[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:34

Gaaf Kris dat het zo fijn gaat!
SM goed dat je nog een betere uitleg geeft van je uitspraak :)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:37

Ja Sim, was ook al paar keer bij Rob geweest. Volgens Rob was ze veel te heet voor de cross. Dat was ze ook echt en mede door het feit dat het dressuurmatig ook niet zo lekker ging kwam ze te koop te staan. Ik zag er wel iets in :D
Nog geen jaar later mogen we L gaan crossen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:38

Kris jullie gaan ook lekker, leuk hoor! Ons beide L debuut in Ermelo toch? Hopelijk weer zo gezellig.

Met Pashja ga je ook toch al snel crossen?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:39

Misschien was het de combinatie tussen haar en Obaal, want bij jou gaat het er minder "heet" aan toe toch?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:41

Ja SM. Pas mag 14 juli voor het eerst mee!
En idd, allebei over naar de L! Gezellig!

Het was ook een groot deel de combi Sim. Ze is echt al stukken minder heet. Kon in Hoogenweg op iedere hindernis gewoon meegeven met mijn hand!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:41

Ik heb haar anders behoorlijk heet gezien bij Rob O:) Volgens mij vindt Kris haar paard het water bij Rob heeeeel erg leuk. Fijn dat je steeds meer de rust erin weet te brengen. Maar ik bedoel met mijn post te zeggen dat ik me helemaal voor kan stellen dat iemand niet met dat paard uit de voeten kan. Paard is wel heeeeel enthousiast af en toe!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:45

wil trouwens nog even kwijt dat ik dinsdag echt veel geleerd heb en dus wel aan de 'trekken' ben gekomen. Maar dat is gewoon het groepslessen, en maakt me verder niks uit.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:47

suikermeisje schreef:
wil trouwens nog even kwijt dat ik dinsdag echt veel geleerd heb en dus wel aan de 'trekken' ben gekomen. Maar dat is gewoon het groepslessen, en maakt me verder niks uit.

ik las de zin even te snel _O-

Kris

Water? Ja, daar sukkelt ze altijd in een drafje doorheen :):)
Overigens was de vorige les al 100 keer beter dan de laatste die jij gezien hebt Anne! En laten we het idd maar enthousiasme noemen O:)

suikermeisje

haha wist dat dat zou gebeuren :'). Maar wist het niet anders te benoemen :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:48

:wave: eerst bijlezen, dan meld ik me weer, maar ik kreeg al een heel lief/attent pb-tje, of het wel goed met me ging... :o dus ik ben er weer hoor!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:49

Kris leuk toch dat het bij jou dan zo goed gaat.

Door alle crosslesverhalen alweer helemaal zin in mijn crossles 3 juli

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:50

was renswoude geen leuk idee voor jou joki?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:51

Wat leuk, een gestippelde Roven-pony met ontembare manen <3

Net onder werktijd naar de intratuin geweest :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:51

Wie is dhr. of mw. Vervoort uit Vught?

Mag ik een aantal van jullie nog even herinneren? Ik heb nog steeds niet van iedereen ontvangen. :o

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:57

Schaam schaam. Van mij niet! Ga er nu meteen achteraan!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:01

Sim van mij wel toch? Door je berichtjes ga ik twijfelen...
Joki, waarschijnlijk kom ik kijken met een vriendin. Zij heeft het alleen druk met school (jaja ook wanneer wij zomervakantie hebben) dus ze durft nog niet te zeggen of ze dan tijd heeft. Het leek haar wel heel leuk. Ze was toen ook mee om Kris met Obelia aan te moedigen bij Rob.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:41

Mootje is aan het spijbelen geweest :D .
Dit zijn nog brave maantjes Mo /3 . Quinty zag er meer coupe windhoos uit.
SM: het moet dan zijn "aan m'n trekken". Tot zover de Nederlandse lessen van vandaag. Sorry, maar ik zit soms echt met kromme tenen te lezen :o .

