Mijn dressuurproef ging voor mij heel goed, geen fouten, hele mooie stille aanleuning, had alleen mijn kleine spoortjes aan opdat ze superheet liep de laatste dagen, en hierdoor in galop net wat te weinig activiteit wat mss wel wat zwaar aangerekend werd. 8e pl op anderhalve punt van de 3e, dus lag wel kort bij elkaar.
Jumping vond ik moeilijk staan, en zo relax ik kan rijden op gewone jumping omdat dat toch maar oefenen is, zo 'goed' wil ik het dan doen op eventing en ja, dan ga ik weer veel te veel regelen en prutsen en mag ik blij zijn dat ze maar 1 balk springt... voorlopig nog steeds een 8e pl, er zijn in het algemeen wel veel balken gesprongen.
Straks cross, heeft precies wel al veel geregend dus denk dat ik niet voluit voor de tijd zal gaan. Heb het sowieso niet afgemeten, dus wordt sowieso op 'goed' gevoel rijden en dan zien we wel hoe snel dat geweest is...
Daaphh: Pff akelig hoor dat paard dat ze moesten inslapen. Weet niet of het aan mij ligt, maar zijn toch veel ongelukken de laatste tijd.
Winnie: behalve die laatste dubbel,vond ik je jumping echt sterk gereden!!
Varekaj: ik zou beetje minder nadenken en gewoon denken. Rij hem er maar eens door, hij is nu al oud genoeg om efkens aangepakt te worden. En in die laagste reeks in Zwijnaarde vliegen al die paarden door mekaar rond, gij zult er nie tussen opvallen

Sofie: ge moet er u idd zelf goed bij voelen, dus als dat 60 is, moet je dat gewoon doen. Tis hobby, dus moet leuk blijven!