[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 01:38

*\o/* *\o/* Jippie we hebben een veulen *\o/* *\o/*
Het is een mooi bruin hengstje met drie witten benen en een gave druipkol! Inmiddels staat hij en is nu op zoek naar dinken ;)

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 06:06

GOede morgen!!!

Billuy gefeliciteerd gaaaf zeg!! snel foto's maken!

Evie zal je vast wel tegen komen!
PB oke dan!! vond het ook echt super leuk! :)
benthe jeetje geloot idd best dat het raar was!

Nou mensen ik ben weg!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 08:33

Goeiemorgen!
Ik vertrek zo weer richting de Vlietlanden.

Corien, jij hebt weer een hoop geleerd gisteren :D Lijkt me heel leerzaam, zo'n dagje mee! Succes vandaag zelf he!
Ik zal je vandaag ook nog wel zien dan Evie. Ben nummer 160 in de BB. Nogmaals balen van je stops, maar die bij de palissade zou ik niet te boos om blijven. Echt de meest ervaren paarden stopten daar bijna of helemaal.
Succes vandaag op wedstrijd Benthe, en alvast heel veel plezier in Ermelo :D
Gefeliciteerd met je veulentje Billy *\o/* *\o/* *\o/*

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 09:23

Morgen :wave:

Billy: Gefeliciteerd met het veulen :#
Benthe: Heel veel plezier alvast in Ermelo!
Shanouk: Succes vandaag. Jammer dat je niet verder kwam dan het springen :(:)
Evie: Jammer van je stops. Wel leuk dat je alsnog zo mooi binnen de tijd was en super van je vangst was Noor vast erg blij mee :D

Echt leuk al die crossverhalen. Vriendje is met zusje mee naar de cross Strzegom (Polen) ook leuk :D
Ga zo maar eens lekker douchen en dan vanmiddag naar Kim. Ben benieuwd naar al haar verhalen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 09:25

@ Billy gefeliciteerd
@ shanouk Ik hoop dat Vorstin vandaag wel meewerkt. Succes!

Ik ga even met mijn ruin springen. Kijken of de tips van Lammert ook bij de ruin helpen.. Denk het wel want zijn wel een beetje dezelfde paarden. Vanmiddag op verjaardag zwager..
Ik heb het springen en crossen op de clubkampioenschappen afgezegd want het begon pas om 1330. Gisteren gelest in de warmte en morgen crosstraining. Paard een beetje sparen aangezien Maarsbergen ook in de warmte is..

Crossers en concoursgangers succes

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 09:25

Billy: Gefeliciteerd!!

Pff heb heerlijk uitgeslapen en ga nu keihard leren voor mn tentamen voor morgen. Nog niks aan gedaan en vrees het ergste...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 10:31

Billy, Gefeliciteerd met je veulen!
JN, Succes met je wedstrijd en veel plezier in Ermelo. Hopelijk is het aankomende week iets koeler!
Snoekiej, Heel veel succes vandaag in de BB.
PB, Succes met leren voor je tentamen.

Ik zou gaan groomen, maar mijn dikke keel was toch voorbode voor meer :( Gelukkig had ze nog een groom, anders voel ik mij helemaal zo banketstaaf.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 11:31

@Billy: Gefeliciteerd!! :D En de naam is....?
@Shanouk: Succes vandaag!! Ik ga voor je duimen!! ;)
@Lielle: :(:) Dat is ook niet lekker nee.. sterkte ermee!!

Hier lekker stijf en beurs :o .. ik zie er niet uit := ... En ik loop ook kreupel..
Ook zoiets, mijn jongste broertje stootte gisteravond tijdens het stoeien met een vriend zijn tenen, foto laten maken en hup twee gebroken tenen := .. we zitten hier met z'n allen in de lappenmand, including Wolin :o .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 11:33

Arme Lot :(:) Gaat echt lekker daar! Hoe gaat het nu met je mama?
En wat heeft Wolin nou precies? Heb ik niet helemaal meegekregen.. :o

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 12:03

He WL, wat een narigheid allemaal ;( . Dat is ook een stom ongelukje waar je wel even last van zal hebben :n

Verder zie ik toch wat veel mindere verhalen over Vlietlanden. Wat enorm jammer dat je niet mocht crossen, Snoekiej. Zó herkenbaar, ik kwam daar vorig jaar ook niet rond in het springparcours. Wat is dat toch daar :?

