[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:28

Hooooooooi :D

Corien, Wat goed dat je zo'n fijn gevoel aan je 3e cross hebt over gehouden!! Op naar de volgende :)) .
Hilde, leuk zeg!! ;)

Vandaag weer een relaxed dagje :) , heb lekker uit kunnen slapen. Mijn moeder heeft Wo voor me buitengezet. Zo even wat leuks doen en vanmiddag met Wo even naar buiten.
Verder niet zoveel vandaag. Maar eens even kan doen voor mijn studie :) .

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:48

Zie veel mooie Neede resultaten! Gefeliciteerd allemaal.

Ik had gisteren kringkampioenschappen dressuur. Was uiteindelijk 4de en 2 winstpunten rijker. Heel leuk was overigens dat de door mij gefokte Ziggy Startdust (de zwarte Rhodium) kringkampioen in de L2 is geworden met een meisje van 13. Ze is in april B gestart en gaat volgende week M1.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:53

Het is idd een fijn dier om te zien PB (foto in je profiel), wat leuk dat hij het zo goed doet!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:55

Was ook een ontsetend gaaf diertje. Helaas maar 1,54m. Maar als ik eerlijk ben waren wij wel teleurgesteld met hoe ze was. Ze kan verreweg niet tippen aan haar moeder en we hadden gehoopt op minstens een zo goed paard.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 15:28

Goeiemiddag!
Ik kreeg vandaag echt iets supers te horen: We krijgen een Agterbergbodem in de buitenbak *\o/* *\o/*
Hij is al een tijd erg slecht, de bak wordt 2x per week gesleept en geharkt, maar zodra de eerste gereden heeft is het bij A en C alweer superzwaar, en dan zitten er nog een aantal zware plekken en gaten. Echt wowie dus :D Over een week of 3 zou hij al moeten liggen! En in de binnenbak wordt een nieuwe bovenlaag van Agterberg er bovenop gelegd, want daar zitten ook wat plekken.

Fijn dat je crosstraining zo lekker ging Kim :D
Gefeliciteerd met je prijs Caroline!
Oehh, gelukkig was je 9 net niet vergeten Corien! Super van je cross verder hoor :D
@ Evie, je zou naar Moordrecht kunnen gaan, maar verder weet ik het ook niet. Zit met precies hetzelfde probleem, maar ik vind het niet erg om wat verder te rijden.
Gefeliciteerd PB! Gaaf hoor, dat ze zo snel gaat!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:34

Aaah wat gaaf Shanouk *D

Ik heb ook nieuws. Woll gaat naar Enschede verhuizen.
Heb inmiddels een stalling gevonden!! :) Wilde er niet eerder iets over zeggen omdat we nog niet bij de oude stalling waren langs geweest om te vertellen dat we wat anders hadden. Daar zijn we nu net geweest en heb al de helft van mijn troep meegenomen voor een middag wassen, sorteren en inpakken. Wel even gek, bijna 10 jaar gestaan daar... :) Volgende week zondag gaan we haar in Friesland ophalen en verhuizen. Spannend :):)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:40

Dat is inderdaad top Snoekiej ;) !!

Heb de KNHS shop weer even geplunderd op alle regelementenboekjes := , ik kan ze ook downloaden, maar ik heb geen printer en om nou op werk 5 boekjes te printen vind ik net ff wat te gek :o ..

Het is echt zalig weer!! :)) Ik ga gauw weer terug de tuin in!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:45

viefdepief schreef:
Aaah wat gaaf Shanouk *D

Ik heb ook nieuws. Woll gaat naar Enschede verhuizen.
Heb inmiddels een stalling gevonden!! :) Wilde er niet eerder iets over zeggen omdat we nog niet bij de oude stalling waren langs geweest om te vertellen dat we wat anders hadden. Daar zijn we nu net geweest en heb al de helft van mijn troep meegenomen voor een middag wassen, sorteren en inpakken. Wel even gek, bijna 10 jaar gestaan daar... :) Volgende week zondag gaan we haar in Friesland ophalen en verhuizen. Spannend :):)

Wat super Vief :D !! En ook spannend inderdaad!! Ik hoop dat jullie het naar jullie zin gaan krijgen daar! :)
Inderdaad gek om van een stal weg te gaan waar je al zo lang hebt gestaan, heb dat ook gehad met die Tinker en die ouwe van ons (wij stonden daar al 14 jaar en die ouwe stond er al vanaf zijn derde jaar).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:19

@ vief: wat super dat je wat gevonden hebt! Woll lekker in de buurt dus! Verder gaat het goed met hem?

