Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vaders komt pas net binnen vanuit werk en die heeft volgens mij niet door dat er voetbal te zien is. 

)
Had mij volledig gericht op andere tentamen en hier alleen een cursus voor gevolgd, maar was gelukkig voldoende.
doe maar rustig aan, dan ben je het snelste weer op de been.
Wij hadden vroeger een vriend die door iedereen Pino werd genoemd! Ik moest meteen aan hem denken, maar dat was dus absoluut geen pino zoals jij noemt..._Sim_ schreef:Ik snap dat soort uitspraken nooit zo goedNa 2 dagen groente/vlees/aardappel is het vandaag tijd voor kip tandoori. Mannetje ook weer blij.
Met kip tandoori heb je toch groente/vlees/rijst, dat is net zo gezond als wat je die andere twee dagen gegeten hebt. Of eet je echt alleen kip met saus en helemaal geen groente? Aardappels/groente/vlees kan ook een hutspot zijn, stamppot, oven schotel enz... enz... dus snap al die groente/vlees/aardappels-uitspraken nooit zo goed.
Is het zo'n vlugge? Of ben jij gewoon aan het oefenen in galant eraf springen?
Ik krijg ook vaak werkstukken terug die niet nagekeken zijn omdat er op pagina 1 al twee spelfouten te vinden waren.
Ik had van te voren besloten om de kortste (maar meest enge) route naar het bos te nemen en geen zweep mee te nemen en gewoon te genieten. Nou dat lukte in het begin wel! Op het punt waar ik er zo ongeveer vanaf gevallen ben, is Vies de laatste twee keer in hert-modus omgeschakeld. Nu waren er nog veel meer enge dingen daar en toen miste ik mijn zweepje wel. Ik stond dus stil... Ik heb de jongetjes in de sloot lief gevraagd of ze er even uit wilde klauteren voor me, de paardjes in gekke gekleurde dekens kwamen gelukkig vanzelf achter de struiken vandaan en de kippen scharrelden snel de andere kant op. Het ging wat langzaam, maar we hebben alle enge dingen daar ook gewoon overwonnen.
Ik heb Vies snel de bosjes ingestuurd in de hoop dat hij het ding minder zag, maar ik was nog maar net 1 pas in het bosje toen het ding overvloog. Hij vloog zo laag dat de wind te voelen was!! Echt doodeng! Paard natuurlijk gigantisch geschrokken en hij ging even aan de kletter, maar bleef gewoon bestuurbaar en ik had hem zo weer terug. Topknol!
Ik weet het nooit kort te houden! Ik heb in elk geval heeeerlijk gereden en ga zo snel mogelijk weer een rondje. Ik moet die angst gewoon doorbreken en weer vertrouwen krijgen, maar dat komt wel goed.
Maar Hetje is idd een beetje vlug. 
Blijkbaar is het niet alleen voor mijn verjaardag. Vriendlief laat ook niet los, normaal gesproken is hij heel slecht in geheimen bewaren.

En leuke filmpjes, ziet er goed uit.
Hij kan heel onzeker zijn buiten en stilstaan als je niet op tijd bent, maar meer dan dat is het ook niet. Viesje is echt heel braaf.
maar nu snap ik 'm wel ja. 
. Hopelijk voel je je snel beter en pijnloos.
. Daarna knallen voor het gedeelte van het project wat morgen ingeleverd moet worden.
. Dus klaar ermee.
Hebben ze nog iets kunnen vinden?