Wup beterschap, hopelijk blijft het idd bij de 3 weken! Ben eergister in HP begonnen, vanavond eens even een sprint maken! Lees ze alleen in engels. Hoi Loes, waar was je geweest? Nickeltje, dit is de laatse keer sterkte, nu gaat er gewoon niks meer mis afgesproken? Volgens mij regelt iedereen altijd zn eigen vervoer, onafhankelijk van de discipline. En de inschrijfgelden en accomodatie van paard en ruiter zal er ook niet om liegen. Blijft gewoon een dure hobby, die paarden...
Loes, ik lees asociaal snel. Normaal al zo'n 100 blz/uur, en nu had ik haast Maar dat behekste herken ik. Was er niet zo'n behekst boek ergens in de Hogwarts Library dat als je het eenmala opende, je het nooit meer kon neerleggen?
Nickeltje, het is even niet normaal meer bij jullie
Lielle: Hahaha volgens mij had je het tegen Floor, of niet ! Toen we vertrokken vanuit Zaventem (Brussel) zag ik daar op het vliegveld ook de nieuwe harry potter staan (die nacht uigekomen) en heb hem ook gekocht ! Ben er nog niet in begonnen want was nog in een ander boek bezig. Maar ben er wel erg benieuwd naar!!
Ik ben op 3/4 van boek zes, kom er vaak gewoon echt niet aan toe om te lezen en 's avonds in bed slaap ik ook vaak binnen een kwartier nu Maar ik vorder gestaag en ben erg benieuwd naar boek 7, dat me al drie weken aan ligt te staren. Alleen jammer dat iemand al verklapt heeft hoe het afloopt...
ik kan je niet meer Pb'en Lielle....heb helemaal geen quotes, maar toch weigert ie te verzenden omdat ik maar maximaal 2 quotes mag hebben
maar ik zal dit weekend braaf gaan lezen, heb nu toch geen wedstijd
Vind het wel knap dat zo'n "kinderboek" toch zo ingewikkeld is dat ik na 2 keer lezen weer vergeten ben wat er allemaal is gebeurd.....maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Loes, welkom terug!! Ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's, niet een alledaags vakantieland!!
Tsss Missmuts, heb je zeker niet keurig bijgelezen? Ik was erg tevreden, zeker in de 1e proef heb ik heerlijk kunnen rijden ondanks een paar fouten door spanning, 2e proef was ze weer net wat te stressie. Resultaat was 179 en 173 punten, jammer van het ene puntje tekort maar ik weet in ieder geval dat ik toch wel op mijn plaats ben in het L1 met haar.
Wuppie: fijn dat het lijkt mee te vallen met Wup Loes: welkom terug Nickeltje: jeetje wat een naar bericht zeg Sterkte!
Ik ga HP 7 pas kopen als ie er in het Nederlands is Heb alle andere boeken ook in het Nederlands (behalve deel 6) en ik vind het wel makkelijker lezen aangezien mijn engels niet echt heel goed is
Heb vandaag niet meer op Money gezeten vanwege het slechte weer. Wilde eigenlijk vandaag foto's maken, maar dat bewaar ik maar tot volgende week