[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 01:11

Scum schreef:
Ben het wel met je eens dat die eis in het springen er niet voorniks is. Als je alleen maar doet meeliften (zoals ik dus ) dan is dat niet de goede basis om officieel te kunnen gaan crossen.

Ik zie in het B een hele hoop meelifters rondrijden hier En die komen meestal nog wel aan het einde ook met een braaf meedenkend paard
Je hoeft alleen maar gek genoeg te zijn om er naar toe te sturen en hoe dan ook naar de overkant te willen

Heb heel wat kamikaze-piloten gezien de afgelopen maanden

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 01:19

manic schreef:
Nou is Noord Holland nou ook niet echt het mekka voor de springsport geloof ik... Maar goed, oefenparcours is ook leuk... Mischien komt het er nog eens van.
Je kunt hier ieder weekend springen hoor, alleen je komt altijd dezelfde mensen tegen En meestal nog twee keer ook en op bijna alle concoursen is er oefenparcours (vaak zelfs oefen hoog en oefen laag )
En omdat wij bijna altijd oefen hebben is er dus geen klasse A (veel te veel werk )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 01:23

Biertabje schreef:
ik zit wat in de reglementen te kijken, en voornamelijkhet punt 'dispensatie' aanvragen

Ik ken niemand die om zo'n reden dispensatie gekregen heeft, maar proberen kan altijd

CD: dan klinkt het idd erg apart

JJ: ik wil foto's van je project! Klonk iig erg leuk!

GvdT: leuke foto!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 01:25

Gomir is bijgelezen en gaat zo naar bed anders is ze morgen erg moe

Slaap lekker allemaal!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:21

lijkt mij ook geen dagelijks probleem :p
maar ik zie het dus alweer, als je niet eens in de B/L/M met je teugels aan je neusriem mag rijden dan heb ik weinig te zoeken bij de knhs
echt belachelijk vind ik het... ik snap niet waarom die Z zo'n heilige klasse is...
Laatst bijgewerkt door Biertabje op 25-04-06 07:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:21

wow ik ben ook een keer eerst

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:37

Haha ja, goed bezig BT!

Ik heb zo 2 uurtjes les, heerlijk die laatste weken

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:38

ja mijn mammie is jarig dus moest er wel uit en ik moet ook zo richting schule

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:40

Gefeliciteerd!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 08:57

Floor, gefeliciteerd met je clubkampioenschap! Ik snap dat het niet helemaal 'echt' voelt, maar anderzijds heb jij tenminste de veelzijdigheid die de rest mist

Jitske, jammer van je dressuur. Maar ik ben het eens met ?? die zei dat je je beter op je sterke kanten kunt richten als je haar niet meer zo lang rijdt. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt

JJ, vertel eens wat over je project?

GvdT, ik had je al gemist. Vegen lukt nog niet helemaal maar het ziet er wel fijn uit. Hoe gaat het op je werk trouwens?

Sjaan, Ushi rules Flemminghs kunnen wel crossen 5,2 voor natuurkune moet kunnen toch.

Talida, leuke foto Gaat het weer een beetje?

BT, ik ben bang dat je dat niet gaat lukken Wat je wel zou kunnen doen, maar ik weet niet of je dat wil, is haar straks in het Z starten en het M over slaan. Jij bent toch 2 * Z springen? En ik zal wel iets doms zeggen, maar er is niets aan de hand met haar mond? Ik zag dat de haken weggehaald zijn, maar er kan nog wel meer aan de hand zijn. Ik weet niet of er een echte tandarts naar heeft gekeken of een DA maar dat kan nog wel eens uitmaken. Raimaer was ook zo vreselijk lastig voor, maar die bleek een gebroken kies te hebben die was gaan ontsteken.

Marieke, hoest? Weinig gezien van je de laatste tijd.

Mooi cijfer, Andrea

Peanutbutter, weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar dat klinkt goed van je volbloed? Train je mee zaterdag? Ik ben wel benieuwd naar dat hoofdstel.

Bento ik zag je ergens voorbij komen

Canter, internet viel zeker niet tegen

Gisteren zijn we bezig geweest om het tapijt uit de oude flat te slopen maar wat een K* klus is dat Ik ga eens bellen om een tapijtcutter te huren, ik heb geen handen meer over.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:02

BT, ik zat ook aan een tandarts te denken, je weet maar nooit.

Leuk Sjaan dat je erbij bent!

Bij ons lag het tapijt los Lielle!

Moet al om 8.58 dressuren in Castenray.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:03

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:03

Bt, gefeliciteerd!!!
Lielle, jij hebt vast net zulke handen als ik nu... ik heb gister de hele middag bakstenen losgebroken en op pallets gepakt....
Canter, sta jij ook weer in Ede met je kraampje??

