[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:24

Ik pb je wel even Snoek. :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:26

Sannnn schreef:
Vies is weer minder lui dus Annetje? Fijn.

Als hij er zin in heeft :( Ik moet echt heel erg concequent zijn nu, want volgens mij zit hij me gewoon in de maling te nemen en flink uit te proberen. De ene dag loopt hij super fijn en is hij echt voorwaarts en actief. De andere dag heeft hij minder zin en moet ik constant mijn sporen of zweepje gebruiken. Denk toch dat hij me stiekem gewoon aan het uitproberen is dus.
Nu ook, het losrijden ging super, ook het schakelen in de galop. Daarna gingen we even stappen en was hij weer lui. Ik heb hem (terecht) echt aan moeten pakken, meteen flink voorwaarts rijden, schakelen enz... en ook tussen de sprongen in even de gaskraan open en toen was het weer beter. Eigenwijze ding doet gewoon waar hij zelf zin in heeft als ik niet oplet dus :+

Ik ben hem nu ook wel vaker een dagje vrij aan het geven tussendoor, maar als ik erop zit moet hij ook écht aan het werk. Dan weet ik zeker dat hij niets te klagen heeft. Na een vrije dag is hij wel wat fanatieker, dus ik denk dat het wel werkt.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:31

Snoekiej, lijkt me een goed plan wat je hebt bedacht met Michiel! Hopelijk kunnen ze bij de Lingehoeve iets ontdekken wat wel te genezen is! Zodat jullie weer eens lekker kunnen rijden!
Welkom Jitske :wave: Hoe is het met jou? Lang niet gezien bij de SGW's!
Lau is bezig om voor paps een nieuwe auto uit te zoeken :=
Evie en Bam moeten beiden op trainingskamp ;)
Sann heeft bijna aan boomknuffelen gedaan vandaag met What :')
Jack is wezen zwemmen, hopelijk is het met een sisser afgelopen!
Billy heeft weer lekker met haar Roven gereden! Begin je al wat te settelen in je nieuwe huisje?
Noor gaat weer starten met Jer :)
Mootje gaat na de vakantie ook weer een keertje rijden waarschijnlijk ;)
En Evelien heeft weer een kwakkie besteld voor Wendel, hopelijk is het er nog op tijd!

Ik heb lekker beide paardjes gelongeerd vanavond en die liepen er fijn overheen. Daarna lekker rustig op de bank gezeten en wat tv gekeken. Nu maar is een beetje op tijd gaan slapen zo :o Na mijn nachtbraken van vannacht ben ik toch wel wat moe :o

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:34

JN gefeliciteerd!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:42

Gefeliciteerd met je verjaardag, JN! *\o/*

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:43

San, ja ben lekker bruin :D
:wave: Jitske!
Caro, no offence maar waarom moet een merrie met veulen die al z'on tijd niet gewerkt heeft juist nu aan het werk?
Benthe, leuke cadeautjes?
Anne, mooi dat het aan de hand beter ging!

Ik heb Ttje gelongeerd en Schimpie gereden. Liepen allebei erg fijn. T ga ik woensdag pas weer op als ik les heb.
TG was bij de fysio/kraker geweest toen ik op vakantie was en hij had toch best last. Vanavond weer gecontroleerd en het was nu bijna weer goed. Nu wil de beste man alleen dat ik helemaal over ga op granen en geen biks meer. Moeilijk moeilijk...

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:43

Er gaat van alles mis op mijn telefoon......
Sjieke ik hoop niet dat je mijn reactie te bot vond, misschien leek het wat kort door de bocht omdat ik niet uitgebreid typhoon mijn telefoon. Sorry. Ik vind het erg goed van je dat je er alles zsm wil doen om te weten te komen waarom je paard zo doet. Het is alleen zo verrekte jammer dat paarden niet kunnen praten en dierenartsen ook niet alles weten. Ik hoop ook niet dat je denkt dat ik mijn paarden zomaar onthuld want dat doe ik zeker niet! Ik heb ook anderhalf jaar rondgereden met een paard dat heel veel kwaliteit had maar ook heel lastig, dit bleek achteraf ook pijn te zijn (mm kent m wel) En als ik ze zomaar zou inruilen had ik mn Roven ook niet meer gehad. Wat ik dus eigenlijk tegen jou wilde zeggen is dat ik me goed kan voorstellen dat de lol er zo vanaf gaat en dat ik het erg naar voor je vind dat het nog steeds niet goed gast terwijl je al zo veel hebt geprobeerd.

