[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:45

Ik ben dus niet het enige 'slachtoffer' wat betreft het voetbal op de tv. K heb zeker geen hekel aan voetbal, maar wedstrijden zonder een nederlandse club kunnen mij niet zo interesseren :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:52

Hier gelukkig geen voetbal :D Vaders komt pas net binnen vanuit werk en die heeft volgens mij niet door dat er voetbal te zien is.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:53

Houden zo Laura :D

Ik ga zo maar eens afsluiten en vroeg naar bed. :wave:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:59

Weltrusten Mandy!

Hier kijken ze zelden voetbal (en ik zit nooit beneden :+ )

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:08

Ik ben alleen thuis, dus zeker geen voetbal erop :P

Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar moet nog bezig voor school helaas. Dat ga ik nu maar even doen, anders wordt het echt nachtwerk.
:wave:

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:09

Leuke filmpjes Evelien! Gaat echt kriebelen weer, wat heb jij lange benen zeg!
Hier kijken ze (we) wel voetbal. Vind het zelf ook leuk, heb net voor niets 2/ 3 jaar lang een seizoenskaart gehad samen met mijn vader. Het is dat ik paardrijden te leuk vond, anders was ik denk ik wel gaan voetballen. ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:09

Jeuh Heb bestuursrecht gehaald :D Had mij volledig gericht op andere tentamen en hier alleen een cursus voor gevolgd, maar was gelukkig voldoende.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:10

Top Laura! :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:15

Mooie filmpjes, Eef! Wat was nou de verassing van vandaag?
Gefeliciteerd Lau +:)+
Ik woon alleen, dus hier ook geen last van voetbal!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:15

BV vervelend dat je er toch zo'n last van hebt. :(:) doe maar rustig aan, dan ben je het snelste weer op de been.

Haha Corien, Pino! :)) Wij hadden vroeger een vriend die door iedereen Pino werd genoemd! Ik moest meteen aan hem denken, maar dat was dus absoluut geen pino zoals jij noemt...

_Sim_ schreef:
Na 2 dagen groente/vlees/aardappel is het vandaag tijd voor kip tandoori. Mannetje ook weer blij.
Ik snap dat soort uitspraken nooit zo goed :o Met kip tandoori heb je toch groente/vlees/rijst, dat is net zo gezond als wat je die andere twee dagen gegeten hebt. Of eet je echt alleen kip met saus en helemaal geen groente? Aardappels/groente/vlees kan ook een hutspot zijn, stamppot, oven schotel enz... enz... dus snap al die groente/vlees/aardappels-uitspraken nooit zo goed.
Ik ben een echt groentenmens, eet ook geen vlees (wel vis ivbm gezondheid) en we maken thuis altijd twee verschillende groentes thuis. Als ik voor mezelf kook dan maak ik ook gerust een 400 gram groente klaar en eet het nog op ook.
Rode kool vind ik ook echt lekker! Vooral met stukjes appel er doorheen :9
Enige jammere is dan wel weer dat ik van de vette gebakken aardappelen ben en niet zo van de aardappelpuree en gekookte aardappels.

Rowo: gewoon oordoppen kopen! Ik heb hele fijne, mijn vader snurkt me snachts altijd wakker, maar met deze oordoppen slaap ik zelfs door mijn wekker heen. Als ik echt heel erg nodig aan de studie moet doe ik ze ook in om afleiding te voorkomen.

Lau, ik ben nog niet zo lang in dit topic, maar heb volgens mij al twee keer gelezen dat je eraf gevlogen bent door Het :D Is het zo'n vlugge? Of ben jij gewoon aan het oefenen in galant eraf springen?

Nog even over de spelling: Met betrekking tot mijn huidige studie zou het eigenlijk heel slecht zijn als ik fouten zou maken, maar ik weet dat ik het geregeld doe :o Ik krijg ook vaak werkstukken terug die niet nagekeken zijn omdat er op pagina 1 al twee spelfouten te vinden waren.

Evelien gefeliciteerd! Ga zo je filmpjes kijken.

