[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:08

Dat kunnen ook de zenuwen zijn Manic
Ze hebben met springen nu wel die A klasse, maar die wordt ten eerste bijna nergens gebouwd, en ten tweede staat het maar op 70 cm. Dan vind ik het gat naar 1m. toch wel veel te groot ineens.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:09

Talida schreef:
Scum schreef:
Ohja, nog een toevoeging. Zo is er dus een heel circuit ontstaan aan mensen die alle oefencrossen in Nederland afreizen omdat ze niet officieel willen/durven te springen.

aha, is er een lijst?
Ik stel voor: een oefencross competitie!

Is een oefencross eigenlijk dan ook met springen en dressuur?

Soms wel, en soms niet. Soms is het alleen maar een terreinrit. Een paar oefencrossen hebben ook dressuur en springen erbij. Ik ben er niet helemaal goed in thuis.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:16

Die A klasse heb ik hier in ieder geval nog nooit gezien... Nou is Noord Holland nou ook niet echt het mekka voor de springsport geloof ik... Maar goed, oefenparcours is ook leuk... Mischien komt het er nog eens van. In ieder geval was ik al een eind op weg mijn vertrouwen weer terug te winnen voordat mijn rug naar de knoppen ging... En nu het weer wat mooier weerd wordt en mijn rug weer beter gaat heb ik eigenlijk best zin om weer een sprongetje te maken... Ik merkte van de winter al dat het een erg goede uitlaatklep is

@Scum kunnen inderdaad ook de zenuwen zijn ja, maar ik erger me vaak dood aan die mensen die zo gestressed zijn dat ze alleen nog maar het slechte in alle mensen om zich heen en hun paarden zien. Het is een beetrje een pet hate, I guess... Maar ik denk dat ik me er beter maar niet over kan uitlaten en zeker niet in dit topic, aangezien 3/4 bokt zich dan meteen aangesproken voelt en boos wordt... En ik ben te gast hier!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:16

Nou, hier zal dat nog wel meevallen We zijn hier niet zo snel boos

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:17

Precies

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:25

lielle om eve terug te komen op je sgw koorts waar je niet snel vanaf komt... ik denk dat ik me toch terug ga trekken voor westerbork ik zie het momenteel niet echt zitten met Muis... ik wil haar niet in het diepe gooien

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:26

ik heb wel altijd erg stress, maar als ik er dan op zit valt het wel weer mee. En als ik dan fijn aan het inrijden ben denk ik goh wat gaat ze lekker, en als mn proef dan de mist in gaat kan me dat al eigenlijk niet meer zo boeien. Daar zit gelijk ook mn probleem, ik vergeet dan verder te rijden!
En als ze dan net zoals gister ineens raar gaat doen, moet ik lachen, de muts! En het meest trots ben ik nog steeds als ze gewoon zo de trailer weer op stapt!

maar er zijn inderdaad genoeg sjago's daar! en voorrang op de linkerhand met inrijden kennen ze ook al niet!

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:27

neem geen overhaaste beslissingen BT

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:45

Jongens, jullie kunnen trots op me zijn: Manic gaat zondag even mee kijken naar de training

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:48

Het is sowieso al knap dat je me om die tijd me bed uitkrijgt.. De dag na Koninginnedag!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:56

Gelukkig vieren ze dat bij ons niet Ik heb er echt niks mee.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:01

Ik heb 4 jaar practisch op de Dam gewoond... Ik was altijd de enige die bezig was de stad /uit/ te komen... Maar het was toch best gezellig altijd... Maar zo een bende...

Ik heb er ook niet zo veel mee en we krijgen dit jaar niet eens een dagje vrij

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:07

Haha, ik zie het al helemaal voor me hoe jij de stad uit probeert te komen tegen de oranjestroom in
Dat hebben wij bij ons in de regio met Duitse dagen. Dan kun je de stad ook niet meer uitkomen.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:18

BT; waarom wil je niet meedoen? Ik dacht dat je traning laatst toch best goed verlopen was?

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:38

Welkom Manic en goed gedaan Talida!

Bedankt voor de samenvatting van alle verslagen, Lielle. Het waren nogal wat pagina's die ik moest doorworstelen. Ik leef met iedereen mee.

Wie gaan er komende zaterdag eigenlijk allemaal meedoen?

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:45

Heb bijgelezen, maar ook weer zo ongeveer alles vergeten

Vief; klinkt als een geslaagd weekend!
Gefeliciteerd met winspunten en prijzen!

Kim; Netjes! Jij ook gefeliciteerd met winstpunten en prijzen!

Ik had gisteren dressuurwedstrijd, ging redelijk, was tevreden, ze was in ieder geval ontspannen, ik vond het geen winstpunt waard, meer rond de 175 ofzo..
Krijg ik mn punten terug; 161 en 154
Zelfs bijna een verliespunt!
De rest van de mensen snapte het ook niet, maarja..
Daarna in de auto ook nog met mam over gehad..
Ga binnenkort weer privélessen nemen (tijdje niet gehad nu), en als het dan nog niet echt beter gaat stop ik met dressuren met Britt.. (op wedstrijden dan)
Het is geen dressuurbeest, en dat zal het nooit worden ook niet..
Mam zei ook; M2 is ongeveer de top voor Britt qua dressuren, misschien dat je met veel moeite nog Z1 kan halen..
En laatst zei instructrice van de ponyclub ook nog; vind het toch knap dat je met dat beest M2 kan dressuren.. En daar komt ook nog bij dat ik behoorlijk groot voor Britt ben ondertussen.