JN gaat morgen naar Ermelo? Leuk hoor, veel plezier! Ik heb net een lekker weekje gehad daar.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 12:04

Whahaha, ja Jer ging alvast richting de cross toen ik met Shanoek laarzen aan het wisselen was. Echt álles is fout gegaan gister!!
Billy van harte gefeliciteerd!!
Mootje, hij ging goed over 3 hè! Zat wel behoorlijk tegen hem te bleren dat hij op moest letten, want hij vond jou interessanter ;)
WL: fijn dat je moeder goed gaat.

Ga er vandoor, ga een dagje varen! :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 12:29

viefdepief schreef:
Arme Lot :(:) Gaat echt lekker daar! Hoe gaat het nu met je mama?
En wat heeft Wolin nou precies? Heb ik niet helemaal meegekregen.. :o

Wolin loopt linksom op rechts niet goed, rechtsom viel er niet veel te zien.. Vermoedelijk gestoeid met het jonge grut op het land.. maar met het rijden merkte ik al dat ze niet echt wilde lopen en steeds ging stoppen.. dat zijn al bij haar tekenen aan de wand dat er iets mis is..als Wo niet wil lopen zegt dat genoeg..
Het gaat op zich wel beter.. ze wil wel steeds draven aan de hand enzo, maar echt lekker lopen doet ze niet. Dinsdag komt de kliniek aan huis.. het lijkt bewegingskreupelheid en ik vermoed een beetje haar knie (een kniebandje verrekt?), maar dat is alleen maar gissen, dus dinsdag verdere diagnostiek. Ze loopt verder wel gewoon op het land en daar heeft ze het klaarblijkelijk goed naar haar zin, naar de verhalen van stalgenoten, dus dat is in elk geval positief.. Het is niet zo dat ze bij het hek gaat staan en niks meer wil doen, ze doet uit zich zelf sprintjes nemen enzo, maar op de volte linksom is het mis. Dinsdag weten we meer.

Hier nog even aan de studie, want dat moet nu toch wel gauw af zijn..

Geniet van het mooie weer allemaal ;) .

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 12:59

Haay Dames :D

Ik ben vannacht maar niet op stap geweest zodat ik vandaag nog wat aan me dag zou hebben. Goed gelukt! Ben vanmorgen om 9:00 uur al naar Zenith geweest en we hebben een prachtige buitenrit gemaakt, en we hebben zelfs gezwommen met de paardjes. Zenith kwam in protest en kwam ineens ophoog, heeft hij nog nooit gedaan, dus meneer heeft ineens watervrees :Y)

_Noor schreef:
Nou, ben weer terug uit Leidschendam. Inderdaad een schitterend parcours.. tot het water want verder ben ik helaas niet gekomen :( én mijn spiksplinternieuwe laarzen gingen STUK!

Zal zo een verslag maken in het verslagentopic, maar Shanoek bedankt voor het lenen van je schoenen en chaps en Corien, bedankt dat je me even wilde aankleden ;) Je was volgens mij echt een supergroom voor Laura! Laura: super gereden!

Wauw <3 Je hebt echt mooie laarzen uitgezocht. Onzettend balen dat ze nu al stuk zijn, meteen er mee terug!
Snoekiej schreef:
Ik ben ook weer thuis. Helaas niet verder gekomen dan het springparcours. Met losspringen ging ze best fijn, maar in de ring ging de knop om. Ik had de eerste 3 sprongen rotsprongen, en ruim voor 5 stopte ze en ging ze niet meer naar voren. Echt ontzettend balen.
Morgen gelukkig nog de oefencross, maar dan moet ik ook eerst springen. Heel jammer dat ik de cross niet in mocht, want ik vond hem ontzettend mooi!

Jammer dat het niet zo lekker ging Shanoek.. volgende keer beter. Kan me voorstellen dat je baalde dat je de cross niet meer mee kon doen...

WolinLotte schreef:
Avond...

