Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 

Nee ik snap wat je bedoeld, en ik denk inderdaad dat je nu lekker een jaar van Brittje moet gaan genieten. Ze is idd geen dressuurpony, en je zult haar best naar het Z kunnen rijden, maar als je zelf het springen en crossen leuker vind: Doe het daar dan lekker! Hebben jullie samen veel meer plezier!!
Ik ga je veel sterkte wensen.

CarpeDiem schreef:Verder is de tripalon in laren iets moois om mee te beginnen ( mag je samen met iemand anders starten, bijv Talida, en kun je elkaar dus over de hindernissen helpen. Heb je geen zin, spring je niet en zwaai je vriendelijk naar de hindernisjury!)
schiet niet op zo!

en zoals afgelopen weekend gebeurde... hmm dan kan je beter stoppen
want het is net of ze dan pijn heeft, want ze accepteert helemaal niks op dat moment
met springen heb ik helemaal niks te vertellen
verschillende scherpe bitjes in gehad, maar de ene keer accepteert ze het niet en is het veel te scherp terwijl de volgende keer ze er dwars doorheen banjert 
alhoewel het volgens mij wel lang duurt... in ieder geval rijd ik haar deze week met deze optoming, woensdag gaan we een parcoursje springen en dan kijken we hoe ze reageert... 
kan het me niet voorstellen... het gaat er natuurlijk uiteindelijk om dat het paard zonder pijn kan lopen 

dus rest was niet gelukt
)
) En met dressuur 180 en 184 punten. Dat viel me eerlijk gezegd vies tegen, ze reed super netjes, naar mijn idee hadden bij beide proeven nog wel 10 punten bijop gemogen, maar ja wie ben ik... Kim had idd wel hele aso punten, 225... wauw wat een score!!!
GvdT schreef:Meer foto's plaats ik niet, ik heb mezelf al 2 keer op de achtergrond gezien en anders krijg ik weer commentaar van MJ![]()
![]()

Ik heb er ook 1 voor Lucky. Met brede neusriem en steentjes in de frontriem...