Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
josewoos schreef:Nee, BB springen, maar nog niet B gestart.
Maar omdat ik met vorig paard al mijn punten heb gehaald mag ik nu in sgw gelijk B starten.
Scheelt weer, dit paard is maar 162cm en 100cm parcours vind ik zelf op dit paard echt hoog
Mijn vorige paard met veel ervaring had ik dat helemaal niet en was me niks te hoog.
Stom hè? Iets met dat tussen je oren![]()
Succes met klussen!
kamsel schreef:Nou precies Dreamguide, handig toch?![]()
Het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent. Dit is ook nog mijn eerste springpaard, als je vanaf 0 begint is 1 m hoog.. Je went er natuurlijk wel aan en je grenzen verleg je vanzelf iedere keer een beetje.
DreamGuide schreef:Ondertussen, ik op mijn reus van 1m82: elke hindernis is een cavaletti
All jokes aside, ik merk bij mezelf en mensen om mij heen dat échte grote paard (zeg maar, 1m75+) toch vaak traag en log worden, dat is wel een nadeel.
Pattypaard schreef:Hier gisteren weer crosstraining gehad. Ging veel goed! Paard werd wel weer erg enthousiast en moest regelmatig even zorgen dat we weer een rem hadden en ze niet ging stuiteren.
Deze hindernis ging alleen niet bepaald goed..![]()
[ Video ]
Gelukkig hebben we beide niets!
DreamGuide schreef:kamsel schreef:Nou precies Dreamguide, handig toch?![]()
Het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent. Dit is ook nog mijn eerste springpaard, als je vanaf 0 begint is 1 m hoog.. Je went er natuurlijk wel aan en je grenzen verleg je vanzelf iedere keer een beetje.
Dat is zeker waar! Toen ik begon met springen vond ik 60cm al een hele pittige hindernis. Een 1meter parcours was toen doodeng haha.
Tegenwoordig springen we op training 1m10 á 1m20 dus dan is dat metertje op parcours ineens niet meer zo heftig.