Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) om 

Geen gekookte, want dat vind ik niets aan.
3 maart komt de osteo, ff afwachten dus nog.

Niks waard zo'n 2 kamer appartementje waar ik niet rustig alleen kan zitten. En om vriendlief nou te verplichten de tv uit te doen terwijl DÉ voetbalwedstrijd (volgens hem) erop is, vind ik ook niet wat
Dat wordt dit weekend dus knetterhard bikkelen.

Hopelijk valt het mee straks. Niet erg fijn als de kleine straks vaak s nachts huilt. Grenst de kamer aan jou slaapkamer?
dus dan sla ik de groente gewoon over. Das nie zo gezond nie

Vooral Capri, jeetje die s echt heet of niet?rowo schreef:Ik heb het leren alweer opgegevenNiks waard zo'n 2 kamer appartementje waar ik niet rustig alleen kan zitten. En om vriendlief nou te verplichten de tv uit te doen terwijl DÉ voetbalwedstrijd (volgens hem) erop is, vind ik ook niet wat
Dat wordt dit weekend dus knetterhard bikkelen.
@ Evelien: gekookte aardappels zijn gewoon niks aan om te eten, dus ik geef je groot gelijk.

(met een boze vader er naast die niet begrijpt waarom hij nou uitgerekend een dochter heeft die voetbal wil kijken
) 
Ik ben lang, 1.83m en heb vooral hele lange benen. Capri is 1,73 en Borex is 1,65, Caap is ook maar een smal ding.