Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar idd er komen vanzelf wel mensen.
Ben idd ook benieuwd
. Daarna ging het wel lekker
Daarna op Herbie 2,5 uur buitengereden samen met Amy en Char. _Noor schreef:En deze laarzen zijn het geworden: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=49978&sgid=48676&title=Ariat%20Bromont%20Tall%20H20%20Insulated Net even eleganter dan de MH laarzen en ze zitten héérlijk.
Citaat:Hij loopt ook fijn op zijn nieuwe bit Simmie!
én mijn spiksplinternieuwe laarzen gingen STUK!
Je was volgens mij echt een supergroom voor Laura! Laura: super gereden! 
..
... Ben gevallen.. We stonden met de paarden te wachten tot we naar binnen konden, want er werd kuil naar binnen gebracht met de shovel.. toen die weg was, liepen we naar binnen, kwam die ons zo achterop
.. Dus paniek bij die paarden.. Wolin rechtovereind, die gaf mij met dat ze omhoog kwam een zet waardoor ik voorover viel, toen sprong ze naar voren, boven op mijn voet, dus die is dikker dan dik en blauwer dan blauw, kreeg geen lucht door die smak op de grond... Die man op de shovel had ons niet gezien, dus die kwam tot twee keer toe naar binnen
... De merrie die achter Wolin liep was ook in paniek en sprong vlak naast me.. Pffff, een situatie wat gelukkig goed is afgelopen.. maar mijn schouder is kapot, mijn knie is helemaal open geschaafd, linkervoet is dik en blauw en ik loop mank
... Ben net door een stalgenootje thuis gebracht, want fietsen ging niet. Wolin mank, ik mank..
.. Vorig jaar in Boekelo heb ik staan twijfelen om ze te kopen, kwam toen helaas niet zo goed uit..

Balen van het water en je laars!

_Noor schreef:Nou, ben weer terug uit Leidschendam. Inderdaad een schitterend parcours.. tot het water want verder ben ik helaas niet gekomenén mijn spiksplinternieuwe laarzen gingen STUK!
Zal zo een verslag maken in het verslagentopic, maar Shanoek bedankt voor het lenen van je schoenen en chaps en Corien, bedankt dat je me even wilde aankledenJe was volgens mij echt een supergroom voor Laura! Laura: super gereden!
hoop dat laura dat ook vond!
schaaam balen van je laarzen was je moeder mee? die moest ook gelijk nieuwe sandalen 
Hij vond het water echt spannend maar je zegt gewoon kom en hij doet het gewoon heel braaf.
. Dus ik heb hem vanaf Bam beetgepakt en maar bij je moeder afgeleverd
. Ik dacht dat je gevallen was, maar gelukkig stond je er gewoon naast toen hij besloot alvast naar de cross te gaan.
, als ze morgen ook de oefencross niet doet zou ik inderdaad de da inschakelen zoals je in het verslagentopic ook al zei.
.
. Dus beter laat dan nooit
:
)
.
Avond!
Doe maar even rustig aan.... Wel fijn dat je moeder weer thuis is en zich redelijk goed voelt!
Vanavond nog even een sprongetje gemaakt met Anoes en ook zij pakte lekker aan. Morgen nog met Jipje naar Heeten op concours voor een springparcourtje en 2 dressuurproeven, zal wel flink zweten worden
En dan vertrek ik maandag lekker met Anoes naar Ermelo voor een weekje
Jipje wordt 2 dagen gereden voor me, dus dat is ook wel fijn.