[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anja

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 15:05

andrea16 schreef:
anja15 schreef:
ik woon in Losser..Ligt achter Enschede..En dan nog weer richting de Duitse grens.. Bij ons bij de pony weilanden loopt 'de dinkel' achterlangs..Dat is een soort sjah riviertje denk ik dan...En in de zomer staat die heel erg laag..Maar nu na al dat sneeuw en die regen bui erachteraan..Stroomt die ook nog s helemaal over..Staat echt bijna tot aan de bruggen..

Oh vandaar Een vriendin van mij woont op kamers in Enschede en die vertelde alles al. We moesten afgelopen zondag eigenlijk in Enschede hockeyen maar dat is dus ook afgelast, de sneeuw lag er nog steeds terwijl het ongeveer 8 graden was. Er lag dus een heel pak!

Jah klopt..De sneeuw bleef hier onwijs lang liggen..En nu smelt het als een gek weg..En jah als het dan ook nog s gaat regenen..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 15:58

Marieke, ik heb al eens stiekum gekeken maar zoveel steiler lijkt het niet. Als je er eenmaal bovenaan voor staat zal het wel anders zijn. Ik heb pas 3x op ski's gestaan, zou het dan niet te moeilijk zijn? Ik kan nl. niet goed remmen.

Dat heuveltje links had ik al gezien vanuit de stoeltjeslift (waar ik vorige x bovenaan uitflikkerde ). Vroeg me al af of je daar omheen kon.

Het middenpark heb ik ook gezien vanuit de lift. Er waren er toen een paar aan het springen. Gaaf! (duurt nog jaaaaren voordat ik daar op ga)

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 16:54

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:57

zo daar ligt echt veel water!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:58

grr de foto's willen bij mij niet laden!
leuk sjaan! moet ik mijn naam ook maar veranderen...die slaat helemaal nergens meer op
lielle leuk dat je in de krant stond!!

scum: mijn oom nam mij voor de 1e x mee naar een rode piste...ik wist niet eens wat remmen was maar het is wel handig als je het remmen een beetje onder de knie hebt! als je in een V kan remmen is dat natuurlijk ook genoeg

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:00

rt moet je even op je rechtermuisknop drukken en dan afbeelding weergeven! Toen kwamen ze bij mij allemaal!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:05

Balen van je nek anja
En al dat water is ook al niet zo gezellig

Lielle: concert klinkt super geslaagd!
Ik moet chirurgie lezen, het gaat alleen niet over behandeling, maar is gortdroge theorie zonder plaatjes...

Sjaan: ik had het niet eens gezien

Ik had al gezien dat Romeo naar Denemarken ging. Denk dat hij het daar superfijn gaat krijgen
En natuurlijk top dat ze hem zelf mogen brengen!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:07

O ja. Dat kabouterverhaal is helemaal briljant
Ik zag hem een paar dagen terug al, zou de link hier nog neerplanten, maar dat heb ik blijkbaar toch niet gedaan

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 17:12

Klinkt heel saai Gomir Met plaatjes is het iig bloederiger

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:26

Zo jullie hebben ook niet stil gestaan! Er is net zo veel gepost!
ben even niet in staat om alles bij te lezen. heb het een beetje heel druk de laatste tijd. Ik moet naar de manege om te rijden en dat kost zoveel meer tijd, dan gewoon thuis. En vooral omdat we maar een 2-paardsvrachtwagentje hebben. Moeten we altijd 2 keer.
Van het weekend heb ik nog eenw edstrijd gehad in het L. Ging wel aardig. Ik had 1 balkje. Vanaf nu ga ik weer trouw alles lezen!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:29

Zo Anja, wat een ravage bij jullie!

Stukje over de bakkabouters is erg grappig, misschien hebben ze als vervolg een woezelcursus?

