BV vervelend dat je er toch zo'n last van hebt.
doe maar rustig aan, dan ben je het snelste weer op de been.
Haha Corien, Pino!
Wij hadden vroeger een vriend die door iedereen Pino werd genoemd! Ik moest meteen aan hem denken, maar dat was dus absoluut geen pino zoals jij noemt...
_Sim_ schreef:Na 2 dagen groente/vlees/aardappel is het vandaag tijd voor kip tandoori. Mannetje ook weer blij.
Ik snap dat soort uitspraken nooit zo goed
Met kip tandoori heb je toch groente/vlees/rijst, dat is net zo gezond als wat je die andere twee dagen gegeten hebt. Of eet je echt alleen kip met saus en helemaal geen groente? Aardappels/groente/vlees kan ook een hutspot zijn, stamppot, oven schotel enz... enz... dus snap al die groente/vlees/aardappels-uitspraken nooit zo goed.
Ik ben een echt groentenmens, eet ook geen vlees (wel vis ivbm gezondheid) en we maken thuis altijd twee verschillende groentes thuis. Als ik voor mezelf kook dan maak ik ook gerust een 400 gram groente klaar en eet het nog op ook.
Rode kool vind ik ook echt lekker! Vooral met stukjes appel er doorheen 
Enige jammere is dan wel weer dat ik van de vette gebakken aardappelen ben en niet zo van de aardappelpuree en gekookte aardappels.
Rowo: gewoon oordoppen kopen! Ik heb hele fijne, mijn vader snurkt me snachts altijd wakker, maar met deze oordoppen slaap ik zelfs door mijn wekker heen. Als ik echt heel erg nodig aan de studie moet doe ik ze ook in om afleiding te voorkomen.
Lau, ik ben nog niet zo lang in dit topic, maar heb volgens mij al twee keer gelezen dat je eraf gevlogen bent door Het
Is het zo'n vlugge? Of ben jij gewoon aan het oefenen in galant eraf springen?
Nog even over de spelling: Met betrekking tot mijn huidige studie zou het eigenlijk heel slecht zijn als ik fouten zou maken, maar ik weet dat ik het geregeld doe
Ik krijg ook vaak werkstukken terug die niet nagekeken zijn omdat er op pagina 1 al twee spelfouten te vinden waren.
Evelien gefeliciteerd! Ga zo je filmpjes kijken.
Om mijn post nog langer te maken, wil ik ook nog kwijt dat ik mezelf ontzettend stoer vond en gewoon naar het bos ben gegaan vandaag!
Ik had van te voren besloten om de kortste (maar meest enge) route naar het bos te nemen en geen zweep mee te nemen en gewoon te genieten. Nou dat lukte in het begin wel! Op het punt waar ik er zo ongeveer vanaf gevallen ben, is Vies de laatste twee keer in hert-modus omgeschakeld. Nu waren er nog veel meer enge dingen daar en toen miste ik mijn zweepje wel. Ik stond dus stil... Ik heb de jongetjes in de sloot lief gevraagd of ze er even uit wilde klauteren voor me, de paardjes in gekke gekleurde dekens kwamen gelukkig vanzelf achter de struiken vandaan en de kippen scharrelden snel de andere kant op. Het ging wat langzaam, maar we hebben alle enge dingen daar ook gewoon overwonnen.
In het bos waren we eigenlijk helemaal in ons element! Lekker joh! Halverwege heeft mijn paard me nog laten zien dat hij echt geweldig is. Ik hoorde al de hele tijd machines, of een vliegtuig of iets, ik kon alleen niets zien en het stierf steeds weer weg. Ben ik op de zandverstuiving, klinkt het opeens heel hard. Ik kijk naar rechts en ja hoor, komt daar vanacht de bomen echt zo'n mega grote helicopter met twee propellors aangevlogen!
Ik heb Vies snel de bosjes ingestuurd in de hoop dat hij het ding minder zag, maar ik was nog maar net 1 pas in het bosje toen het ding overvloog. Hij vloog zo laag dat de wind te voelen was!! Echt doodeng! Paard natuurlijk gigantisch geschrokken en hij ging even aan de kletter, maar bleef gewoon bestuurbaar en ik had hem zo weer terug. Topknol!
Daarna bleef hij wat springerig en angstig, maar ik heb wel nog heerlijk kunnen rijden. Gewoon weer de enge route terug genomen en nog gezellig met een andere ruiter mee richting huis gestapt.
Lang verhaal ik weet het
Ik weet het nooit kort te houden! Ik heb in elk geval heeeerlijk gereden en ga zo snel mogelijk weer een rondje. Ik moet die angst gewoon doorbreken en weer vertrouwen krijgen, maar dat komt wel goed.