[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:32

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:34

Middag!
Het is hier inderdaad rustig. Het is eigenlijk ook te mooi weer om binnen te zitten.

Lotte: Wat fijn dat het goed gaat met je moeder!
Heleen: Ik ga zo je topic bekijken
Mirthe: Leuk, nog een project erbij :D

caro29

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:28

Hoii

Ik ben eindelijk weer thuis. Vanmorgen gejureerd. daar werd je helaas niet echt vrolijk van. Gelukkig wel op tijd klaar.
Net les met de merrie gehad van Lammert Laseur. Fijn gereden ondanks de warmte en mevrouw liet mooi even zien waar ik problemen mee heb in het parcours. Trekken, drammen, lang worden en mij negeren. Paar fijne tips gehad waar ik wat mee kwam en mooi even op hoogte gesprongen. Tips hielpen goed waardoor ik nog een heerlijk parcours heb kunnen rijden!
Hij is lekker duidelijk in zijn commentaar en geeft ook duidelijk een oplossing..

@ mirthe pas maar op met die mac.. wel erg lekker en leuk projectje trouwens.
@ heleen ga gelijk even kijken.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 18:06

mistid schreef:
Deed jij allround of SGW Damelza? Met de SGW week ga je daar namelijk heen voor externe training, en pak je vaak het parcourtje mee.

allround :) de volgende keer wil ik denk wel SGW

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 18:23

Mirthe, ik vind Kino wel echt superleuk ! :)) maar idd er komen vanzelf wel mensen.
25 euro, dat is mooi meegenomen!

_Noor, fijn dat de auto volgende week al komt! leuke laarzen :)) Ben idd ook benieuwd
of er wat van komt.

WolinLotte, super dat met je mams alles goed verlopen is.

heleenxx, fijn dat het leuk was, foto's zien er goed uit!

caro29 heeft fijn gereden :)

Ik heb eerst 's ochtends dressuurles gehad met Elvis, hij was heel druk dus eerst beetje bokkend en racend door de bak gegaan :+. Daarna ging het wel lekker :) Daarna op Herbie 2,5 uur buitengereden samen met Amy en Char.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 18:38

_Noor schreef:
En deze laarzen zijn het geworden: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=49978&sgid=48676&title=Ariat%20Bromont%20Tall%20H20%20Insulated Net even eleganter dan de MH laarzen en ze zitten héérlijk.

Die heb ik ook, in het bruin. Echt een genot om aan je voeten te hebben!

Citaat:
Hij loopt ook fijn op zijn nieuwe bit Simmie!

Oh fijn! Ik heb de mijne nog niet uitgeprobeerd. Heb woensdag niet gereden, donderdag gesprongen en dat doe ik met een ander bit. Ik ga er maandag mee rijden, maar ik denk dat het wel goed zit, heb nl de originele Dynamic al een poosje mogen lenen van PB en daar liep Sim super op!

Lotte, fijn dat het goed gaat met je moeder!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 18:51

Nou, ben weer terug uit Leidschendam. Inderdaad een schitterend parcours.. tot het water want verder ben ik helaas niet gekomen :( én mijn spiksplinternieuwe laarzen gingen STUK!

Zal zo een verslag maken in het verslagentopic, maar Shanoek bedankt voor het lenen van je schoenen en chaps en Corien, bedankt dat je me even wilde aankleden ;) Je was volgens mij echt een supergroom voor Laura! Laura: super gereden!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 18:53

Nu al stuk? Hoe kan dat dan?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:00

Goeie vraag. De rits spleet open als het ware. Ik heb Ooteman meteen gebeld. Moeders gaat maandag er even mee terug :)
Ik moest wel mijn vinger achter de rits houden tijdens het dichtmaken, maar dat moet in principe geen probleem zijn natuurlijk...