Het is lekker warm zeg. Moet eigenlijk een bikini-smily komen of zo <<) .
Hopelijk gaat het noodweer mee vallen.
Net de merries weer strookje gras gegeven. Met de extra draad blijven ze er mooi af. Hopelijk kom ik ze niet meer in de grote wei tegen 's ochtends ~~}> . En de wei is weer drol-vrij. Het is nu met 1 kruiwagen per dag bij te houden!

snowy1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:50

albert1975 schreef:
gr_roos schreef:
Volgens mij heb ik ergens een bericht gelezen dat de parcoursbouwer van Vasse ook ergens anders zou bouwen en dat dat niet heel positief zou zijn. Ik weet niet of Mistid dat geschreven heeft, ik weet niet wie de parcoursbouwer is/was en hoe die bouwt.

Als ik het goed begreep, was de cross bouwer van Hoogenweg dezelfde als Vasse...

Zo jammer dit.... Laat Mistid alles vertellen en niet alleen wat iedereen wil horen. Niets tegen Mistid maar zij leek mij de aangewezen persoon om uitleg te geven van wat ikvan de bouwer van vasse heb gehoord. De "kromme lijn in vasse van 2 naar 3 was omdat er op het laatste moment ruimte moest komen voor parkeer gelegenheid. anders was de route na h2 rechtdoor gegaan en kwam je mooi uit. Wat ik er verder van begreep was de passage de route die door veel ruiters wel goed was gereden nl een beetje schuin van rechts naar links dat de afstand goed was en je niet door de sloot hoefde. Dat was absoluut niet de bedoeling. Verder wil ik nog kwijt dat de bouwer er de laatste 6 jaar alles aan gedaan heeft om de route zo optimaal mogelijk te maken met hindernissen die passen in de klasse b en l en dat er voor de l een paar vraagstukken stonden die je in het m zeker tegen komt. Ook de ta vond het een cross die voor iedereen te doen was zonder dat er rare lijnen gereden moesten worden. kortom een leerzame cross voor elke klasse. Daarbij komt dat de cross qua hindernissen niet echt anders waren dan voorgaande jaren. mvg

snowy1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:52

albert1975 schreef:
gr_roos schreef:
Volgens mij heb ik ergens een bericht gelezen dat de parcoursbouwer van Vasse ook ergens anders zou bouwen en dat dat niet heel positief zou zijn. Ik weet niet of Mistid dat geschreven heeft, ik weet niet wie de parcoursbouwer is/was en hoe die bouwt.

Als ik het goed begreep, was de cross bouwer van Hoogenweg dezelfde als Vasse...

Zo jammer dit.... Laat Mistid alles vertellen en niet alleen wat iedereen wil horen. Niets tegen Mistid maar zij leek mij de aangewezen persoon om uitleg te geven van wat ikvan de bouwer van vasse heb gehoord. De "kromme lijn in vasse van 2 naar 3 was omdat er op het laatste moment ruimte moest komen voor parkeer gelegenheid. anders was de route na h2 rechtdoor gegaan en kwam je mooi uit. Wat ik er verder van begreep was de passage de route die door veel ruiters wel goed was gereden nl een beetje schuin van rechts naar links dat de afstand goed was en je niet door de sloot hoefde. Dat was absoluut niet de bedoeling. Verder wil ik nog kwijt dat de bouwer er de laatste 6 jaar alles aan gedaan heeft om de route zo optimaal mogelijk te maken met hindernissen die passen in de klasse b en l en dat er voor de l een paar vraagstukken stonden die je in het m zeker tegen komt. Ook de ta vond het een cross die voor iedereen te doen was zonder dat er rare lijnen gereden moesten worden. kortom een leerzame cross voor elke klasse. Daarbij komt dat de cross qua hindernissen niet echt anders waren dan voorgaande jaren. mvg

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:00

Zo jammer dat er dan ook weer hier gereageerd moet worden... Vind dat naar HK verhuis idee geen verkeerd idee.

Ik had de afgelopen tijd vaak dat ik in groepslessen de minst ervarene ben. Doe gewoon mee en doe mijn best. Natuurlijk heb je eens een langsloper of wat dan ook, maar daarom zit je toch ook op les? Ik zou het zelf persoonlijk niet leuk vinden als mijn paard/ pony alles maar doet zonder dat ik er aan moet rijden. Waarom rij je dan paard? Sowieso kan ik niet zo goed tegen die mensen die een pony/ paard hebben die alles maar doet en dan een grote mond naar anderen hebben. Maar goed, dat is mijn mening. En wie ben ik. ;)
Word lekker druk in Renswoude lees ik. :)
Zag trouwens nog leuke schoenen op facebook van Mo volgens mij. Waren gaaf!

