Sannnn schreef:Rara wat wij vanavond aten.. Het begint met een P.
Hahaha, dat zul je altijd net zien Sannn!
Lekker bezig, Sim
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Goed geraden trouwens!
Gelukkig stond Corion lief te slapen in de trailer! Als je dan ook nog een ongeduldig paard hebt, is het helemaal drama.

Mootje schreef:Wij hebben inderdaad in dezelfde files gestaan, alleen moest ik nog verder de A12 / A20 af in de file
Vorstin had helemaal de kolder in de kop vandaag!
Ze kan niet haar hele leven voorop lopen en maar doen waar ze zin in heeft
Dat is waar!
Morgen om 10.00 dressuurles. Ik hoop dat instructeur zijn paardrijbroek aan heeft
Snoekiej schreef:Lekker al die OV-trouble Kim!
Gave reis Anthea!
Fijn dat je er weer een nieuw schoonmaakadres bij hebt VIef!
Zo, stoer dat je gaat hardlopen Sannn
Leuke foto's Noor
Lekker dat je fijn gesprongen hebt Evelien
Spannend dat je mag solliciteren Sussie
Veel plezier met je supermarktdate TG
Op haar linkerachterbeen. Begon voorop de pijn en ging schuin naar binnen toe. Niet heel lang, maar het week wel wat. Dus DA maar gebeld. Afgespoeld en de DA kon het gelukkig oplossen met verband. Moet wel rijden, ook met verband erom! Ze liep gelukkig ook wel goed, maar toch wel balen zeg!
Had echt niet het idee dat ik langzaam ging. Maar wel dus.... Maar ik ben wel tevreden! Inrijden was echt aso druk, dus niet echt ontspannen rijden zo. Mootje schreef:Dat is waar!
Ik ga maar naar bedMorgen om 10.00 dressuurles. Ik hoop dat instructeur zijn paardrijbroek aan heeft
? Vandaag te lang in het zadel gezeten soms
?
Jammer van je balk, maar gefeli met je wp Margriet! 
In Diepenheim ging je ook niet langzaam en had je ook 4 tijdfouten.

Ging allemaal best goed! Vorstin laat zich (vooralsnog) ook goed alleen laden. Ze wil alleen soms weer eraf lopen als ik de stang erachter wil doe, maar dan krijgt ze gewoon een tikje op haar kont

Ik ga ook altijd alleen (met een les). De paarden hier laden echt super gemakkelijk, lopen er zelf op.