Ben benieuwd of die startpas er echt komt. KNHS verdient miljoenen aan coupons zoals ik het gehoord heb. Ben benieuwd hoe we dan die miljoenen weer aan de knhs moeten gaan betalen
Waait het bij jou ook zo? Dan hoop ik dat hij ondertussen al wat minder ril is.
texelse
Geplaatst: 06-09-11 11:28
[/quote]
TEXELSE @ beschuit met muisjes tijdens het aanmelden bij het secretariaat dan maarr... .......lekker...
[/quote]
Afgesproken!!! mits er een veulen is natuurlijk.
_lautje_
Geplaatst: 06-09-11 11:29
Nee hier is het zonnig meteen briesje. Maar vanaf 13.00uur wordt het hier chaos volgens buienradar. En Belizaar is hoe dan ook wel vlug Als het goed is heb ik vandaag dan eindelijk wel college. Ga daarna lekker door naar vriendje. Die gaat koken.
@ TG leuk dat de vos het zo goed aanpakte @ benthe wat gaaf!
Op zich een goed idee van de kNHS maar ben benieuwd hoe dan de score verwerkt gaat worden. Hopelijk hebben ze het goed uitgedacht en is er overal aangedacht. Vanmorgen schimmel gereden. Die was wat vlug door de wind maar liep wel lekker.
xxitsmexx
Geplaatst: 06-09-11 13:04
noor is het zo erg bij jullie? texelse succes met alle voorbereidingen. en met je merrie (wel laat veulen trouwens) caro succes bij de tandarts sannn dat is niet handig. Vind een kap echt vreselijk gelukkig gebruiken we die bijna nooit goed van vos karen danielle lekker *** van stage/school leuk voor benthe evelien lekker naar de sauna. daar is het nu echt weer voor ja. Ook wel zin in karen balen van je coupons dan ja. Ik heb er ook echt giga veel (ik ga dan maar even wat wedstrijden op geven) mooi dat het met T goed gaat Denk dat ze met die startpas je 1x in de ?? moet betalen netzoiets als coupons alleen dan achteraf laat maar zeggen leuk paard lau sofie heeft paard met ijzer eraf en 1 los
met ol gereden hij was giga voorwaarts had andere spoortjes aan dus maar eens kijken of het beter gaat daarna bay en zoeff gelongeerd en die gingen allebei ook weer super. post is al weer bezorgd. nu eten en dan stallen nog mesten en dan 4u werken.
Caro en Evony, Jullie enveloppen met DVD zijn net gefrankeerd, dus die zullen jullie morgen of overmorgen wel ontvangen
caro29
Geplaatst: 06-09-11 13:17
@ Mootje helemaal top! Ik ben heel benieuwd
Ik heb net de startkaart van mijn oude merrie geactiveerd per 1-10. Ze had een singelwond maar die is weer helemaal dicht. ( teer huidje gekregen na 7 jaar moedertje spelen) Eind vd week er maar weer op.