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:30

ik lees ook niet alles haha best veel

maar wat een water zeg jeetje! nou hebben wij gelukkig hier niet

oh goed zo renskek gefeliciteerd.
ik heb dit weekend dressuur en het weekend daarop weer springen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:15

haha die bakkabouters

Ik werd net gebeld dat ik de eerste 4uur uitvallen, ik hoef nu o
pas om half 1 te beginnen ipv half 9

anja: wat veel water zeg.......

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:24

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:26

Haha, ik zag het al Lielle

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:28

heeft BL haar naam ook verandert????

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:30

_Jitske_ schreef:
onze wei is ook alweer helemaal kapot (wat nog eens extra snel gaat met die kleigrond )

volgens mij wel

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:33

HAHAHAHA
Kabouters!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:36

Ik heb een goeie:
Onze nieuwe hond (reu) valt op onze shetlanderhengst. het liefst lopen ze de hele dag te stoeien.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:49

Jeetje Anja, het lijkt bijna de watersnoodramp bij jullie! Ongelooflijk wat een water. Zo erg is het hier nog niet gelukkig.

Missmuts, ja ik les nog steeds bij Rhijnauwen en dat gaat nog steeds heel lekker. Maar ook in de les heeft Killea lang tijd nodig om los te komen.

GEWELDIG dat kaboutercursus topic. Lielle, jouw berichtje met foto maakt het helemaal áf!

De eigenaresse waar ik het paard van bijrijdt, heeft besloten haar paard te gaan verkopen. Het gaat 6 tot 9 maanden duren met haar arm en er blijken zenuwen beschadigd te zijn. Het is nog maar de vraag of het helemaal goed komt.
Als iemand nog een leuk paard zoekt.........13 jarige ruin (afstamming kan ik bij serieuse interesse navragen, evenals een foto plaatsen). In het verleden Z-dressuur gelopen (alle knoppen zitten er nog wel op), maakt een hele goede sprong. Zou een leuk SGW-paard kunnen zijn. Tis wel een flinke jongen want ik denk dat zijn stokmaat wel tegen de 180 aan zit.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:02

wauw anja, jij kan gaan zwemmen! Wij hebben hier ook veel water, maar bij jou is echt extreem!!

Mijn springles is afgebeld, de bak is te nat. Dus dan maar helemaal niet rijden vandaag... Zal blij zijn als het in januari weer tot 6 uur licht is, kan ik na mijn werk tenminste nog een uurtje gaan stappen met Os. Nu is het iets te donker, er staan in het bos geen lantaarnpalen, dus dan zou je echt in het pikkedonker moeten rijden, terwijl de auto's er vaak vrij hard rijden!

Wel balen, heb zondag voor het eerst in een half jaar weer springwedstrijd, en nu al twee-en-een-halve week niet gesprongen...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:06

Jammer dat je springles niet door gaat missjumpy, zeker met je wedstrijd in het verschiet.

Mijn springles met Killea ging erg goed vandaag. Het lijkt er toch wel sterk op dat mijn dip voorbij is..............

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:09

super simmie!!

Weet je ook wat de oorzaak was??

Ik heb vrij lang in een dip gezeten, maar bij mij was het wel duidelijk een kwestie van vertrouwen. Het is lastig als je de oorzaak niet echt weet!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:11

MJ das wel balen, maar het komt vast goed
Simmie super joh. Iedereen heeft wel eens een dip, maar meestal kotm het wel weer goed

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:14

renskek schreef:
MJ das wel balen, maar het komt vast goed

Ik hoop het maar!
De laatste 7 crosswedstrijden had ik steeds hooguit 1 balk. Maar de laatste twee springwedstrijden daarentegen... ik heb in februari laatste indoor gehad, daar sloeg ik zelf helemaal af. En in juli nog een keer, toen kreeg ik mijn paard totaal niet gemotiveerd.

Maar de laatste tijd gaan de lessen een stuk beter. En het is geen grote wedstrijd zag ik, dus dat is wel lekker!! Als ik maar ritme krijgt, dan springt Os eigenlijk wel.