Mijn moeder maakt het gelukkig goed, heeft nog wel pijn, want in haar hart is natuurlijk een wond gemaakt en dit duurt een hele tijd voordat weg is... maar ze kan aardig grappen maken ;) ..

Pfff... ik zie eruit ;( ... Ben gevallen.. We stonden met de paarden te wachten tot we naar binnen konden, want er werd kuil naar binnen gebracht met de shovel.. toen die weg was, liepen we naar binnen, kwam die ons zo achterop :oo .. Dus paniek bij die paarden.. Wolin rechtovereind, die gaf mij met dat ze omhoog kwam een zet waardoor ik voorover viel, toen sprong ze naar voren, boven op mijn voet, dus die is dikker dan dik en blauwer dan blauw, kreeg geen lucht door die smak op de grond... Die man op de shovel had ons niet gezien, dus die kwam tot twee keer toe naar binnen :? ... De merrie die achter Wolin liep was ook in paniek en sprong vlak naast me.. Pffff, een situatie wat gelukkig goed is afgelopen.. maar mijn schouder is kapot, mijn knie is helemaal open geschaafd, linkervoet is dik en blauw en ik loop mank ;( ... Ben net door een stalgenootje thuis gebracht, want fietsen ging niet. Wolin mank, ik mank..

Fijn dat het goed gaat met je moeder!
Argh, ben je nog gevallen ook? Kan er ook nog wel bij, of niet? :(:) Hopelijk heb je snel geen last meer van je stijf-heid. Wolin heeft verder niets dan stijfheid??

billy1 schreef:
*\o/* *\o/* Jippie we hebben een veulen *\o/* *\o/*
Het is een mooi bruin hengstje met drie witten benen en een gave druipkol! Inmiddels staat hij en is nu op zoek naar dinken ;)

Druipkol :~ Wauw! Hoe heet hij? Snel foto's plaatsen hé. Gefeliciteerd met je nieuwe wondertje.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 14:05

net even lekker een ritje buiten gemaakt met Herbie. Ongeveer een halfuurtje, want het was zo warm. Daarna de kalfjes voor het eerst het land in gedaan. Lagen er natuurlijk gelijk 2 in de sloot :P

vanavond maar Elvis rijden als het wat afgekoelt is.

Lotte, iedereen bij jullie in de lappenmand :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 14:48

Gefeliciteerd met het veulen, Billy!

Veel plezier in Ermelo Benthe. Je hebt iig mooi weer....

Leer ze PB!

Ik ben wezen springen vandaag. Pff, wat een warmte. Sim was een tikje mat, maar trok in het parcours toch mooi aan. Het waren niet mijn netste parcoursen, maar toch 2x foutloos. Paard heeft me ook fijn geholpen toen ik 2 keer een but-afstand reed; keertje dicht op het muurtje en groot op de laatste oxer.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:35

Goede avond!!

Zo ben ook weer op aarde!!

Snoek ik heb je een pb gestuurt!! :+:
Benthe veel plezier in ermelo!!!
Pb goed leren he!! ;)
Simmie lekker foutloos gereden ach die schoonheids prijs heb je toch niet met springen ;)
Lielle ik was daarna de kluts kwijt met posten dus ben nu pas weer op de latop, is toch makelijker!

Zo ik ga douce en heeerlijk op bed!

Ik ga even verslagje maken ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:45

CoriienRN schreef:
Simmie lekker foutloos gereden ach die schoonheids prijs heb je toch niet met springen ;)

Nou, normaal gesproken wel hoor! Ik rijd bijna altijd boven de 50 stijlpunten. Ik doe ook altijd mijn best om een net parcours te rijden, dwz een mooi gelijkmatig galopritme en passende afstanden op de hindernissen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:47

Simmie, Fijn dat Sim je 2x hielp! Op naar Maarsbergen!

Pff, Ik heb bijna de hele dag geslapen. Ben nu mijn eerste vaste voedsel van vandaag aan 't eten... Het smaakt mij totaal niet!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:51

Mootje schreef:
Simmie, Fijn dat Sim je 2x hielp! Op naar Maarsbergen!

