[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 12:29

Sussie: Balen dat Pancho weer kreupel is!
Rowo: Ik geloof daar ook niet echt in maar snap heel goed dat je niet voor elk paard een ander zadel hebt als je er veel hebt staan, helemaal als het paarden voor de handel zijn. Capri en Wendel hebben hun eigen zadels en Borex rij ik met Wendel's zadel met een onderlegger eronder.
Kim, balen van de bus! Ik snap dat je daar echt niet vrolijk van wordt.
Mooi foto's Noor, ziet er niet verkeerd uit.
Eef, fijn dat de springles goed ging.

Wedstrijd ging gister goed! Borex liep heel simpel foutloos terwijl het echt een super aangekleede wedstrijd was. Hij keek echt nergens naar! Ook het losspringen met 20 man vond hij niet meer dan normaal. :D
Was uiteindelijk 8e, had 1 balkje in de barrage doordat ik hem te laat corrigeerde maar ben erg tevreden. Het was pas zijn 3e B wedstrijd. Binnenkort ga ik een keer een rondje B en een rondje L proberen, kijken hoe hij dat doet.

Ik ga me snel aankleden en richting werk. :Z

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:00

Ik krijg zojuist telefoon dat ik op sollicitatiegesprek mag komen volgende week woensdag. Hopelijk wordt dit wat!

Gisteravond met Pancho naar de DA geweest. Hij blijkt een zenuwbeknelling te hebben. Kan komen door een val, maar ook door de blessure die hij anderhalf jaar geleden heeft gehad. Hopelijk slaat de behandeling goed aan. Over 4 dagen mogen we weer rustig aan gaan rijden.

Simmie, Noor en Mootje: veel plezier op de veluwe!
JN: balen dat je laarzen niet meer gemaakt kunnen worden. Heb geen ervaring met de soft jumpers.
Caro: sterkte! :(:)
Billy: veel plezier met shoppen!
Kim: fijn dat je lekker gereden hebt. Stom dat de bus je tot twee keer toe liet staan! Openbaar vervoer is echt irritant!
Corien: denk aan leuke dingen dan wordt je misschien wat vrolijker.
Evie: Bam was niet de knapste toen je hem kocht. Gelukkig ziet hij er nu beter uit. Wij scheren de hoofden ook nooit. Vind dat er niet mooi uitzien.
Bianca: veel plezier op de IBOP!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:14

SANN @ ik rijd idd L2 in Putten, ongeveer om 14 uur als ik de combi's tel. Ik kan wel een lezer gebruiken... ;) .....kan jij... :D
EVELIEN @ jou Borex pakt ook goed op zo te horen.
SUSSIE @ spannend solli !!!

vandaag IBOP examen springen gehad met Bullie, we zijn geslaagd met de zeer mooie score van 80 punten :D !!!!!!! daar is menig merriehouder jaloers op denk ik.. :o .... . We hadden zeer goede complimenten van de jury *een paard dat enorm opviel in de verrichtingen, topinstelling van het paard, zeer lichtvoetig in de beweging, zeer goed voorgesteld en uitstekend afgericht, paard dat heel relaxt begon en naarmate het hoger werd steeds vlugger en hoger van de grond afkwam en het achter zeer goed afmaakte.*

De fokster zei mij dat de 80 punten een magische grens is en dat die scores benoemd worden in de paardenkrant ?? Nu heb ik deze krant dus niet, dus mijn vraagje aan diegene die hem hebben om de IBOP van Bunschoten in de gaten te houden....please..... :P . Bull is wel ruin dus weet niet of ze hem ook zullen noemen. Maar de fokster was er trots op. ;)

Ik ben ook heel trots.. ;) op naar de eventing cup voor 5 jarigen volgend jaar.... :D

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:25

Gefeliciteerd Bianca. Dat zijn idd super punten zeg! En wat je zegt: menig merriehouder zal jaloers zijn.
Zetje had toen 77pnt, maar haar stap en draf drukten helaas enorm de punten (70) en op reflexen had ze 70. Toch zonde, want die 80 is wel gaaf!

@ Sussie: hopelijk is Pancho snel weer beter en kan je weer volop trainen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:27

Bianca: mooie punten! Zou leuk zijn als Bull in de paardenkrant genoemd wordt. Hier helaas ook geen paardenkrant meer. Ik kan het dus niet voor je in de gaten houden.
Evelien: gefeliciteerd met je achtste plaats! Had je daar ook nog prijs mee?
Rowo: 77 punten is toch ook nog heel netjes.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:31

Goedemiddag.
Billy: Lastig, shoppen en feesten met iemand op krukken.
Corien: Op zich vind ik een geschoren hoofd ook wel mooi (zolang het er niet zo een is als die foto van Bam :+ ), nu is hij ook van top tot teen geschoren maar dat ziet er nog best aardig uit vanwege het kleine kleurverschil.
JN: Ik heb ze zelf niet, maar het schijnen erg fijne laarzen te zijn.
EH: Fijn dat Borex zo goed aanpakte met springen!
Sussie: Hopelijk kan je over 4 dagen gewoon weer aan de slag met Pancho.
Sim, Mootje, Noor, Snoekiej: Hoe was de buitenrit?

Ik ga zo snel naar Bam om hem een vrije dag te geven, vanavond namelijk naar HP :D !

edit:
Bianca; Wow, gefeliciteerd :D !

