Freggle_Edge schreef:Tja, itsme, dat artsen het liever niet willen snap ik best. Maar zo kan je iemand toch niet laten sterven...
Nee tuurlijk niet. Dat bedoelde ik ook. artsen zijn daar vaak heel makkelijk in. Tenminste heb het hier ook al 2x gezien dat ze eigenlijk gewoon veel te laat of niet kwamen daar voor.
noor heeft uiteindelijk fijn gereden
henny balen van je been
marijke beterschap
gefeliciteerd margreet en noor
vanmorgen met bay gereden en die liep echt zo super. ook stuk de weg op geweest, dit keer de andere kant en hij liep zomaar verder. Ik dacht jippie. zandpad ging zelfs ook nog een deel goed en ja hoor een hond die los liep en die jonge hem niet de baas kon. weg was bay helaas kon ik hem daarna geen pas meer die kant op krijgen. dus terug gelopen en toen nog stukje andere kant uit. hier voelde ik iets spanning komen en ben ik omgedraaid voordat bay het kon doen.
volgende keer het zandpad maar weer in dat pa met de fiets mee gaat om evt te helpen als het niet lukt. zo komen we wel een keer rond. En mijn twijfels gaan ook steeds meer weg, denk dat ik toch wel een keer een cross zou kunnen rijden als hij zo door gaat.
daarna stallen gemest, 1 wei helemaal andere half rest doe ik van de week wel weer. (had een lamme arm)