Ja, zeker! Nou hopen dat het in MB ook lekker gaat dwz ik passende afstanden rijdt en we lekker rondrijden.

Citaat:
Pff, Ik heb bijna de hele dag geslapen. Ben nu mijn eerste vaste voedsel van vandaag aan 't eten... Het smaakt mij totaal niet!

Jee, je zult je bed wel uitgedreven zijn.. Doe maar voorzichtig met dat vaste voedsel. Voor je het weet zit je een halve nacht op de wc.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:55

Simmie, het was verantwoord vers fruit ;) Ik hoop maar dat ik het binnen kan houden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:06

Simmie ja dan is het wel een dompertje!

Ik ga zo lekker douche en op bed.. ben echt gaar ( ook door de zon :') )

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:11

Ik ga het even kort houden, heb er echt geen zin meer in.
Vorstin stopte weer in hetzelfde lijntje als gisteren. Werd dus weer uitgebeld. Nog een heel gesotemieter gehad met de springjury. Eerst was mijn zweep te lang, moest ik een ander regelen. Toen ik uitgebeld werd zeiden ze dat ik niet meer dan 3x had mogen slaan. Ik heb haar een paar tikken gegeven ja, maar om dat nou wreedheid te noemen.. Zat er echt helemaal doorheen. Bij iedereen die me aansprak barstte ik in huilen uit. Corien en de organisatie hebben voor me kunnen regelen dat ik nog een rondje mocht springen als iedereen klaar was. Toen ik weer ff ging springen voor ik moest kwam een KNHS-mannetje naar me toe, dat als ik nog 1 hindernis met mijn dressuurzweep sprong, hij protest ging aanrekenen. Echt een vervelende vent was dat. Ik deed niets met die zweep, hield hem gewoon vast. Maar omdat het springen buiten de organisatie & KNHS om ging, dacht ik dat ik daar gewoon wel mee kon springen. Die man wist dus schijnbaar niet dat ik nog mocht springen, dus die ging weer lopen zeiken. Ze wilden me niet laten starten. Gelukkig was inmiddels een ander meisje wel voor de 2e keer gaan springen, dus uiteindelijk mocht ik dan toch ook. In het parcours stopte ze weer een aantal keer, maar na een paar klappen ging ze door. Uiteindelijk dus wel het parcoursje afgemaakt. Op de terugweg naar huis was ze ook nog strontvervelend, heel hard willen lopen en omhoog gaan als ik haar tegenhield. Ze sprong echt bijna de sloten in, dus ik ben er onderweg nog 4x afgesprongen. Heb in de bak nog 5 minuten gereden, toen deed ze het natuurlijk weer niet.
Ze staat nou op het land en ik ben het zat.
Morgen DA bellen en als ze niets vinden moet een professionele ruiter haar maar een paar keer rijden.

@ Corien, ik heb geen pb? Ontzettend bedankt voor je hulp, zonder jou had ik naar huis kunnen gaan
Succes met je tentamen PB
:(:) Beterschap Mootje
Fijn dat Sim je zo goed hielp vandaag Simmie! En lekker dat je 2x foutloos hebt gereden. Dat geeft toch weer wat vertrouwen hoop ik.
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 27-06-10 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:14

Snoek, wat enorm K! Kan me voorstellen dat je moet huilen als iemand er naar vraagt.
Een hele dikke :(:)
Je hoeft m'n sms ook niet te beantwoorden hoor.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:14

:(:) Snoekiej. Wat ontzettend balen zeg! Vreemd dat ze moeilijk deden over de zweep, want gisteren in 't L reed een gerenomeerde (bokker) en SGW-er met een dressuurzweep in de cross ;( Ik hoop voor je dat de DA iets kan vinden wat dit gedrag kan verklaren!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:16

Mootje schreef:
Vreemd dat ze moeilijk deden over de zweep, want gisteren in 't L reed een gerenomeerde (bokker) en SGW-er met een dressuurzweep in de cross ;( Ik hoop voor je dat de DA iets kan vinden wat dit gedrag kan verklaren!

Echt mootje?! Dat daar niets van gezegd is zeg! En wat ongelooflijk .... (tja, welk woord kun je hier nu voor gebruiken) van die persoon.