Lau ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje.
Maak je ook een filmpje als Mo Chal komt mak maken!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:47

Mo: heb idd tijd zat nu, ben wel heel blij dat ik nu een laptop heb, al mag ik nu al wel weer wat meer dan de eerste weken..

Benthe: Ben helaas aan m'n knie geopereerd, dus dit jaar nog een cross rijden zit er ook niet meer in ;(. Ben al blij als ik Chaam volgend jaar ga redden..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:48

@ Benthe, gefeliciteerd met je verjaardag! Had je cadeautje over het hoofd gezien :P
@ TG, fijn dat de paardjes weer lekker gingen. Ik heb Vorstin sinds een tijdje gedeeltelijk op granen, Havens Kentucky Lite E. Vind het fijn spul!
@ Billy, ik nam het niet zo op. Snap dat je op de Iphone niet zo uitgebreid reageert, dat werkt niet echt handig. Ik snap ook wel dat er mensen zijn die zeggen dat ze haar allang weg hadden gedaan, maar ik ben nou eenmaal echt niet zo. Als Vorstin iets blijkt te hebben waardoor ik niet meer mag rijden, gaat ze ook niet weg. Ik wil haar (voor zover ik dat financieel blijf redden) tot haar dood bij me houden. Ik hoop gewoon dat er iets uit komt bij de DA, maar ik ben ook ontzettend bang dat het iets ernstigs en onomkeerbaars is..

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:50

Oeps Jitske, dat is een flinke operatie geweest dan als je zo lang moet revalideren :(:)
Annetje heeft lekker gesprongen met Vies, maar moet wel streng tegen hem zijn ;)
En TG is ook weer lekker met de paarden aan de gang na haar vakantie :D

Ik heb een nieuw wedstrijdjasje gehad van mijn ouders, van mijn zusje krijg ik nog een wedstrijdshirt en voor de rest heb ik geld gekregen, waardebonnen en een parfum :D

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:51

Shanouk wat ontzettend vervelend dat het crossen nog steeds niet wil met Vorstin :\ Goed dat je haar nog eens goed laat onderzoeken. Soms zou het idd wel makkelijk zijn als paarden konden praten..

TG :wave:

Benthe Zie nu pas dat je jarig bent, gefeliciteerd!!
Mijn voorste kruisband was afgescheurd.. Loop nu dus nog met krukken (maar daar hoop ik snel vanaf te zijn). Mag nu nog lang niet sporten en dus al helemaal niet paardrijden. Helaas, maar het is even niet anders. :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:55

Shanouk: informeer even goed vooraf over de verzekering van de cintigrafie. Onder bepaalde voorwaarden en bij bepaalde diagnoses wordt deze namelijk wel vergoed! Ik ga even informeren bij een kennis die een scinti ook vergoed gekregen heeft van de verzekering.

Billy: je typt nog steeds op een ander apparaat zeker? De tekst wordt af en toe een beetje komisch :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:56

hello Jitske :D

JN: nog gefeliciteerd, of alweer want ik weet het niet meer :+ leuke kado's!
Shanouk: kan dat ook wel begrijpen, erg moeilijk allemaal.
TG: alleen granen is niet echt een succes, heeft Ruby ook opgestaan maar die werd heeeel schraal.

springles ging goed was alleen weer de pineut en werd weer over actief aan het werk gezet door de instructeur :))
miss ook omdat ik de enige ben in de les die wedstrijden rijdt, als eidereen nog aan het instappen is is het al van; nou sarah draaf maar aan. Ik begin als eerste en eindig als laatste, maar wel met het gewenste resultaat dus :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:01

Gefeliciteerd Benthe!!
Welcome back Jits!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:09

Jits: Je kan waarschijnlijk met 4/5maanden weer rijden hoor. Ik reed toen ook weer en na 2 weken crosste ik alweer een L cross.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:16

Goedenavond.
Sann: Ik doe inderdaad ook VWO, gymasium zelf dus ik heb een lekker dagje vrijdag, 3 uur latijn en daarna nog 3 uur examen bio :7 . Hoe gaan de examens bij je zusje?
Lau: Gehaald heb ik het denk ik sowieso wel, moet een 3,9 hebben voor een 6, maar wil graag een 7 en dan heb ik minimaal een 5,9 nodig.
Mootje: het begint toch weer te kriebelen he ;) .
Eef: Een kwakkie van een mooie hengst voor Wendel besteld, toevallig een flimpje van de hengst?
Snoekiej: Ik heb persoonlijk het meeste vertrouwen in Utrecht, ik zie om mij heen zo veel "never ending story's" waar bakken met geld tegenaan gegooid worden bij Bodegraven/Lingehoeve.
Annetje: Fijn dat Vies zo braafwas met springen.
Tg: Wat was de reden dat hij vond dat je over moest op granen ipv biks?
Jitske: Volgensmij heb ik jou gesproken vorig jaar in Princenhage toch? BAlen van je knie :(:) .
Jn: Gefeliciteerd, leuke cadeaus!
Evony: nou dan krijg je in ieder geval wel waar voor je geld toch :D ?

