[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:39

dat zal wel van de springwedstrijd in wassenaar zijn GvdT, het springen op de stompwijkse paardendagen is alleen voor leden van de plaatselijke club, bijna niemand haalt daar het b-niveau dacht ik....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:40

psst schreef:
Ik heb me net ingeschreven voor de oefencross van Vlietland Haha!

Lisse ook maar meteen gedaan maar daar is al een wachtlijst! Moet ik toch binnenkort dat puntje in de B zien te halen Clown

Leuk dat je naar Vlietland komt en nu al een wachtlijst voor Lisse????

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:43

Ik en de hoefsmid hebben net ons leven geriskeerd door Velvet te beslaan, téring, wat was dat beest onuitstaanbaar Lips are sealed
Waarschijnlijk doordat ze hengstig was, dat doen we dus nooit meer als ze hengstig is Nagelbijten / Gniffelen
(was eerste keer beslaan)
Maar, de ijzers liggen eronder Go jij! Go jij!
Btw: ze móest ijzers, haar hoeven gingen scheuren etc.. anders had ik haar lekker op blote voetjes laten lopen Clown

Floor: wat balen van Hercules! Ach gut

de rest ben ik alweer vergeten Bloos

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:48

miss_jumpy schreef:
psst schreef:
Ik heb me net ingeschreven voor de oefencross van Vlietland Haha!

Lisse ook maar meteen gedaan maar daar is al een wachtlijst! Moet ik toch binnenkort dat puntje in de B zien te halen Clown

Leuk dat je naar Vlietland komt en nu al een wachtlijst voor Lisse????

Ja voor de oefencross dan he!
Voor de rest nog niet, dus mocht het ineens heel goed gaan met springen en we gaan goed in de cross van Vlietland kan ik altijd nog voor het eggie starten maar heb me voorlopig maar op de wachtlijst gezet voor de oefencross.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:58

Oops, ik moet Neede nog inschrijven en alles wat daarna komt ook. Toch maar eens aan gaan zitten morgen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:02

Wat rot van Hercules Floor Ach gut
Welkom Ilona
Lekker ijsje Vief!
Psst, had jij ook meegedaan aan de Kievit? jammer dat het niet doorgaat he, maar wel begrijpelijk.. Nu is het in de twee buitenbakken, alleen voor de vrijwilligers van de vereniging.. Jammer dat ik niet geholpen heb Tong uitsteken
Word een gezellige boktmeeting op de Vlietlanden trouwens Lachen
Amber, moet ik nou "tegen" jou op de Vlietlanden dan, of start je bij de paarden? Dapper trouwens dat je je al in durft te schrijven zonder je winstpunten gehaald te hebben Lachen

Heb net Vorstin gereden, ze liep wel lekker.. Ik heb van 2 mensen een dubbelgebroken bitje kunnen lenen, maar ze waren te groot. Nu moet ik of er eentje gaan kopen of van iemand anders nog eentje proberen te lenen Boos! Vorstin heeft echt een te klein bekkie Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:09

Hoeveel cm?
Ik heb nog wel een dubbelgebroken watertrensje liggen van 12,5 cm. Te klein voor Lipso Knipoog

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:21

Volgens mij heeft Vorstin ook 12,5 Lachen Ik zal morgenochtend wel even meten, dat meet je toch zonder ringen? Ik zou het heel fijn vinden als ik m zou mogen lenen Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:32

Ik wil ook heel graag naar vlietlanden, maar het is best een stukkie rijden....en dan zeurt me moeder... Slapen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:33

Hier regent het nu ook, sinds een uurtje. Gelukkig geen hoosbuien zoals ze voorspellen

Jitske: gelukkig dat de ijzers er onder zitten

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:35

Ik heb mijn haar nog steeds niet geverft Tong uitsteken
En ik ga vanavond even naar Bimob Lachen Hier regent het alleen maar Rolleyes

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:37

Snoekiej schreef:
Volgens mij heeft Vorstin ook 12,5 Lachen Ik zal morgenochtend wel even meten, dat meet je toch zonder ringen? Ik zou het heel fijn vinden als ik m zou mogen lenen Lachen

Klopt, gewoon tussen de ringen in meten Lachen
Ik hoor het nog wel!

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:52

Snoekiej schreef:
Psst, had jij ook meegedaan aan de Kievit? jammer dat het niet doorgaat he, maar wel begrijpelijk.. Nu is het in de twee buitenbakken, alleen voor de vrijwilligers van de vereniging.. Jammer dat ik niet geholpen heb Tong uitsteken

Wilde gaan springen maar dit jaar hadden ze geen springen.. Tot nu toe ieder jaar daar aan de dresssur meegedaan en zat atijd wel in de prijzen maar nu ik Z start durfde ik het niet echt aan op zo'n groot concour Bloos

Schijnt volgend jaar voor het laatst te zijn. Jammer want vind altijd wel leuk concour.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:00

