He, en mijn paardjes staan buiten.. Kunnen niks
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! 

Het begint al te regenen en het dondert al de hele tijd. Het bliksemt in de verte. Heb alle stekkers in de schuur er maar vast uit gedaan. Ben benieuwd hoe hard het zo tekeer gaat
Is hij lekker ?
Arme paardjes.
in het zonnetje
Waait wel aardig, daardoor zag Vivaldi overal bakkabouter.. Tis ook zo'n kneus af en toe 

Lappie_Lap schreef:Hier drupte het zonet een beetje, verder al de hele dag harde wind en geen rare wolkjes ofzo. Erg apart: de buien komen uit het zuiden, maar bij ons komt de wind al de hele dag uit het noordoosten.

rowo schreef:Het wordt nu echt heeeeeeeeeeeel donker. T waait bijna niet meer en het is droog, wat zegt dat
edit: ik merk het al: heeeel veel wind, regen en de onweer komt er nu ook aan!

miss_jumpy schreef:hier valt het nu wel mee, aan het einde van de ochtend heeft het wel hard geregend. geen onweer en ook bijna geen wind.
Misschien dat het westen nu een beetje ontzien kan worden![]()
Vanaf vanavond hebben we de stompwijkse paardendagen, 4 avonden feest in de biertent en alle dagen activiteiten. De bromfietsrace van vandaag en het springen van morgen zijn al afgelast, toch sneu voor organisatie en deelnemers.
Voor zondag staat nog een ponyrace op het programma en voor maandag een kortebaandraverij. Zelf doe ik alleen mee aan het feesten in de tent en gokken bij de kortebaandraverij![]()
Maar dat feesten in die tent in het weiland zal ook niet meevallen als je naast de tent direct tot je knieen in de blubber staat...

zo ff douchen en naar het dorp. Er is daar nu een paar dagen beachvolleybal
Arme hun, volgens mij is het zand allemaal weggespoeld.
miss_jumpy schreef:Vanaf vanavond hebben we de stompwijkse paardendagen, 4 avonden feest in de biertent en alle dagen activiteiten. De bromfietsrace van vandaag en het springen van morgen zijn al afgelast, toch sneu voor organisatie en deelnemers.
Voor zondag staat nog een ponyrace op het programma en voor maandag een kortebaandraverij. Zelf doe ik alleen mee aan het feesten in de tent en gokken bij de kortebaandraverij![]()
Maar dat feesten in die tent in het weiland zal ook niet meevallen als je naast de tent direct tot je knieen in de blubber staat...
psst schreef:Ik heb me net ingeschreven voor de oefencross van Vlietland![]()
Lisse ook maar meteen gedaan maar daar is al een wachtlijst! Moet ik toch binnenkort dat puntje in de B zien te halen
Op zondag. miss_jumpy schreef:hier valt het nu wel mee, aan het einde van de ochtend heeft het wel hard geregend. geen onweer en ook bijna geen wind.
Misschien dat het westen nu een beetje ontzien kan worden![]()
Vanaf vanavond hebben we de stompwijkse paardendagen, 4 avonden feest in de biertent en alle dagen activiteiten. De bromfietsrace van vandaag en het springen van morgen zijn al afgelast, toch sneu voor organisatie en deelnemers.