Is het daar(DFW) een beetje droog eigenlijk, of ook even nat dan de andere bossen die we hier in de buurt hebben?

@ Ilse ... lekker hoor

Mooie piccies van je puppy trouwens!
@ Bianca ... ik had het bericht gelezen ja ... dat is ook mijn nachtmerrie waar ik weleens bij stil sta ... stel dat je langs de weg met pech komt te staan en je hebt praktisch geen berm om de combinatie goed ver in weg te zetten ...
@ Floor ... krijgen die beesten hormoonbehandeling?

Dat wist ik niet

Trouwens jij bent wat thuis in de geneeskunde van paarden. Kan jij zo via de computer mss zeggen of wat Lady heeft een beetje normaal is?

Ik heb afgelopen zaterdag een buitenrit met haar gemaakt (ze is behoorlijk voorwaarts en het was best blubbig, krijg je vast wel een beeld) de volgende dag had ze alle 4 de benen wel ietsjes voller. Maar dat is vrij normaal bij haar, toen was overigens LA toch wel al dikker dan de rest ... ze zijn wat voller op stalbenen-stijl zeg maar, rondom de kogel.
De volgende dag waren de andere benen weer gewoon normaal, behalve LA ... het is niet warm en ze loopt ook niet kreupel. Het is rondom de kogel en ook de koot is dik, de koot heeft ook van die plooien aan de achterkant .. dat laatste vind ik best apart. Het is nog steeds niet echt warmer dan de rest, de hoef ik ook niet warmer en daar kan ik ook op tikken (zweertje), ze heeft ook geen verhoging (37,7). Ze heeft wel in haar koot ietsjepietjes schilvers/mini korstjes .. ik weet niet wanneer ze die gekregen heeft ... maar ze blijven sinds het dik worden gewoon hetzelfde. Het is straks een week geleden, maar het been blijft steeds hetzelfde ook als ze buiten is geweest. Behalve dat het veel te dik is is er op zich niet zo veel aan te zien.
Ik zit zelf eigenlijk met de volgende mogelijkheden: hoefzweer, mok, peesblessure, verzwikking, overbelasting.