Om mijn post nog langer te maken, wil ik ook nog kwijt dat ik mezelf ontzettend stoer vond en gewoon naar het bos ben gegaan vandaag! *\o/* Ik had van te voren besloten om de kortste (maar meest enge) route naar het bos te nemen en geen zweep mee te nemen en gewoon te genieten. Nou dat lukte in het begin wel! Op het punt waar ik er zo ongeveer vanaf gevallen ben, is Vies de laatste twee keer in hert-modus omgeschakeld. Nu waren er nog veel meer enge dingen daar en toen miste ik mijn zweepje wel. Ik stond dus stil... Ik heb de jongetjes in de sloot lief gevraagd of ze er even uit wilde klauteren voor me, de paardjes in gekke gekleurde dekens kwamen gelukkig vanzelf achter de struiken vandaan en de kippen scharrelden snel de andere kant op. Het ging wat langzaam, maar we hebben alle enge dingen daar ook gewoon overwonnen.
In het bos waren we eigenlijk helemaal in ons element! Lekker joh! Halverwege heeft mijn paard me nog laten zien dat hij echt geweldig is. Ik hoorde al de hele tijd machines, of een vliegtuig of iets, ik kon alleen niets zien en het stierf steeds weer weg. Ben ik op de zandverstuiving, klinkt het opeens heel hard. Ik kijk naar rechts en ja hoor, komt daar vanacht de bomen echt zo'n mega grote helicopter met twee propellors aangevlogen! :oo := Ik heb Vies snel de bosjes ingestuurd in de hoop dat hij het ding minder zag, maar ik was nog maar net 1 pas in het bosje toen het ding overvloog. Hij vloog zo laag dat de wind te voelen was!! Echt doodeng! Paard natuurlijk gigantisch geschrokken en hij ging even aan de kletter, maar bleef gewoon bestuurbaar en ik had hem zo weer terug. Topknol!
Daarna bleef hij wat springerig en angstig, maar ik heb wel nog heerlijk kunnen rijden. Gewoon weer de enge route terug genomen en nog gezellig met een andere ruiter mee richting huis gestapt.

Lang verhaal ik weet het :D Ik weet het nooit kort te houden! Ik heb in elk geval heeeerlijk gereden en ga zo snel mogelijk weer een rondje. Ik moet die angst gewoon doorbreken en weer vertrouwen krijgen, maar dat komt wel goed.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:19

Annetje: Vandaag was het neit van Het maar van mijn 4jarige :P Maar Hetje is idd een beetje vlug. :Y)
Heerlijk dat het zo goed ging in het bos!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:19

Top Lau!
Mo, ik weet het nog steeds niet. :+ Blijkbaar is het niet alleen voor mijn verjaardag. Vriendlief laat ook niet los, normaal gesproken is hij heel slecht in geheimen bewaren.

Annetje: klink niet zo gezellig, gelukkig is Vies zo braaf!

Morgen gaan we naar Antwerpen, blijven een nachtje slapen en gaan vrijdag weer terug. Geen Hulten dus morgen avond, helaas. Een dagje zonder paarden is ook wel eens leuk, heel af en toe dan. :o
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 16-02-11 23:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:20

Bij Kip Tandoori hoort helemaal geen groente. Alleen rijst met kip.
Snap je de uitspraak nu beter?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:27

Kip tandoori is vies :o
Eef, Misschien weet vriendje het ook niet ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:31

Goedenavond,

Ik heb ff bijgelezen.

@Marjan; Sterkte ! :(:)
@ Evelien: Gefeliciteerd! *\o/* En leuke filmpjes, ziet er goed uit.

Over typ fouten, ik schrijf heel gauw in msn taal, zoals egt inplaats met ch.
Eigenlijk best slecht wat ik schrijf het per ongeluk ook wel eens op toetsen.

