[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 11:30

Ben benieuwd hoe het eruit ziet Noor!
Hij ligt niet meer in het ziekenhuis, is gisteren thuis gekomen. Wel zo fijn met oud en nieuw, in het ziekenhuis kunnen ze toch niets voor hem doen. Eten etc is idd moeilijk, gok op vloeibaar eten.

Ga zo gezellig naar de club met vriendin! Lekker rijden, als het mij niet lukt kan zij dan ff op What. Hij zal wel goed fris zijn na die paar dagen rust, loopt in de wei nu ook te scheuren met al die knallen. ;)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:33

Beterschap Noor! Leuk van de nieuwe spullen!
Volgens mij kun je als je geopereerd bent aan je kaak de eerste tijd ook niet eten (behalve soep door een rietje). Een softbal-teamgenootje van mij heeft het een keer gehad en dan worden je kaken aan elkaar vastgemaakt (ijzerdraad om je tanden): zo krijg je mooie natuurlijke spalk.
Oh bah, ik zou echt hysterisch worden.

Wat een saai pokkeweer hè -O- .

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:39

Gebroken kaak lijkt me echt verschrikkelijk. Helemaal als ze er niet direct iets aan kunnen doen!
Noor, lekker weer nieuwe spuletjes in huis en beterschap!
San, veel plezier op de club!

Ik zit nog tot twee uur op de zaak, de laatste loodjes vaqn het jaar dus. Daarna even snel naar stal, en dan nog grote boodschappen doen. Ik heb weer een heerlijke planning gemaakt. Niet dus :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 12:57

ik weet er alles van dat je met en rietje moet eten/drinken.
ik heb een kaak verbreeding gehad maar dan kun je dus ook een poosje niks.

hier wordt er al flink geknald, ook hele buurt rondom met carbid volgens mij want er komen me af en toe harde knallen.
noor ik ben ook wel benieuwd naar je huis..

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:10

bianca1980 schreef:
_Noor schreef:
Jeeeh!De tafels! Binnenkort krijgen er een paar mensen pb met het eind resulaat! ;)

We houden de zomermeeting gewoon bij jou... }> kunnen we het Life zien.....

Goed idee! :D

Heb net nog zo'n newmarket staldeken voor Scene uitgezocht, kan hij knap uit logeren. ;)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:37

xxitsmexx schreef:
aangezien het topic al weer hard op weg is richting die 500
Ik wil nog wel xtje opening maken hoor?
Maar dan graag wel alle pbtjes optijd aanwezig ;)

Ik denk dat ik in het volgende topic wel in de opening durf :j .
Wat is het idee: leuke foto, welke paarden je hebt en wat je er mee doet (eventueel "in your dreams" :D )?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:38

@ itsme, voor mij hoeft er niet veel te veranderen ten opzichte van de huidige OP hoor!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:42

Goedemiddag.
Noor: mag ik ook zo'n pbtje als alles staat?
Sann: Succes met What.
Evelien: Leuk zo'n newmarket deken voor Scene.
Over dekens gesproken, weet iemand nog een stevige waterdichte deken die goed ligt op paarden met een hoge schoft, dekens zijn echt een drama bij Bam want alles trekt naar achter de schoft en ligt dan heel vervelend voor hem. Heb inmiddels het eerste model gevonden dat wel goed blijft liggen, maar dat is een HH highliner en de kwaliteit is natuurlijk niks en bovendien niet waterdicht, zitten nu in een maand tijd al 3 flinke scheuren in. Heb geen idee wat ik nu weer moet kopen?

Wij gaan vanmiddag lekker naar het strand met Bam, nog even knallend het jaar uit ;) .
Iedereen alvast de beste wensen want ik denk niet dat ik nog tijd heb om op bokt te gaan.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:46

@ Jantine heel erg bedankt voor het leuke cadeau! Super lief! Genieten gaan we nu zeker.
Net nog even boodschapjes gehaald, jee wat druk.

@ Evelien new market dekens zijn zooooo mooi. Ik heb daar mijn uitrijdeken van besteld. Echt super fijn ook.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:48

Evie, ik heb voor Perfect nu de K&K Crocodile er voor het tweede jaar op liggen.
Enige deken waar zij geen kale plekken van krijgt, en fijn op de schoft blijft. Ze heeft ook een hele hoge schoft.
Nadeel is dat er een vaste hals aan zit, maar bij Perfect vallen de manen van die niet uit. :)
En hij is nog aardig sloop-proof :j

Veel plezier op het strand!!

Ben er nu zeker van dat ik 2 dove paarden heb. :D
De buren waren aan het carbid schieten, en die 2 keken niet op of om.
Ben zelf op de terugweg wel een aantal keren geschrokken van het geknal. :o

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:50

Eef_Bam, wilde net zeggen de HH highliner. Ik heb een 200 grams waterdichte op Linardo liggen. Schoft maatje 1.80 en is onwijs waterdicht, blijft super liggen en is nog helemaal heel na een maand of drie.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:57

Mijn paarden krijgen daar kale plekken van op de borst, maar zijn verder wel fijne dekens. :j

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 13:59

zie deze opening leliaardje.

voor diegene die zo willen blijven staan veranderd er niks
moet er wat nieuws bij of nieuwe foto graag PB
nieuwe toevoegen ook graag pb met foto en tekst..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:00

Mendy is Diazepam een relax middel voor honden of een pijnstiller????

