[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hanne_SP

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:14

Hahah MF, is da zo zot? :P Ma 'k heb wel megaveel chance gehad. :P 'k Ging vandaag naar de shop met m'n tekening en om afspraak te maken. En hij zei van daar, lukt nu? Gaatje vrij. :P Dusja direct al mogen gaan haha. :P

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:19

Twijfelde tussen border en Australische herder. Ze zijn beide super leuke honden

Ja zot alle tes iets voor de rest van uw leven eh :-) maar het valt precies wel mee van grote. Leuk gedaan.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:23

En die kostte 100 euro hé! 8)7 Nuja 't is wel een steengoede en bekende tattooshop. :P

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:27

Ik heb er 4 staan. Ze kosten inderdaad wel geld :-) ben al heel wat geld waard :D nog een overblijfsel van mijn jeugd die tattoo 's. Ik was vroeger nogal een rebel

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:28

Tell meee! :P Welke heb je en waar? :P

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:35

Mijn 1ste tattoo was een tribal in vogel over de breedte van mijn rug ter hoogte van mijn schouderbladen.
2 de tattoo waren chinese tekens in mijn nek. Enigste waar ik mss een beetje spijt van heb.
Derde is mijn eigen naam in braille op de onderrug.
En 4 de is naam van mijn overleden paard op mijn voet staan. Heb die wel te verstaan laten zetten toen hij nog leefde.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:51

Zie ik verkeerd op de startlijst van waregem of staat daar nu nergens een Bo of Lo of Mo tussen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:51

Eenvoudig maar mooi Hanne! Het is da mijn vriend ertegen is, anders zou ik ook eentje aandurven.

Leuke foto's Daaphh! Is dat een australian Shepherd of een cattle dog? Vind die bruine wel leuk haha. Puppyspam is altijd welkom. Net als veulenspam. Alles wat lief, klein en pluizig is dus! (Nee, een close-up van een tarantula is dat niet...)

En ik denk dat ik volgende week de osteo maar eens bel voor paardmans. Rechts is drama om los te laten en op been te reageren.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 23:03

Nee er staat nergens een O reeks! Wel veel deelnemers!

Het zijn Australische herders

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:11

Dat was in gavere ook zo.

De O ruiters rijden HC in de gewone reeksen mee.

Ik ben fan van australische herders! Prachtige honden! 4-5 vidnik ook leuk. De zwartjes zijn ook wel leuk maar midner herkenbaar dan toch.

Borders collies hebben idd fantastisch karakter :)! Hele trouwe honden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:33

Ik ben niet zo gek van borders maar ben dan ook vooral onopgevoede projectielen tegengekomen in het verleden die bij paarden voor het gevaarlijke situaties zorgden ivm drijven.
Heb zelf een kruising mechelse herder gehad. Fantastisch dier was dat. Ik neig eerder naar zoiets.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:35

Daapph: heb ik het goed gezien dat je niet rijdt in waregem?

Met zo grote honden heb ik niet veel, mijn schoothond Maltezers zijn al meer dan genoeg :P

Hanne: vind je tattoo wel leuk hoor! Zou ik stiekem ook nog willen, maar ja, ik wil zoveel... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:45

Ik heb nu 2 katten, ben ik ook blij mee. Zolang we geen tuin hebben komt er geen hond.

Een kennis heeft een australian cattle dog. Die doet er oa speuren en zo met de step mee. En ik denk dat ze nu basis schapenhoeden ook doen. Dat ras ligt me ietsje meer.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:49

Ik ben eigenlijk bang van honden :P. Op stal hebben we langharige tekel, chiwawa, bordeaux dog en corgi. Een hilarisch kwartet :). Door hen ben ik niet meer zo bang van honden. Ik haat bv wel Jacks, rotbeesten. Ik ken maar één toffe jack russel en die was van mijn ex zijn ouders, die was super lief.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:08

Mijn 2 jackrussels zijn de grootste schatten die er bestaan! Willen de hele tijd spelen, geven je veel aandacht en heel lief naar andere mensen toe. Maar ja soms kan je door een slechte ervaring een schrik krijgen van bepaalde rassen hé.

