Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mootje schreef:Ze had twee weigeringen op mijn hindernis, dus had voldoende tijd om het te bekijken. Ik heb het op 't formulier erachter gezet. Later is ze gestopt (op de palissade) maar toch doorgesprongen.

Was er ook best druk, wel gezellig
. 
.
.
.
, wel hebben we 2 crosslesjes gehad. Omdat het zo dicht bij was had ik zoiets van ik probeer het gewoon.
Ik wil hem vernoemen naar Fearless Phil, dus het wordt iig Fearless .....
Hopelijk kan of de dierenarts een oorzaak vinde of kan iemand anders haar er voor jou doorheen rijden.
Ik heb verschillende keren je naam horen roepen bij de prijsuitreiking en in de ring
Erg leuke foto's weer van jullie!
, twee stuks.
.. Hopelijk kan de dierenarts een oorzaak vinden.. want zo is het niet leuk meer
, kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zat.. Het is ook frustrerend als je niet weet waar het vandaan komt..
... Vandaag weer even gedoucht na een dag flink in de zon gestaan te hebben, ze gaat er echt voor staan (Diva!!), vervolgens laten rollen, waarbij ze helemaal uit haar dak ging en ze de paddock al weer gauw zat was... meppen met het achterbeen en stampen
.. We gingen in passage weer richting stal.. kon haar met moeite bij houden, ik loop nog behoorlijk mank..
...
Is voor het eerst.

Ik ben helemaal niet van het ziekmelden, maar ik ben echt beroerd. Ik kan alleen maar hoesten en ik heb geen stem. Hopelijk is het vanavond iets beter, want ik wil eigelijk een rondje Vlietlanden doen om het (legale) water te oefenen voor Maarsbergen!
Ik hoop dat er snel een oplossing komt!
Ik ben ook al een tijdje aan het hoesten en in Milaan ging mijn stem hard achteruit (vonden sommigen wel lekker rustig haha) dus ik weet wat je meemaakt!
_Noor schreef:Thanks!
Jer en ik gaan keihard waterbakken trainen tot WW
gr_roos schreef:_Noor schreef:Thanks!
Jer en ik gaan keihard waterbakken trainen tot WW
Ik weet niet hoever je van Halfweg zit, maar Monhemius heeft ook een waterbak, zijn er zelfs 2, waarvan 1 hele vieze. Wel een goede om te oefenen. Stijl naar beneden en dan onderaan water.