oh die had ik moeten weten toen ik de mijne aanschafte ik zag naderhand ook nog bliksem....ook leuk. maar nu na een aantal maanden die wervelwind in mijn bezit had ik hem beter stinkie kunnen noemen.. iedere smerigheid wat hij tegenkomt wordt in gerold en/of opgegeten...pfffffffffffffffffffffffff
SofieHavan
Geplaatst: 13-04-17 19:52
Daaphh schreef:
Alleen een stamboek naam met een Q... als iemand suggesties heeft
Qui Que Bou
Anoniem
Geplaatst: 13-04-17 19:58
Ik ga die naam altijd aan jouw prachtige kereltje blijven linken.
Toen hij leefde wou ik echt niet dat iemand zijn naam gebruikte, maar nu vind ik het zo fijn dat zijn naam weerklinkt dus Qui Que Bou is een prachtige keuze
Hij krijgt naar alle waarschijnlijkheid een broer of zus, voor mijn verjaardag heb ik van de hengstenhouder een gratis dek gekregen. Net toen we weer twijfelden (ook financieel etc) krijg ik dit cadeau
Anoniem
Geplaatst: 13-04-17 21:51
Dat is een mooi gebaar zeg!
SofieHavan
Geplaatst: 13-04-17 21:58
Varekaj schreef:
Dat is een mooi gebaar zeg!
Ja echt ontzettend mooi, ik was er echt ook door verrast, ik had het niet verwacht. Die mensen hoeven dat echt niet te doen, het was echt een ongeval en het had overal kunnen gebeuren... Ik neem hen dus niets kwalijk en dat maakt dat ik hun gebaar des te meer op prijs stel. En een bonte eventer is nog altijd mijn droom
Anoniem
Geplaatst: 13-04-17 22:00
Of ze houden zich wel heel erg aan een eventuele "recht op levend veulen"-garantie. In ieder geval zie ik het er niet veel nadoen.
Heel veel succes iedereen op CNC Waregem! Ik kom maandag misschien kijken.
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-17 21:53
Hier in de cross was het alweer wat voor de sport... paard breekt bovenbeen en knie... helaas moeten inslapen...
Maar voor de rest was het hier wel top! Hopelijk bij jullie ook
Anoniem
Geplaatst: 15-04-17 22:23
Het ongeluk blijft echt boven de eventing hangen hè. In Australië een paard gewond nadat een hindernis kantelde toen hij het aantikte. Was een soort houten bak zonder onderkant, die stond niet vastgemaakt en is meegetuimeld met paard en ruiter. Ruiter heeft niks gelukkig.
Van Antonius wel hele mooie dressuurproef zien langskomen op FB
Ik dacht morgen buitenrit te maken en Icaro wat galoptraining te geven maar er is een keelontsteking/sinusitis aan broeden. Plannen overboord en buiten controle op de weides morgen en maandag goed uitrusten en niks doen. Duimen dat het dan beter is tegen de springles dinsdag.
Die zijn daar stiekem zonder ons aan het vieren jong
Of ze zijn weggewaaid, hier staat er in ieder geval al de hele dag een stevige wind.
winnie10
Geplaatst: 16-04-17 22:11
Oké hier mijn verslagje tot nu toe dan!
Mijn dressuur ging goed! Kstond 3de na dressuur maar ik had eerder een 10de plaats verwacht omdat ik het zelf wat braaf gereden vond, maar had wel niet veel fouten. Maar ze werd eindelijk eens niet meer zou sterk!
Jumping foutloos! Ze sprong echt goed en deed mega haar best, ook als ik haar eventjes in de steek liet op de laatste dubbel gelukkig trok ze flink haar plan en bleef ze foutloos! We staan nu 2de! Hopelijk verpest ik het morgen niet in de cross, maar vind de cross niet echt aan de maat! Khoop dat ze niet blokkeert op het water, voor de rest gaat het zeker te doen zijn!
Laatst bijgewerkt door winnie10 op 16-04-17 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
SofieHavan
Geplaatst: 16-04-17 22:19
Super Winnie! Veel succes morgen! Ik zal duimen!!
Zonde van dat paard zeg triestig verhaal, meisje heeft ook haar sleutelbeen gebroken blijkbaar...
Ik ben ook toch weer wat aan het rijden hopelijk hou ik het vol! Zou graag in Zwijnaarde het laagste reeksje eens meerijden weer gewoon weer wat vertrouwen op doen!
winnie10
Geplaatst: 16-04-17 22:22
Vond ik ook heel erg Daar krijg ik nachtmerries van! In de tijd dat ik Aruba heb gekocht heb ik ook nog gereageerd op dat paard omdat ik wel interesse had, maar hij was al verkocht en ben zo via via bij Aruba terechtgekomen!
Anoniem
Geplaatst: 16-04-17 22:33
Het moet al erg zijn als je je paard verliest waar je bij bent maar dan in het ziekenhuis horen dat ze hem moeten laten inslapen... Bah bah bah.
Succes voor morgen in de cross Winnie!
Sofie, ik ben ook nog altijd aan het twijfelen voor zwijnaarde. Al is dat maar 50-60, ik weet op dit moment niet echt 100% wat ik aan Icaro heb. Hij loopt niet top maar ik kan niet zeggen of het is omdat er iets mis is of omdat hij het gewoon weer in zijn kop heeft zitten. Hij is algemeen redelijk "fars" met alles en ik heb dat toch graag eerst op punt. Ik kan nu van die hormonale momenten eigenlijk best missen.
Zwijnaarde is oefenen hé, ik zou daar niet voor twijfelen, het is de ideale kans om kilometers te maken zonder druk Al doe je de hele rit in draf, helemaal op je eigen tempo, geen probleem. Dus zeker een aanrader.
Ik rij gewoon 60 omdat ik denk dat ik nooit meer eventing ga rijden, Evita liep erg goed in de B en was mentaal zo goed als klaar om op't gemakje de L te starten, maar dat gaat volgens mij nooit meer gebeuren Gewoon plezier maken is nu 't belangrijkste, dus dat doen we op 60 beetje een gek idee want we hebben hiervoor jaren de "hoogste" reeks mee gereden daar, maar ik trek me dat niet aan, ik weiger om nog schrik te hebben en wat andere mensen daar van vinden, kan me ook niets meer geven. Een ongeval kan ik in 60 ook hebben maar bon
Anoniem
Geplaatst: 16-04-17 23:08
Het is niet zozeer de cross zelf hoor. Icaro lijkt de laatste weken ineens weer enorm puberaal te zijn en ik heb er dan mijn handen mee vol. Zowel op de grond als onder het zadel als naar de andere paarden/pony's. Ik wil het veilig proberen, niet met een knol die het ineens in zijn kop krijgt om als een ongeleid projectiel rond te vlammen. Of om ergens te blokkeren en alle kanten op te springen, inclusief omhoog maar zeker niet voorwaarts.