Goeiemiddag!
@Mandy: Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen!!
@Vief: Woll was dus erg onder de indruk van die kleine schet?! Haha.
@Snoekiej: Fijn dat je je laatste pony springwedstrijd toch nog fijn hebt kunnen afsluiten!
@MC: Lijkt me ook wel lekker om langs het strand te kunnen rijden, maar helaas is dat wel erg ver weg.
@Luxket: Beterschap dan maar.
Ik ben gisteren met Jipje naar dressuurwedstrijd geweest. Hij was erg fris, maar uiteindelijk had ik hem wel fijn. Het eerste stuk van de proef ging nog wel aardig, maar ongeveer op de helft van mijn proef gingen ze bezig in 1 hoek om een gasbrander aan te zetten
Niet erg handig dus Jipje was compleet over de kook. Zo goed als het kon doorgereden, maar het was niet echt meer wat. Was behoorlijk pissig op die mensen, stonden heel wat mensen omheen en niemand die er wat van zei, terwijl Jipje echt bang was. Dus daarna nog even op ontspanning gereden in de losrijbak en hem daarna lekker op de trailer gezet. Toen zat ik in de kantine kwam de jury naar me toe. Hij had die man op zijn kop gegeven, maar kon niet veel meer aan mijn punten veranderen. Had dus uiteindelijk 175. Baalde er best wel van, want voor het eerste stuk van de proef had ik allemaal 7-ens en zelfs een paar 8-en. Nou ja, zaterdag maar weer.
Net ook nog voor het eerst Blue (mijn 2.5 jarige) Voor het eerst een bitje in gedaan en even met een singeltje op in de bak gegooid. Was erg leuk om te zien en hij was echt mega braaf
Dus dat was wel weer leuk om te zien. Zo Jipje en Nika nog even doen.