Ik heb morgen lekker half daggie... Heerlijk. Spanning voor het examen (arbeidsproef) volgende week begint wel beetje te komen. Zie het al zo gebeuren dat ik dichtklap en het niet haal...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:24

albert1975 schreef:
SM, ik ben blij dat niet iedereen denkt zoals jij!

Dan had ik nooit kunnen trainen in de groepstraining van de SGW. Ik reed op dat moment nog niet eens CH! Dan was ik helemaal een frustratie voor onder andere Geert (Marijke) enz...

Scheelt dat Geert nergens gefrustreert van wordt en hij iedereen wil helpen als hij dat kan :) :D

@ Sm goed dat je nog even uitleg hebt gegeven, kwam idd behoorlijk arrogant over :)
(alhoewel je Geert wel daarmee aan het lachen hebt gemaakt :j )
@ Leli leuke stippel!
@ Texelse welkom terug! Lekkere dagen gehad?
@ Mootje nog wat leuks gehaald bij Intratuin?
@ Snowy1976 ik denk dat het verstandig is toch eens goed na te denken over de crosshindernissen :) Er was zo onvoorstelbaar veel commentaar, dat heb ik nog niet vaak meegemaakt over een cross. Het zou zo jammer zijn als er niks mee gedaan wordt terwijl mensen het goed bedoelen :) Weet je als mensen het niet aanstaat komen ze niet weer, er zijn namelijk in die tijd een heleboel crossen. En dat zou jammer zijn want ik heb ook weleens in Vasse gecrosst dat het wel een leuke cross was!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:25

albert1975 schreef:
gr_roos schreef:

Ik heb een poosje met hem gesproken (over de onduidelijkheid bij het blok, hindernis 10 B paarden) en het is een prima vent die ook goed op de hoogte is van de regels en dergelijkt. Zal hem de komende tijd wel vaker spreken, want in de pb stond ook dat hij Norg dit jaar ook bouwt. Maar ik kan mij van het voorbesprekingstopic Vasse 2010 herinneren dat zijn vrouw ofzo ook op bokt zit, of ze hebben per vorig jaar een nieuwe bouwer. Zal het vanavond even opzoeken.

Ik heb net de pb even wat beter gelezen, en ik val hem aan in mijn post ofzo? Ik zie niet in waar.

Tot vanavond, moet nu rijlessen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:27

Ik vind het nu en hier trouwens geen moment om over vasse te discussiëren. Geloof dat het al uitgebreid is gedaan een half jaar geleden.... :o

lelie wat een aparte stipjes!
Texelse hoe was je mini vakantie?

ik ga weer druk aan het werk :wave:

snowy1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:31

daNiielle_ schreef:
Dat is ook wel een gevoelig onderwerp voor heel veel mensen!
Zoals dat er hier thuis echt een geweldig lief kindje van 2 huppelt.. Terwijl de vader haar met 21 (!!) weken nog weg wilde laten halen.

Zo'n parcoursbouwer mag er best op gewezen worden als er zoveel ontevredenheid is... Alleen belachelijk dat er dan een boze reactie komt in plaats van dat je denkt: Met dat commentaar doe ik wat.

Tuurlijk mag dat maar ik heb alle berichten van vasse gelezen en hij wordt totaal afgebrand. Hij heeft jaren lang ambt delden metsucces gebouwd, heeft in mijn ogen vasse, wat eerst over kronkelpaden waar je niet eens op kon galloperen en takkenbossen liep omgebouwd tot een leuke cross met goede hindernissen. Dat sommigen de te rijden lijnen verkeerd opgevat hebben, veel ruiters reden de bedoelde lijn, kan hij ook niets aan doen. Vind het allemaal erg kort door de bocht en dat "jullie" zo met een wedstrijd omgaan die bedoeld is om er wat van te leren en er plezier te hebben. Ik zou graag zien dat er contact opgenomen werd met de organisatie om zo aan te geven wat er volgens "jullie" niet goed aan was. Weet zeker dat je reactie terug krijgt. Of van het bestuur of van de crossbouwer die, daar ben ik van overtuigd, ook wil dat iedereen een prettig en leuk rondje kan rijden.

mvg