Wat leuk Eef! Veel plezier met je nieuwe paardje.
Vief; wel lachen waar Sam zich dan omdraait en weer terug de wei in rent
Jitske; mijn onderbeen heeft nu wel wat van een kameel weg. Natuurlijk schoot ik met mijn andere been uit toen ik m'n rijlaarst probeerde uit te trekken... tegen dat ene been aan. Nu zitten er 2 bulten op die allebei bruingeel zijn met 2 wonden. Beetje misvormd.
Hoe is het met jouw arm?
Marieke, ik vind het wel leuke foto's. Het geeft echt de actie weer. En idd, hij trekt zijn voorbenen daar flink in. Ik ben ook heel blij met mijn buikflapsingel.
Ik ben erg moe vandaag. Gisteren zijn we met Online naar een clinic geweest bij Tyrza in Rotterdam.
Daarna als de bliksem terug naar Limburg gereden, paardjes verzorgd en in de douche gesprongen. We moesten naar een feestje in de Amsterdam Arena.
Het was wel heel gaaf. Eerst veel eten
. Allemaal Indonesische bufetten.
En daarna was er een concert. Ze haddne 5 acts uitgenodigd (allemaal bekenden, alleen weet ik van sommigen de namen niet meer).
De eerste zangeres was echt ontzettend goed, met een dijk van een stem. Toen kwam Dries Roelvink (of zoiets??). Daar vond ik niks aan. Allemaal van die Amsterdamse rotmuziek. Maar de Amsterdammers zelf vonden het wel heel leuk.
Daarna hadden ze Angelique (die van idols) met Franklin Brown.
Vervolgens Antje Moneiro (of zoiets), Edsilia Rombley, en als laatste Ali B.
We kregen ook allemaal van die pluimen die licht geven om mee te zwaaien. 
Toen het concert was afgelopen was er nog een afterparty. Gingen ze friet, hotdogs en hamburgers serveren.
Het was dus een zeer geslaagde avond.
We zijn wel om half 12 gegaan. Het is dan nog 2,5 uur rijden en ik heb mezelf wakker gehouden met energy drinks