Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Military ruiter en Nederlands teamlid op het WK in Aken, Jan van Beek is zondag ernstig gewond geraakt tijdens het CIC** in Varsseveld. Zijn paard SHI Latello ging goed door de cross tot iets over de helft van het parcours. Op de insprong van de Immink tuinhindernis ging het paard niet af, waardoor het duo hard ten val kwam. Van Beek liep hierbij een gebroken sleutelbeen, een gebroken schouderblad en diverse gebroken ribben op. In het ziekenhuis werd hij geopereerd aan zijn botbreuken. Zijn deelname aan het WK voor jonge paarden met drie paarden in het Franse Le Lion d'Angers komt hiermee hoogstwaarschijnlijk in gevaar.
GvdT schreef:Pony ga ik van de week weer op. Zijn buik lag ook open naar die actie met mijn DA. Wel 2 keer gereden, maar iedere keer gingen die wondjes weer open, dus toch maar even gewacht met rijden.
Merrie krijgt morgen een grote beurt![]()
en dan hopen dat ik daar ook weer mee aan de gang kan.
Niks heftigs hoop ik, maar ze hoest niet erg, maar ik wil eerst weten of der longen schoon zijn.
Daarvoor moet ze naar de smid en naar de fysio, mijn vrije dag is al weer helemaal vol.
GvdT schreef:Dat klinkt niet best voor Jan. Is er al wat van het paard bekend?
Bento, helaas wel
L0ve schreef:wat verschrikkelijk voor Jan!!!
Jiska veel beterschap!! Erg balen dat je bent gevallen. Hoe ging je dressuur en springen?
Waarom rijdt Tim 1* en mag dat als er ook 2 * gereden wordt?
L0ve schreef:arme ice