Maken we een nieuwe doodle op voor de zee? Zou heel graag met Colorado nog eens gaan. Wie wil er meegaan? (liefst in mei?)

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:16

Ik ga moeten passen voor de zee. De zee is te zwaar voor haar.

Ja je hebt uitzonderingen uiteraard, maar de meestje jacks die ik ken zijn dood irritant en slecht opgevoed :o.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:58

ik heb nu een border en in mijn ogen de beste hond ter wereld :D Ik denk dat ook veel van de opvoeding afhangt. In mijn ogen is ze erg goed opgeleid. Als ik bv ga lopen loopt ze los op de straat mee. of als we met de paarden wandelen loopt ze ook los mee. of als we rijden loopt ze in de piste. Komt er iemand binnen die liever heeft dat ze niet rond loopt geen probleem. ik plaats ze in een hoek en die blijft daar liggen tot ik zeg dat ze er uit mag.
Vroeger nog een jack russel gehad en die liep ook overal los mee. Die had het alleen niet voor mannen.

Heel graag naar de zee maar zal de eerste maanden niet lukken :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:48

In mei wordt lastig. De wedstrijden starten dan en heb maar 1 wedstrijdvrij weekend. En net dat weekend is de oefen cross in zwijnaarde waar ik nog over twijfel...
Juni wordt ook de periode dat ik wss op reis ga en vanaf juli de tornooien.

Mijn debuut in aspiranten is trouwens bevestigd, ik ben ingeschreven voor 20 mei :D eens kijken wat we bakken van die 80cm haha.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:28

Ik heb een Duitse herder van bijna 12 en een bordercollie van bijna 14...en dan nu een puppy bordercollie van 5,5 maand...heerlijke honden!
Maar ik heb ook 2 berner sennen gehad en een bouvier.
Op het moment sta ik ook op de wachtlijst voor een corgi...nog nooit gehad, maar lijken me heerlijke honden. Ik ben me al 2 jaar aan het verdiepen in corgi's en op de camping lijken me die super.

@varekaj...whoop whoop!! succes 20 mei

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 14:32

Nee ik ga ook niet naar Waregem. Wij zitten op internationale in Oudkarspel. Als ik naar Waregem zou gaan zou ik alleen moeten gaan en dat vind ik toch niet zo cool.

Corgi vind ik ook cool! Waarschijnlijk wordt het een van de gevlekte popjes want dat zijn de reutjes.

Net springles gehad, ging goed! Sarah was na mij en de eerste die ze reed is ene die kiet alleen op de camion kan. Dus ik zei, ik zet blits er wel bij.. ik was alleen vergeten dat blits ook nog nooit op de camion had gestaan... hij snapt het principe van dwars staan niet zo...
Afbeelding

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:15

Zijn hoofd staat al goed, nu nog de rest! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 18:16

Ze hebben dat snel door. Camion vind ik makkelijker voor op te zadelen als je droog wil staan. Mijn trailer is te smal daarvoor dus ik moet sowieso afladen. Dat mis ik toch wel, zeker als het regent :Y)

Ik wil liefst van al terug een mechelse of duitse herder. Mijn vriend wil een basset, zo'n stoofbuis met de oren op de grond. Ik krijg het hem alleen absoluut niet uitgelegd dat dat een Basset Hound is en geen Beagle :roll: Volgens hem is dat hetzelfde, alleen zijn bij de ene de pootjes te kort afgezaagd.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 18:52

Afbeelding

Een van deze 3 wordt het normaal <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 18:55

Moh kijk! Geen moeite gehad om ze niet stiekem alvast mee te nemen?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 18:59

Hahaha nee, dat viel meehoor! Nu zijn het opzich nog geen hondjes. Over enkele weken dan wel.

Alleen een stamboek naam met een Q... als iemand suggesties heeft