Veel plezier Loes.
Mijn cross en springplannen gaan nog even een een tijdje de ijskast in. Ik had vandaag springwedstrijd in de hoop daar mn winstpuntje te halen om in Princenhage te kunnen starten. Ging niet zo lekker. Hij had me al een paar keer gefopt dus bij hindernis 4 had ik bedacht om maar eens op tijd boos te worden. Hij ging toen te groot af en nam de halve hindenis mee, waarna ik dus met een kreupel paard aan de hand vrijwillig de ring kon verlaten.
Ik heb niet zo'n zin om nu druk op mezelf of mijn paard te gaan zetten en binnen die korte tijd nog een winspunt te willen halen. We hebben nog alle tijd, Legato is nog erg jong dus voorlopig houden we het even gewoon bij de springlessen en nog wat crosstrainingen en dan zien we volgende zomer wel weer verder. Een tijdje pauze zal ons allebei wel goed doen. Ik zit nu zelf ook pas weer een jaar in het zadel na 8 jaar niet gereden te hebben, en wil mischien wel iets te veel in een te korte tijd. Tijd voor bezinning dus

Legato liep trouwens bij thuiskomst al weer bijna helemaal goed en zijn been was verder ook niet warm ofzo. Ik denk dat ie zich flink gestoten heeft en dat er verder niet zoveel aan de hand is, gelukkig.