Ik wil nog wel gewoon lekker weer gaan springen,
en voornamelijk crossen.. Wil ergens dit jaar,
misschien in Gorssel ofzo, overgaan naar de M, moet nog even met Rob gaan overleggen.. Maar de laatste tijd pakt ze echt super aan, zonder twijfel, en makkelijk te sturen, alleen nogal heet.

Springen wil ik nog proberen om naar het Z te rijden, weet niet of ze het Z ook aankan, maar ten eerste gewoon lekker in de M fijn rondkomen enzo, dan zie ik wel verder.

En met crossen gewoon nog zo ver mogelijk proberen te komen..
waarschijnlijk gaat ze over een jaar ofzo weg, terug naar haar eigenaar
Ze is ook niet meer heel jong, ze is niet oud, bijna 15, maar dat begint ook wel mee te spelen..

Baal er wel van, maar ze is niet van ons..
En ik word er ook niet kleiner van door te gaan balen

Sorry voor het lange verhaal

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:11

Jitske: wel balen dat ze weer terug moet naar haart eigenaar (ooit een keer)..maar ik zou zeggen geniet nog van de tijd die je hebt!

Ik heb gister clubkampioenschappen gehad.. Stelt niet zoveel voor bij ons, want onze vereniging bestaat maar liefst uit 60 leden waarvan er maar 10 meerijden in de lessen! bij de dressuur waren er ook maar 8 aanwezig en het springen zelfs maar 2!

We mochten 2 dressuurproeven rijden, ik had een B en een L1 gereden en 187 en 173 punten (was ik nog best tevrden over!)... toen het springen: dat ging echt super! ik had A-gesprongen... ja Scum ik ben een van die velen die wat een meter toch echt te hoog vindt(bij gebrek aan les), kwam er gister overiogens achter dat die 80 nou ook niets meer voorstelt!
2 manches foutloos en de barage ook .. die andere vrouw van onze vereniging wat meesprong was 2x uitgesloten (sprong weer voor het eerst sinds 2 jhaar) dus ik was automatisch clubkampioen (gaat bij ons overall)

het voelt niet echt alsof ik het verdiend het maar ik vind het wel leuk, dus zit een beetje met gemengde gevoelens..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:23

floor: toch gefeliciteerd, je hebt toch wel even netjes gereden!

Lielle: ik ben het helemaal met je eens. In de meeste B-crossen wordt er toch wel wat meer gevraagd dan 'meeliften'.

Ik heb een 6.7 op m'n herkansing wiskunde!!!!!!!!!!
Dat had ik echt nooit verwacht, nu moet ik een 5.1 halen op m'n examen terwijl dat eerst nog een 5.6 was. Scheelt toch weer heel wat!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 15:47

andrea16 schreef:
Lielle: ik ben het helemaal met je eens. In de meeste B-crossen wordt er toch wel wat meer gevraagd dan 'meeliften'.

Jaaaaajaaa... hamer het er nog maar eens in dat ik een meelifter ben.Afbeelding;)

andrea16 schreef:
Ik heb een 6.7 op m'n herkansing wiskunde!!!!!!!!!!
Dat had ik echt nooit verwacht, nu moet ik een 5.1 halen op m'n examen terwijl dat eerst nog een 5.6 was. Scheelt toch weer heel wat!

Super! De examens zijn toch bijna he?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 15:50

Haha, ik doelde niet op jou Scum Jij bent verstandig maar er zijn ook mensen die dan wel een B-cross ingaan.

Ja, de examens beginnen bijna Ik heb 22 mei m'n eerste, geschiedenis.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:22

Keurig gedaan Andrea, en dat om dat tijdstip!

JJ, fijn dat het de goeie kant op gaat met Spritsje, volhouden zo. En leuk dat projectje, foto?

Lielle, lekker dat je over bent, het ergste heb je gehad. Ook fijn dat internet het gelijk doet, daar wil ook nog wel eens een paar dagen overheen gaan voordat ze dat in de gaten hebben bij de providers.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:50

Scum schreef:
Erg mooi, die foto's allemaal. MJ; ik heb nog eens in je profiel gespiekt, maar jullie zijn wel heel fijn samen gaan springen als je de foto's van 'vroeger' en nu bekijkt. Ook allemaal lastigere hindernissen. En hij tilt zijn beentjes mooi op

Dank je

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:51

ehh wat ging ik ook alweer typen
Ik heb net de meest saaie vergadering ooit achter de rug en nu kan ik niks meer onthouden

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:52

Oh ja, Jitske, als je weet dat je nog maar beperkte tijd op Britt kan rijden zou ik per direct stoppen met dat wat niet meer echt vooruit gaat en genieten van wat wel lekker gaat!

Dus ik zou zeggen, ga je lekker concentreren op het springen en crossen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:54

Manic welkom, dan zie ik je misschien zondag! Ik rij in de groep voor
Talida, die ik trouwens ook echt moet meeten zondag

Floor, gefeliciteerd!!

En Andrea ook gefeliciteerd! Echt lekker dat je nu op je examen een halve punt lager mag halen