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:34

rowo schreef:
Zetje had toen 77pnt, maar haar stap en draf drukten helaas enorm de punten (70) en op reflexen had ze 70. Toch zonde,

hebben wij het over hetzelfde ?? Bull had nl op de keuring voor bewegen 80 en springen 80 (wat jij nu volgens mij noemt ??),

vandaag bij deze IBOP zijn alle punten afzonderlijk bij elkaar opgeteld en dat samen is nu ook 80, alle onderdelen gaan nu van 1 tot 10. Bull heeft voor reflexen een 8 wat dubbel meeteld, dan kan ik nooit aan die punten komen.
Voor stap, draf ,houding balans een 8 wat enkel meetelt, galop- reflexen -techniek een 8 telt dubbel, vermogen 7,5 - instelling 8 -rijdbaarheid bewerkbaarheid 8,5 - aanleg springpaard 8, deze cijfers tellen ook dubbel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:42

Jupz, de IBOP :j Maar in de totaal score wordt de stap en de draf ook 1x meegenomen.

De stamboekkeuring had Zetje nog 75pnt voor (alleen)vrij springen en 70pnt voor exterieur. Op de IBOP had ze voor springen 80, maar totaal 77pnt.

edit: met die punten kom jij makkelijk aan 80 hoor :). Ik kwam iig tot 77pnt en ze heeft daarmee de IBOP wel gehaald.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:47

Wat goed Bianca, gefeliciteerd!

Edit, hij moest onder het zadel toch? Lijntje springen?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:48

Nette punten hoor Bianca. Misschien dat ik die van mij volgend jaar ibop laat lopen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 16:07

TeeGee schreef:
Wat goed Bianca, gefeliciteerd!
Edit, hij moest onder het zadel toch? Lijntje springen?

onder zadel 2 lijntjes springen EN vrijspringen wederom.....dat ging nog bijna fout door mij... :o Ik dacht na het zadel...oke ben klaar....paard weg. Yvet kwam me aanmoedigen en we deden dus ff een bakkie. Ik wist dat ik mijn uitslagen na het vrijspringen zou krijgen. Ik dacht...oke....ze doen alles in 1 keer.... :o? lekker dom dus...MIJN paard moest namelijk ook vrijspringen...!!! OEps...ik snel naar de trailer, Bull eruit getrokken en alles af, als de wiedeweerga hoofdstel in kappen op en baan in.... :roll: gelukkig dus dat Yvet er was en ik dus om DIE reden even gezellig een babbeltje hield en een bakkie koffie in de kantine...anders had ik allang de vlechten eruit getrokken en nooit naar het vrijspringen gekeken....en er dus ook niet achter gekomen dat ik ook nog moest.... :D :D :D .

hahaha lekkere actie dus.... :P ik dacht die van mij heeft al de punten voor vrijspringen en is zelfs al STER dus dat hoeft niet meer.....FOUTJE...wel dus....ach ja weer wat geleerd, was voor mij ook de eerste keer een IBOP bij het KWPN.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 16:19

Haha gelukkig ging het goed Bianca!

Sussie, ik zal voor je duimen volgende week! En ook voor Pancho!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 16:32

Susie echt balen zeg!!
Bianca super zeg!!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:23

Ik ben toe aan weekend!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:33

Ik heb straks een supermarkt date <3 :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:39

Wat grappig JN! Maar nu woon je daar toch niet meer? Kom regelmatig in Garderen namelijk.
Spannend Sussie, leuk! Ga voor je duimen dat het wat wordt. Balen van Pancho. :(:) Hopelijk kan je over 4 dagen weer lekker aan de slag.
Mooi dat Borex foutloos zijn B parcoursje rond liep Evelien.
Als ik er al ben kan ik je wel lezen dan Bianca, maar weet niet of ik er al om 14.00 ben. Degene die ik moet lezen hoeft pas rond kwart voor 3. Maar heb je weer je blauwe jasje aan? Dan herken ik je vast wel. Gefeliciteerd met Bull vandaag iig!
Iedereen gaat naar HP, veel plezier! :D
Haha, supermarkt date TG? :P

Ben net terug van buitenrit, was gezellig! Hebben echt heerlijk weer gehad. :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:48

Oh haha met mn vriend Sann, samen vanuit werk naar supermarkt om boodschappen te doen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:55

haha TG zo kan het ook! :D

Fijn dat de buitenrit leuk was Sann!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 18:24

Gezellig TG!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 18:35

Ik ga ook met "vriendje" naar de supermarkt zo.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 18:59

Ben ook weer terug. Was gezellig dames en heb lekker gereden!

Mooie score Bianca!

Ga zo aan de zuurkool. Gelukkig heb ik vanmiddag niet zoveel gegeten bij het Boshuis :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:09

Avond :wave:

TG: Veel plezier met je supermarkt date!
Bianca: hahah slimme actie :P Wel mooie punten hoor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:10

Ik ga bij gebrek aan chicken maar gehakt tonight maken.
Ben benieuwd :=

Bianca: Mooi resultaat *D
Eef: Veel plezier vanavond!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:23

Rara wat wij vanavond aten.. Het begint met een P. :+

Ga zo ff dorp in, moet nieuwe spijkerbroeken hebben. Maar vind maar niets. Hebben jullie het gehoord van Utrecht Centraal? Alles staat daar weer vol.. :oo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:59

_Noor schreef:
Ga zo aan de zuurkool. Gelukkig heb ik vanmiddag niet zoveel gegeten bij het Boshuis :P

Pinokkio!! :D

Sannnn schreef:
Rara wat wij vanavond aten.. Het begint met een P. :+

Eeeehhhh, prei????

Citaat:
Hebben jullie het gehoord van Utrecht Centraal? Alles staat daar weer vol.. :oo

Vol waarmee?