Het is een mooi bruin hengstje met drie witten benen en een gave druipkol! Inmiddels staat hij en is nu op zoek naar dinken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef:Arme LotGaat echt lekker daar! Hoe gaat het nu met je mama?
En wat heeft Wolin nou precies? Heb ik niet helemaal meegekregen..
_Noor schreef:Nou, ben weer terug uit Leidschendam. Inderdaad een schitterend parcours.. tot het water want verder ben ik helaas niet gekomenén mijn spiksplinternieuwe laarzen gingen STUK!
Zal zo een verslag maken in het verslagentopic, maar Shanoek bedankt voor het lenen van je schoenen en chaps en Corien, bedankt dat je me even wilde aankledenJe was volgens mij echt een supergroom voor Laura! Laura: super gereden!
Snoekiej schreef:Ik ben ook weer thuis. Helaas niet verder gekomen dan het springparcours. Met losspringen ging ze best fijn, maar in de ring ging de knop om. Ik had de eerste 3 sprongen rotsprongen, en ruim voor 5 stopte ze en ging ze niet meer naar voren. Echt ontzettend balen.
Morgen gelukkig nog de oefencross, maar dan moet ik ook eerst springen. Heel jammer dat ik de cross niet in mocht, want ik vond hem ontzettend mooi!
WolinLotte schreef:Avond...
Mijn moeder maakt het gelukkig goed, heeft nog wel pijn, want in haar hart is natuurlijk een wond gemaakt en dit duurt een hele tijd voordat weg is... maar ze kan aardig grappen maken..
Pfff... ik zie eruit... Ben gevallen.. We stonden met de paarden te wachten tot we naar binnen konden, want er werd kuil naar binnen gebracht met de shovel.. toen die weg was, liepen we naar binnen, kwam die ons zo achterop
.. Dus paniek bij die paarden.. Wolin rechtovereind, die gaf mij met dat ze omhoog kwam een zet waardoor ik voorover viel, toen sprong ze naar voren, boven op mijn voet, dus die is dikker dan dik en blauwer dan blauw, kreeg geen lucht door die smak op de grond... Die man op de shovel had ons niet gezien, dus die kwam tot twee keer toe naar binnen
... De merrie die achter Wolin liep was ook in paniek en sprong vlak naast me.. Pffff, een situatie wat gelukkig goed is afgelopen.. maar mijn schouder is kapot, mijn knie is helemaal open geschaafd, linkervoet is dik en blauw en ik loop mank
... Ben net door een stalgenootje thuis gebracht, want fietsen ging niet. Wolin mank, ik mank..
billy1 schreef:![]()
Jippie we hebben een veulen
![]()
![]()
Het is een mooi bruin hengstje met drie witten benen en een gave druipkol! Inmiddels staat hij en is nu op zoek naar dinken
CoriienRN schreef:Simmie lekker foutloos gereden ach die schoonheids prijs heb je toch niet met springen
Mootje schreef:Simmie, Fijn dat Sim je 2x hielp! Op naar Maarsbergen!
Citaat:Pff, Ik heb bijna de hele dag geslapen. Ben nu mijn eerste vaste voedsel van vandaag aan 't eten... Het smaakt mij totaal niet!
Mootje schreef:Vreemd dat ze moeilijk deden over de zweep, want gisteren in 't L reed een gerenomeerde (bokker) en SGW-er met een dressuurzweep in de crossIk hoop voor je dat de DA iets kan vinden wat dit gedrag kan verklaren!