@ pb; dat zijn idd leuke dingen! Gefeliciteerd met de pony!!

@ snoekiej: toe maar, agterberg nog wel! Dat zijn echt hele fijne bodems!

Vandaag onderlinge gehad en alleen Zoë gestart in de L. Ze had al een maand geen hindernis gezien (ook niet thuis of in de les) :o Maar sprong toch 2x foutloos en we waren 2e. GEen fijn gevoel trouwens en het ging niet echt goed, maar ja.

edit:

Geen super foto omdat ik er zelf zo STOM ( 8)7 ) op zit, maar Zetje heeft echt gewoon ALTIJD de oren naar voren :+:

Afbeelding

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:24

@ Snoekiej: Ik vindt het ook niet erg om ver te rijden maar mijn moeder helaas wel :+ ,
Moordrecht is heel erg dichtbij, ben er laatst ook met een vriendin heengeweest (ik heb een dressuurmuts een crosstraining cadeau gedaan := en leuk dat ze het vonden :D )

Maar ik heb eigenlijk alle hindernissen op dat terein al eens gedaan en het is ook best laag, dus dat terein vindt ik niet zo heel erg interessant :o (en Bam wordt dan ook nogal jolig }> )

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 19:30

Daar heb ik ook al last van daar!
Misschien Nieuwveen dan? Dat is ook een mooi terrein, met wat meer uitdaging. Ik wil zelf graag naar Hernen, Renswoude of Baarle-Nassau. Dat vind ik de fijnste terreinen :j

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:32

Goede avond

Ik was 5e in Neede. Dressuur: 193, springen 1 stop, cross: foutloos. :D

Afbeelding

Toch een mooie foto Rowo!

Mooi dat je een plekje dichtbij hebt gevonden Vief!

Dat is idd super Shanouk. Wij hebben dat ook. Ideaal :D

Gefeliciteerd met je winstpunten PB

Poeh lekker lang doorgewerkt dan Kim.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:01

Ik ga binnenkort ook weer naar Rob Shanouk. Anders gaan we een keertje samentrainen?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:19

Goeienavond!
@Rowo: Die oren van Zetje zijn echt grappig! Fijn dat je tevreden was over Neede!
@Vief: Fijn dat je een nieuwe stalling hebt gevonden voor Woll zodat ze nu snel weer naar je terug kan.
@Snoekiej: Dat is wel erg fijn zeg dat jullie een nieuwe bodem krijgen!
@Jetske: Gefeliciteerd met je prijs! En leuke foto.
@Caroline: Gefeliciteerd met je prijs en fijne rit in Neede!
@PB: Gefeliciteerd met je prijs en winstpunten en leuk dat jullie de pony tegen kwamen!

Ik ben vandaag ook naar Neede geweest, helaas in de cross ook een sprong van de B-paarden meegenomen en dus gediskwalificeerd. Wel helemaal uitgereden met een lekker gevoel, dus ben wel tevreden over vandaag. Nu lig ik uitgeteld in bed met mijn benen omhoog, heb de kramp erin zitten en mijn hand is ook helemaal dik :o Morgen nog 1 dagje naar stage en dan minimaal een week veplicht 'vrij'.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:35

Rowo mooie foto :D
VIef fijn dat je wat nieuw's hebt :) had ik ook hoor toen ik van stal ging veranderen.
Kim lekker dagje gehad :+
Snoek dat is wel erguh fijn ja, zouden ze bij ons ook moeten doen nieuwe toplaag erin :+

Benthe dat is balen welke hindernis nam je mee?

