven voor Ponys (en Oefencross), tenzij er een wachtlijst komt. Maar mijn vader wilt net zo lang blijven rijden tot ik mijn winstpunten heb.. Dan moet het toch wel goed komen.Maar ik kom sowieso
.
Je was toch al 18 ofzo? Ga je dan de pony's en de oefencross doenOf als je je punten niet hebt dat je dan de oefencross rijd..?