SM goed dat je nog een betere uitleg geeft van je uitspraak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
albert1975 schreef:gr_roos schreef:Volgens mij heb ik ergens een bericht gelezen dat de parcoursbouwer van Vasse ook ergens anders zou bouwen en dat dat niet heel positief zou zijn. Ik weet niet of Mistid dat geschreven heeft, ik weet niet wie de parcoursbouwer is/was en hoe die bouwt.
Als ik het goed begreep, was de cross bouwer van Hoogenweg dezelfde als Vasse...
albert1975 schreef:gr_roos schreef:Volgens mij heb ik ergens een bericht gelezen dat de parcoursbouwer van Vasse ook ergens anders zou bouwen en dat dat niet heel positief zou zijn. Ik weet niet of Mistid dat geschreven heeft, ik weet niet wie de parcoursbouwer is/was en hoe die bouwt.
Als ik het goed begreep, was de cross bouwer van Hoogenweg dezelfde als Vasse...
albert1975 schreef:SM, ik ben blij dat niet iedereen denkt zoals jij!
Dan had ik nooit kunnen trainen in de groepstraining van de SGW. Ik reed op dat moment nog niet eens CH! Dan was ik helemaal een frustratie voor onder andere Geert (Marijke) enz...
daNiielle_ schreef:Dat is ook wel een gevoelig onderwerp voor heel veel mensen!
Zoals dat er hier thuis echt een geweldig lief kindje van 2 huppelt.. Terwijl de vader haar met 21 (!!) weken nog weg wilde laten halen.
Zo'n parcoursbouwer mag er best op gewezen worden als er zoveel ontevredenheid is... Alleen belachelijk dat er dan een boze reactie komt in plaats van dat je denkt: Met dat commentaar doe ik wat.