Vandaag Bam even laten rauzen in de longeerbak, dat beest blijft energie hebben :+ .

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:16

Geloof niet dat mijn fysiotherapeut dat erg leuk gaat vinden. := Moet even kijken hoe het allemaal gaat lopen. Velvet heeft nu ook gewoon vakantie op de wei.. Denk overigens dat het ook wel kan, het mag alleen niet en wil niet weer geopereerd moeten worden straks.

Evie: heb jou idd oa in Princenhage gesproken ja, ook nog ergens anders maar weet niet meer waar, je moest toen ongeveer tegelijk dressuren.
Laatst bijgewerkt door _Jitske_ op 23-05-11 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:18

Goeieavond

Ja Billy weet direct over welke je het hebt! Wat een kwaliteit had dat dier. Maar inderdaad ook vaak veel last.
@ Jitske beterschap! Kruisband afscheuren is kl*ote!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:20

Volgensmij inderdaad ook nog wel ergens anders inderdaad Jitske, ik heb alleen ook geen idee meer waar :Y) .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:20

Dat was je zeepaardje toch? Die weet ik nog wel :j

:wave: jitske

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:21

Tg Ferrose staat al 2 jaar op alleen granen. Ik heb eigenlijk nooit wat op biks staan sinds ik een paard heb gereden die ADHD-achtige verschijnselen had van alle suiker in biks. Werkelijk een pokke-bok en ik heb voor mijn leven gevreesd toen ik hem op graan overzette maar die werd in verhouding braaf (een lieverd is het nooit geworden :+ ). Van graan worden ze inderdaad minder dik. Ik moet om Ferrose op gewicht te houden 6 scheppen (is niet gelijk aan 6 kilo) geven. Maar als je alleen graan niet ziet zitten kan je dan niet een deel graan doen en een suikervrije, zoals bijvoorbeeld Pavo sportfit (die moest ik van de da geven om de magnesium dus dat is de enige die ik zo weet), muesli geven?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:22

Klinkt als een geslaagde verjaardag Benthe! Trek je het jasje zondag aan? Dan zie ik hem vast. :)
Wat gek EB, mijn zusje doet ook VWO en die heeft vrijdagmiddag scheikunde. Jij doet ook Natuur en gezondheid toch? Nouja, het zal ook wel. :P Natuurkunde vond ze best lastig dus die heeft ze niet heel goed gemaakt dacht ze. Bij jou gaat het wel goed dus?
Jeetje Jitske, dat is goed balen. Is dat na val gebeurd? Je kan inderdaad beter even rustig aan doen en wat langer wachten, straks moet je weer geopereerd worden.

Ik duik snel mijn bed in, trusten! :wave:

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:23

joki heeft fijn gesprongen
floor heeft ook uitgeslapen
corien is geschrokken van paard in de sloot
noor krijgt tattoo
eef heeft examen natuurkunde gehad
snoekiej heeft tentamen gehaald, heeft foto's snel gevonden en gaat afspraak maken voor vorstin
billy heeft lekker gereden
lautje heeft ook lekker gereden
annetje heeft lekker gesprongen
margriet ook beter gereden na de tandarts
jitske heeft zich weer gemeld. hopelijk kun je weer snel te paard. Doe inderdaad maar rustig dat je goed hersteld dan dat je weer geopereerd moet worden
benthe heeft de paardjes gelongeerd
karen heeft ook lekker gewerkt met de paardjes
evony heeft ook goed gesprongen

zo dat was mijn bijleesactie..
ga toch nog maar even wedstrijd opgeven voor zondag is hier zo dichtbij 5min met auto ofzo)
net met ma bij makro geweest nieuwe broek (sportbroek) pyjama en zonnebril gekocht
nu naar bed morgen lekker rijden

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:26

Bedankt Itsmexx, ben ik ook weer bij :o

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:27

Jitske dat klinkt niet gezond! Maar in elk geval welkom terug
JN klinkt als een geslaagde verjaardag :D