Maar die route rij ik eigelijk best vaak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar die route rij ik eigelijk best vaak
).

Maar goed ik wens jullie iig veel plezier
Het moet wel een beetje een comfortabel jurkje zijn want ze loopt nog op krukken
. Maar daarna ging het echt super fijn
.
.
? _Sim_ schreef:Ai, lijkt me wel onhandig: shoppen als je op krukken loopt! Hopelijk vinden jullie snel een geschikt jurkje!
kimdepim schreef:billy: Jij hebt dus al een mooie jurk?
Moet nog wel even gaan bedenken wat het gaat worden. Laat het een beetje afhangen van wat mn vriendinnen aantrekken
bianca1980 schreef:NOOR @ gave foto's van jou hoor en geen idee waar jullie heen geen MOOTJE en NOOR maar heel veel plezier....
billy1 schreef:Ik ook niet! Misschien kunnen ze zelf morgen het raadsel onthullen
Veel plezier in ieder geval! En volgens mij lekker naar Boshuis Drie
_Sim_ schreef:billy1 schreef:Ik ook niet! Misschien kunnen ze zelf morgen het raadsel onthullen
Zal ik het grote raadsel van Mootje en Noor oplossen? Zit nl ook in het complot.![]()
We gaan morgen met een klein groepje bokkers een lange, mooie rit maken bij mij op de Veluwe en daarna een hapje en drankje bij een gezellige pleisterplaats midden in het bos.
veel plezier, word volgens mij lekker weer. Komen de meiden uit het Noorden naar hier....
Ik ben morgenochtend bij stal groenendaal voor de IBOP...
had jack ook toen hij kwam.
Ik heb gezocht met google naar hardloopprogramma downloaden, toen kwam ik op allerlei sites en dan kan je kiezen voor hoeveel km je het wilt hebben. Er gaat dan eerst iemand tegen je praten en als je dan moet lopen komt er muziekje in je oor.
Vandaar dat ik daar in de omgeving ook wel aardig bekend ben, heb 8 jaar naast de bakkerij gewoont