Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannnn schreef:Vies is weer minder lui dus Annetje? Fijn.
Ik moet echt heel erg concequent zijn nu, want volgens mij zit hij me gewoon in de maling te nemen en flink uit te proberen. De ene dag loopt hij super fijn en is hij echt voorwaarts en actief. De andere dag heeft hij minder zin en moet ik constant mijn sporen of zweepje gebruiken. Denk toch dat hij me stiekem gewoon aan het uitproberen is dus.
Hoe is het met jou? Lang niet gezien bij de SGW's!
Na mijn nachtbraken van vannacht ben ik toch wel wat moe

Jitske!
. Ben al blij als ik Chaam volgend jaar ga redden.. 
Goed dat je haar nog eens goed laat onderzoeken. Soms zou het idd wel makkelijk zijn als paarden konden praten..

leuke kado's!
. Hoe gaan de examens bij je zusje?
.
.
?
.
Moet even kijken hoe het allemaal gaat lopen. Velvet heeft nu ook gewoon vakantie op de wei.. Denk overigens dat het ook wel kan, het mag alleen niet en wil niet weer geopereerd moeten worden straks.
jitske
). Van graan worden ze inderdaad minder dik. Ik moet om Ferrose op gewicht te houden 6 scheppen (is niet gelijk aan 6 kilo) geven. Maar als je alleen graan niet ziet zitten kan je dan niet een deel graan doen en een suikervrije, zoals bijvoorbeeld Pavo sportfit (die moest ik van de da geven om de magnesium dus dat is de enige die ik zo weet), muesli geven?
Natuurkunde vond ze best lastig dus die heeft ze niet heel goed gemaakt dacht ze. Bij jou gaat het wel goed dus?