Ik ga richting bed, morgen weer werken :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 20:35

peanutbutter schreef:
Ik ga binnenkort ook weer naar Rob Shanouk. Anders gaan we een keertje samentrainen?

Dat lijkt me een super plan, alleen heb ik maar een paar data die ik kan (alleen in het weekend), omdat mijn vader doordeweek werkt. Was jij van plan doordeweeks of in het weekend te gaan? Ik wil het liefst voor de 17 nog, de 11e bijvoorbeeld.

Wat fijn voor je Vief :) Inderdaad wel wennen, maar wel lekker dat ze zo dichtbij komt te staan
Netjes gereden Rowo! Leuke foto toch nog wel hoor :D
Gefeliciteerd Jetske!
Jammer van dat foutje Benthe! Wel fijn dat het verder goed ging. En sterkte met je hand en been. Je hebt wel veel pech de laatste tijd zeg :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:37

Hmm de 11de valt dat op zondag of zaterdag? Zaterdag heb ik namelijk Hattem, maar als het op zondag valt krijg ik denk ik mn moeder wel zo gek :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 20:39

Dat is op zondag :D
Zaterdag ga ik naar Boekelo, kan ik ff kijken hoe het moet :D
Lijkt me leuk om samen te trainen! Hoe gaan we het regelen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:48

Benthe pech met je hand :+: wanneer word je geopereerd?

Ik ben op bed :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:50

Hmm, even kijken of Rob kan sowieso. Die is nu denk ik nog op de terugreis van uit Fontainebleau.
Zal even checken met mn moeder voor de zekerheid of ze kan (wel handig aangezien ze mij moet brengen :P).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:47

@Rowo: Ik vind het nog wel meevallen hoe je erop staat hoor ;) . Erg leuke foto vind ik het!!
@Benthe: Wat een pech zeg, balen... maarja.. toch een goed gevoel dus :D

Nou ik was nog niet het pad af voor de buitenrit en Wo trapt haar ijzer af!! :(
Ik zei gister nog tegen m'n hoefsmid; ik twijfel of ze het laat zitten tot 6 weken... Haar linkervoet begon wat uit te waaieren.. ook hoorde ik dat ze haar voet aantikte bij het lopen, dus kan ze haar voet niet snel genoeg wegzetten.. En jahhoor.. maargoed... wel balen, morgenavond zou de smid al kunnen, maar heb dan avonddienst :\ .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 23:23

Alles goed met Woll :j
Ben er echt blij mee dat we wat gevonden hebben, want viel best een beetje tegen vond ik..

Lotte: Vervelend zeg :(
Benthe: Wat rot dat je hand weer zo dik is :(:) en zonde van je verkeerde hindernis.
Mandy & Jetske: Mooie foto's!! :)

Ik heb net nog even een voering van een jasje gefixt en ga lekker slapen :z Begin echt moe te worden..
Morgen weer vroeg op. Maandag is altijd de dag van de deadlines. Er is er 1 af, dus nog 2 te gaan.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 07:33

Goede morgen.

Lotte wat vervelend zeg! kan je niet van die hoefbeschermers kopen? ik ga dat ook doen want jackson trapt met springen ook nog wel eens zijn ijzer der af.
Vriendin van mij heeft ook zo'n moeilijk paard met beslaan (altijd brokjes en lastig met zijn voeten) dus die heeft die hoefbeschermers geprobeerd en is super te vreden.

Vief succes met je deadlines, je hebt weer mooie jasjes :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 07:40

Goedenmorgen,

JN. verveldn van je hand. Hopelijk knap je op van de operatie.

Vief succes met deadlines halen.

Zou om 9 uur lesgeven, maar helaas is mn lesklant geveld door de griep. Dus kan mooi nog even rijden voor ik naar Utrecht ga voor mn tentamen. KOn anders niet.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 07:51

PB dat is jammer!

Ik ben richting werk!