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:02

Ik heb weer een lesje geduld bewaren gehad. Na een half uur ben ik in de wei gaan rijden om watertraining te doen en 2 boomstammen/takken te springen. Na 2x besloot La Diva dat haar training voorbij was. Ging niet meer vooruit of achteruit. Na 1,5 uur uur stond zij pas weer op stal. Ronde 1 was uiteindelijk voor baasje. Paard reageert dan niet meer op been en doet letterlijk niks meer. Ik rij momenteel al niet met sporen. Mag van instructrice geen zweep gebruiken omdat het puur afhaken op het been is. Pffff wat een eigenwijs portret! Morgen gaan we weer verder op dezelfde plek.

@ Danielle mijn paarden reageren ook niet. Zijn lekker aan het Carbid schieten bij ons maar het maakt hun niks uit. Staan nu lekker in de wei met hooi.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 14:09

relax middel marijke

ook voor mensen trouwens, want als je ze bij de ha haalt heet het oxazepam..zelfde tabletje;) maar mag jij niet gebruiken marijke

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:10

hahaha ik heb het ook niet nodig... maar wij vonden nog wat pilletjes voor de hondjes in de la. Ik wilde vanmorgen nieuwe halen maar DA. was gesloten. Toen vond Geert die maar ik dacht dat het pijnstillers waren. Kunnen de hondjes die vanavond lekker opeten en blijven ze nog een beetje rustig.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:11

En hoe zit het met Alprazolam / of alprezolam dan???

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 14:26

die zeggen me niks maar zullen wel onder de zelfde medicatie vallen (tenminste de naam lijkt erop)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:33

Middag :)

Leliaardje, ha nu zal ik nooit meer vergeten hoe je acute moet schrijven!
Kris, leuk filmpje!
Margreet, Sim en Noor waren erg vroeg op gisteren!
Mooi topic Vief, echt een leuk overzicht!
Eef, is idd vrij duur maar de spullen zijn prachtig. Ik durfde daar niet zo goed meteen een bestelling te plaatsen omdat paars een vrij lastige kleur is. De paars/lila van de weekendstof lijkt me haast de goede kleur voor mijn set.
Ik rijd altijd met dezelfde maat beugels, ik kan niet met dressuurmaat op mijn springzadel rijden en op mijn dressuurzadel kan ik al helemaal niet fijn zitten. Heb ze wel langer gemaakt omdat ik dan beter zat (reed eerst met hele korte beugels), cross gaat nu wel een stukje korter.
Goed gedaan Kris!
Noor en Sim zijn lekker op buitenrit geweest
Jeetje San, wat belachelijk dat hij zo lang moet wachten!
Caro, klinkt leuk je nieuwe kapsel!
Ik rijd ook alles verlicht en dan 3/4 passen voor de sprong ga ik zitten. Bij een gewoon parcours blijf ik gewoon zitten.
Beterschap Noor!
Evie, wij hebben voor Kino idd een HH highliner gehad en nu heeft ze een van de equimatch met een halve of kwart hals. Andere dekens glijden altijd achter de schoft!

Gister heb ik ondanks rotresultaten lekker met de Vos gereden! Eerste parcours afgegroet op 3, 2e parcours uitgebeld op 5. Wel heel tevreden. Mocht ook nog in de show meerijden, relaisspringen tegen grote prijs winnaars. Ik mocht met Claudia van Dijk, en we zijn 6e (van de 7 :') ) geworden, maar het was wel ontzettend leuk. Vossie sprong dat parcours ook het beste. Wel weer 2 stops, maar ik heb het idee dat het vertrouwen wel weer terug is. Parkeerde hem veel te dicht voor een hindernis met een eng bord eronder, hij stond bijna stil en met een grom en een schopje knalde hij er toch nog over.
Ook nog een foto van Beau gekocht, van woensdag toen ik er nog op zat.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7495_n.jpg
Zit er zelf niet zo mooi op (wat doe ik met die middelvinger :') ?) maar Beau springt hem echt mooi. :+:

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:42

muts_marijke schreef:
En hoe zit het met Alprazolam / of alprezolam dan???

Dit is inderdaad zelfde soort geneesmiddel als Diazepam. Diazepam is valium: rustig makend dus.

Ik ben blij dat ze hier geen carbid schieten. Alhoewel ik zo nu en dan flinke knallen hoor. Maar gelukkig kilometers hier vandaan.
Heb vanochtend de hele bups met Equest ontwormd. Ben toch altijd zenuwachtig als ik ze dat gegeven heb. Je hoort er van die enge verhalen over.

Eef: lekker dat je naar het strand gaat! Veel plezier (maar dat lees je dus waarschijnlijk niet meer 8-) ).

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:43

PS Mistid: Beau houdt zat ruimte over :j . Gaaf.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:45

Goeiemiddag!
Weer een hoop gekletst hier!
Ik ben vandaag t/m maandag lekker vrij, heerlijk! Heb weer een hoop gewerkt deze week. Volgende week nog een weekje veel werken, en dan is Soldaat een weekje dicht. Onze hond zit met het vuurwerk ook weer aan de relaxpilletjes. Echt heel sneu, hij is zo bang.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:49

De honden van mijn zus logeren bij mijn ouders. Ze zijn in de stad niet te houden op het moment.
Sneu hoor.

Hoorden jullie gisteren nog op de radio van die achterlijke idioten die muizen aan vuurpijlen vastbonden? Hadden een stel muizen bij de dierenwinkel gekocht en schoten ze nu met vuurpijlen weg. Hoe ontzettend gestoord ben je dan :r ? Ik hoop dat ze die lui een flinke tijd vasthouden.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 15:00

moest pb zijn...

zal nu even bijlezen!