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:04

Bij ons ligt het bijna overal erg goed gelijmd En ik heb mooie tijden in C'ray, 10.50, 13.10 en 13.30

Sjaan, idd. Ik heb zelf handcreme gebruikt, dat doe ik echt nooit

Proficiat BT

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:08

Dat zijn heerlijke tijden Lielle!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:11

Inderdaad, ben jaloers!

Sjaan, ik sta in Ede met de kraam en ik doe mee in de B met Junior.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:18

Leuk dat je ook in Castenray start Canter.

De foto's zijn allemaal weer gaaf! Nouja, foto's met paarden zijn toch bijna altijd wel gaaf

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:23

Yep, kijken of we met Junior nu verder komen als hindernis 4!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:30

ik neem een andere hobby

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:38

Vast wel Canter. Vorig jaar was Castenray echt heel goed te doen.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:53

Oh ik ben na het weekend heel de draad kwijt..

is me een beetje te veel om terug te lezen sorry jongens

maar zag een boel leuke foto's van trainingen langsflitsen!
Wij hebben zondag ook trainiing gehad in Maarsbergen, ging wel lekker. en het blijft echt een super mooi terein!
Die nieuwe race auto is wel cool hehe..

Zo nu ga ik de hele week proberen bij te blijven!
Alleen gaan we vrijdagnacht op vakantie

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:55

Mogguh. Ik voel me helemaal welkom... wow

@ gomir: I know! We komen nu al overal dezelfde mensen tegen, maar ik spring hem nu zelf niet. Ruitertjevoorsoms start hem nu in de L. Veel in Assendelft gestart... Als mijn rug weer meewerkt ga ik in ieder geval weer hard oefenen met Roos (kennis) en dan mischien inderdaad maar eens oefenparcourtje.

In de B ging ie eigenlijk best goed, bijna altijd foutloos en nu de L wordt het inderdaad wat meer passen en meten en dat vindt 'ie dan toch wat moeilijker. Vermogen en wil heeft 'ie zeker wel, wat best gaaf is voor zo'n ukkie.

Ik ben het wel met CarpeDiem eens dat juist oefenparcourtjes en mischien wel crossjes en trainingen juist erg goed zijn om vertrouwen op te bouwen tussen ruiter en paard...

Ik lees ook veel mee op een engelse nieuwsgroep en als je ziet wat kinderne en dergelijke daar al met hun ponies doen... De ponyclubs en dergelijke daar zijn vanaf het begin af aan al veel meer met die vertrouwensband bezig. Dat zie je hier (helaas) toch veel minder.

Overigens is er een wereld voor mij opengegaan sinds ik dit paardje heb en blijkt de paardenwereld ineens nog veel groter dan ik voorheen altijd dacht. Kom niet uit een paardenfamilie, dus dat ging allemaal een beetje aan me voorbij.

And finally, Talida, dat zijn echt geen slechte punten hoor... Als je wil kan ik nog wel vragen wat ze er "echt" van vond, als je dat tenminste wil weten :-P Kan soms confrontrerend zijn...

We hopen ze hier per volgende week op het land te hebben... Super. Heb ik straks weer een bol, geel paard (ipv mooi atletisch en roodbruin).

Tripalon klinkt gaaf!

En leuk dat er zovel mensen zondag zullen zijn... Ik neem mijn cameraatje in ieder geval mee... Is mischien wel leuk

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 12:15

Leuke foto's Sjaan!
Dacht even dat ik wel eens met de crosstraining bij jou in de groep had gezeten! Maar dat was een schimmel-Ushi!
Blijkt toch een populaire naam, bij ons op stal hebben we ook een Ushi gehad, maar die hebben ze verkocht!

Lielle: balen van dat tapijt! Hoop dat het niet meer al te lang duurt voordta het los is

Over het springen en crossen... ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat je goed over een springhindernis heen moet kunnen komen om uberhaupt een B-cross te kunnen rijden. Die van mij doet het alsof het niks is en heb dan ook ff getwijfeld of ik niet eens heeeeel hard zou gaan trainen om dat winstpunt in het B-springen te gaan halen.. Maar ik vind de oefencrossen momenteel toch ook al voldoende voor de springervaring die ik heb.. en ik vind het toch ook niet echt verantwoord om een b-cross te rijden als ik met moeite een winstpunt in het b-springen heb kunnen halen..

aan de andere kant heb ik nou ook crosstraining en dat met mijn gebrek aan echte ervaring in het springen.. ik heb me serieus ook afgevraagd of ik wel verstandig bezig was, maja tis zo leuk!!!!!!!!!!!!!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 12:18

ik heb net een tapijtcutter gehuurd, hopelijk kost het dan wat minder kracht.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 12:19

succes Lielle!

ik zit thuis ale programma's van animal planet te kijken, ben echt zo slap als een vaatdoek!