Ma 'k heb wel megaveel chance gehad.
'k Ging vandaag naar de shop met m'n tekening en om afspraak te maken. En hij zei van daar, lukt nu? Gaatje vrij.
Dusja direct al mogen gaan haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ma 'k heb wel megaveel chance gehad.
'k Ging vandaag naar de shop met m'n tekening en om afspraak te maken. En hij zei van daar, lukt nu? Gaatje vrij.
Dusja direct al mogen gaan haha.
maar het valt precies wel mee van grote. Leuk gedaan.
ben al heel wat geld waard
nog een overblijfsel van mijn jeugd die tattoo 's. Ik was vroeger nogal een rebel
Welke heb je en waar?
. Op stal hebben we langharige tekel, chiwawa, bordeaux dog en corgi. Een hilarisch kwartet
. Door hen ben ik niet meer zo bang van honden. Ik haat bv wel Jacks, rotbeesten. Ik ken maar één toffe jack russel en die was van mijn ex zijn ouders, die was super lief.
.
Ik denk dat ook veel van de opvoeding afhangt. In mijn ogen is ze erg goed opgeleid. Als ik bv ga lopen loopt ze los op de straat mee. of als we met de paarden wandelen loopt ze ook los mee. of als we rijden loopt ze in de piste. Komt er iemand binnen die liever heeft dat ze niet rond loopt geen probleem. ik plaats ze in een hoek en die blijft daar liggen tot ik zeg dat ze er uit mag.
eens kijken wat we bakken van die 80cm haha.
Volgens hem is dat hetzelfde, alleen zijn bij de ene de pootjes te kort afgezaagd.