Snoekiej schreef:
Word een gezellige boktmeeting op de Vlietlanden trouwens Lachen
Amber, moet ik nou "tegen" jou op de Vlietlanden dan, of start je bij de paarden? Dapper trouwens dat je je al in durft te schrijven zonder je winstpunten gehaald te hebben Lachen

Ik ben opgegeven voor Ponys (en Oefencross), tenzij er een wachtlijst komt. Maar mijn vader wilt net zo lang blijven rijden tot ik mijn winstpunten heb.. Dan moet het toch wel goed komen. Vork Maar ik kom sowieso Ja.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:00

Poeh zeg eindelijk klaar met die trailer schoonmaken. Ben 5 uur bezig geweest Rolleyes
Stond ik daar in de regen met me water slang en fles schoonmaak middel.
Je kon echt duidelijk zien dat het te druk is om hem schoon te maken.
dus ja nu zat het vuil zo aangekoekt dat ik 5 uur bezig was.
Maarja nu is die wel helemaal schoon Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:03

Ach, mijn kleine shet zat vast in een van die stomme goals van mn broer Ach gut Helemaal om zijn beentjes...toen ik eraankwam gerend had ie 1 beentje al losgewurmd....maar die andere zat er nog in (vlak bij z'n hoef)....
En zo hoog, dat ie zeg maar, de hele tijd op zijn achterbenen stond, waarschijnlijk heeft ie weer zitten spelen (en steigeren) met Boris en boris is een beetje lomp, dus ik denk dat Billy, terwijl ie steigerde, opzij knalde en met zijn voetje erin verstrikt raakte...
Kleine smurfie toch Ach gut
gelukkig heeft ie niets Lachen
Alleen is ie denk beetje geschrokken, hij liep helemaal achter me aan tot aan het hekje toen ik 'm eruit had en ik heb een kusje gekregen Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:25

psst schreef:
Wilde gaan springen maar dit jaar hadden ze geen springen.. Tot nu toe ieder jaar daar aan de dresssur meegedaan en zat atijd wel in de prijzen maar nu ik Z start durfde ik het niet echt aan op zo'n groot concour Bloos

Schijnt volgend jaar voor het laatst te zijn. Jammer want vind altijd wel leuk concour.

Vorig jaar hadden we ook geen springen toch? Ja, het word wel een van de laatste jaren, want Tinus moet van stal Heijstek weg, ik weet niet wat ze met het terrein gaan doen, maar hij mag daar maar tot zijn 65e blijven, en hij is nu 62 ofzo..

Amber_ schreef:
Ik ben opgegeven voor Ponys (en Oefencross), tenzij er een wachtlijst komt. Maar mijn vader wilt net zo lang blijven rijden tot ik mijn winstpunten heb.. Dan moet het toch wel goed komen. Vork Maar ik kom sowieso Ja.

Je was toch al 18 ofzo? Ga je dan de pony's en de oefencross doen Verward Of als je je punten niet hebt dat je dan de oefencross rijd..?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:27

Je mag het jaar waarin je 18 wordt gewoon uitrijden bij de pony's Lachen

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:36

Snoekiej schreef:
Vorig jaar hadden we ook geen springen toch? Ja, het word wel een van de laatste jaren, want Tinus moet van stal Heijstek weg, ik weet niet wat ze met het terrein gaan doen, maar hij mag daar maar tot zijn 65e blijven, en hij is nu 62 ofzo..

Weet ik eigenlijk niet want toen ben ik niet geweest omdat Max geblesseerd was ..
Voorgaande jaren hadden ze het wel altijd in het progamma staan.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:36

Amber is nog 17 toch?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:40

Weet niet zeker, dacht dat ik in een ander topic iets gelezen had over dat ze bij de paarden moest starten..
Maarja, wordt gezellig dus.. Vind het wel spannend hoor, mijn eerste cross Haha! Heb er echt nu al zoo veel zin in Haha!
@ Psst, van 2 jaar geleden kan ik het me ook wel herinneren ja Ja Vind het ook wel jammer dat ze geen springen meer hebben..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:53

Ik mag 6 dagen ofzo van mijn 18e jaar bij de pony's genieten Huilen van het lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:07

Hilde: wat voor studie ga je volgend jaar doen? (kwam ineens in me op haha)

En Vief, jij gaat naar Enschede toch?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:15

MelanieB schreef:
Amber is nog 17 toch?

Klopt, ik wordt volgend maand 18 Ja.
Dus dit jaar mag ik nog ponys starten ! En mijn vader heeft gesegt omdat SGW Ede zo goed ging, hij alles wilt rijden dit jaar nog !

Snoekiej schreef:
Amber_ schreef:

Je was toch al 18 ofzo? Ga je dan de pony's en de oefencross doen Verward Of als je je punten niet hebt dat je dan de oefencross rijd..?

Jaa ik start ponys, en als ik mijn punten niet heb start ik Oefen. Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:18

Ik ga mijn regenjas maar eens aandoen, en dan maar eens op de fiets richting stal Pling Ik hou niet van regen..