@Snoek: Wat balen zeg, ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Allemaal opties die je eigenlijk niet wil. :(:)
@BV: Balen dat je je nog niet super voelt, nog maar even rustig aan dan, beterschap !
@ Laura, Toppie zeg !
@Annetje: Fijn dat goed ging in het bos, stelletje gekken dan ook, zo laag overvliegen.

vandaag stage gehad, was wel weer leuk. Heerlijk daarna thuis kunnen rijden. Meneertje had nogal veel energie en heb die maar een beetje laten uitrazzen in de de bak zover het kon, was er duizelig van. Daarna liep hij nog een paar super rondjes in draf dus tevreden.
Flimpje van zaterdag met prijsuitreiking: http://www.youtube.com/watch?v=JB0maRRAEDs
Ik weet, ga niet goed mee naar voren maar werd eerst naar achter gelancheerd en ik had me handen ook nog eens vol. Oja, je moet naar 1. 50 doorspoelen want anders duurt beetje lang en ben de achterste ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:34

Evelien wat ziet het er goed uit zeg! Vosje springt echt lekker, net of er niets staat.

Ik ben ook blij dat Vies zo braaf is, anders was ik waarschijnlijk nooit meer naar buiten gedurfd na onze val. Ik ben niet zo'n held :o Hij kan heel onzeker zijn buiten en stilstaan als je niet op tijd bent, maar meer dan dat is het ook niet. Viesje is echt heel braaf.
Ik snap ook echt niet waarom die helicopter zo laag overkwam. De boswachter zou daar ook wel niet blij mee zijn met de 'wilde' koeien en schapen die in het bos wonen.

Sim dan eten wij kip tandoori verkeerd :P maar nu snap ik 'm wel ja.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:37

gefeliciteerd lau :D

Sann: ah ik ben niet de enige met het voetbal virus hier :+ heb zelf behoorlijk wat jaartjes gespeeld, zelfs selecties voor meiden onder de 16, maar paardrijden was toch leuker *\o/*

en nu ga ik slapen, trusten!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:43

Ik ga ook slapen, daaaggg !!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:44

Jeetje Sanurie, wakkere pony! Netjes dat je bent blijven zitten!! En nogmaals gefeliciteerd met je prijs!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 08:43

Hallo allemaal, even een egopost van mij. (sorry als er typefouten in staan, ben nog wat wazig en alleen typen met links is lastig.

Operatie zelf is goed gegaan maar had flink wat complecaties van de verdoving. :-(
Er is iets van de verdoving ik mijn bloedgaan gekomen waardoor ik eerst kei duizelig werd en daarna tintelende voeten en stuiptrekkingen kreeg. Ook heel erg veel druk op de borst. Toen kwamen ze met 3 man aanrennen, moest ik plat en aan de hartbewaking.
Hierdoor raakte ik helemaal in paniek omdat ik in de brief gelezen had wat er allemaal mis kon gaan.
Hartslag en bloeddruk gingen toren hoog, begon te hyperventileren en te zweten. Toen hebben ze me een infuus gegeven en 2 nog 2 spuiten om te kalmeren. Hierna ging het wel beter en kon ik wat ontspannen. Tijdens de operatie moest ik aan de zuurstof en gaven ze me behoorlijk heftig spul, net of ik kei bezopen was. Maar was wel kalm, haha.

Sinds vanochtend kan ik pas mijn arm weer wat bewegen maar het gevoel is nog niet helemaal terug. Wel begin ik wat pijn te voelen :(

Sorry voor het lange verhaal, ga zo maar eens alles bijlezen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 08:54

Wow hectic marjan!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:12

Klinkt niet echt fijn Marjan :(:). Hopelijk voel je je snel beter en pijnloos.

Ik ben alweer in Leeuwarden. Zo de presentatie :=. Daarna knallen voor het gedeelte van het project wat morgen ingeleverd moet worden.
Daarna vakantie! Ik kan niet wachten! :)
Gelukkig niet meer ontzettende koppijn van de medicijnen en gelukkig vanmorgen de laatste gehad van de kuur :D. Dus klaar ermee.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:13

Jeetje meis :(:) Hebben ze nog iets kunnen vinden?

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:17

De uitslag was wel positief. Het bandje tussen mijn handwortelbotjes is gescheurd maar niet helemaal. Het belangrijkste deel is nog heel. Dus we gaan dmv zware therapie proberen de pezen en spieren sterker te maken zodat die de taak wat over kunnen nemen. Dan moet ik weinig tot geen pijn overhouden.
Er was geen slijtage te zien in de pols gelukkig. Operatie kan altijd nog.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:20

Dat klinkt redelijk positief Marjan! Hoe lang mag/kan je nu niet paardrijden?