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:00

balen dat je niet verder dan het water kwam en dat je laarzen stuk zijn :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:01

Lijkt me dan idd een fabrikagefout met de rits!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:08

Ik zeg: nieuwe laarzen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:33

Dat zowiezo. Ooteman lost het maar op met de fabrikant, jij moet gewoon een stel nieuwe krijgen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:44

Jeetje Noor wat een pech... :(:) Ik zal straks je verslag ff zoeken... ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:48

Noor: wat balen van je laarzen! En van de cross, ik zal zo even je verslag lezen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:48

Ik ben ook weer thuis. Helaas niet verder gekomen dan het springparcours. Met losspringen ging ze best fijn, maar in de ring ging de knop om. Ik had de eerste 3 sprongen rotsprongen, en ruim voor 5 stopte ze en ging ze niet meer naar voren. Echt ontzettend balen.
Morgen gelukkig nog de oefencross, maar dan moet ik ook eerst springen. Heel jammer dat ik de cross niet in mocht, want ik vond hem ontzettend mooi!

Fijn dat het goed gaat met je moeder Lotte
Leuk nog een projectje Mirthe!
Mooie foto's Heleen
Fijn dat je les zo goed hielp Caro!
Noor, ik vond je laarzen wel erg mooi en lekker zitten! Het zal idd wel een fabrikagefout zijn!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:57

@ snoekiej wat frustrerend voor je. Mooi dat je wel de oefencross mag rijden. als zij dan gewoon rondgaat dan denk ik dat zij dan zwaar beledigd was als ik jou verslag zo lees. wat balen zeg!
@ noor balen van het water.Het was nog wel zo warm maar paard wilde blijkbaar onderweg geen afkoeling. Zonde van je laarzen. Ik zeg ook Nieuwe!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 20:17

Avond...

Mijn moeder maakt het gelukkig goed, heeft nog wel pijn, want in haar hart is natuurlijk een wond gemaakt en dit duurt een hele tijd voordat weg is... maar ze kan aardig grappen maken ;) ..

Pfff... ik zie eruit ;( ... Ben gevallen.. We stonden met de paarden te wachten tot we naar binnen konden, want er werd kuil naar binnen gebracht met de shovel.. toen die weg was, liepen we naar binnen, kwam die ons zo achterop :oo .. Dus paniek bij die paarden.. Wolin rechtovereind, die gaf mij met dat ze omhoog kwam een zet waardoor ik voorover viel, toen sprong ze naar voren, boven op mijn voet, dus die is dikker dan dik en blauwer dan blauw, kreeg geen lucht door die smak op de grond... Die man op de shovel had ons niet gezien, dus die kwam tot twee keer toe naar binnen :? ... De merrie die achter Wolin liep was ook in paniek en sprong vlak naast me.. Pffff, een situatie wat gelukkig goed is afgelopen.. maar mijn schouder is kapot, mijn knie is helemaal open geschaafd, linkervoet is dik en blauw en ik loop mank ;( ... Ben net door een stalgenootje thuis gebracht, want fietsen ging niet. Wolin mank, ik mank..

@Snoekiej: Ze stopt dus eerder..... is het wel verstandig om door te gaan voor nu? Niet eerst een grondig lichamelijk onderzoek? Dan zou ik persoonlijk wel doen..
@Noor: Wat balen van je laarzen zeg!!
@Simmie: Volgens mij zitten die Ariat Bromont inderdaad zaaaaalig :D .. Vorig jaar in Boekelo heb ik staan twijfelen om ze te kopen, kwam toen helaas niet zo goed uit..

Ik ga op de bank met een film en spareribs.. pfff... zit nu met mijn voet omhoog met een zak bevroren patat er op..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 20:24

Da's minder WL, al is het wel
goed nieuws van je moeder. Ik doe met je mee qua koelen en voeten, ik werd door Raimaer door een conifeer geveegd in de cross, en dat vond mijn voet niet fijn.

Snoekiej, ik had je al gesproken, balen :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 21:16

Caro, Jammer dat het jureren niet zo super was!
Mistid, Leuk project, maar elke keer Mac is volgens mij ook niet zo gezond :D
Noor, Je ging super over 3 heen :j Balen van het water en je laars!
Shanouk, Super balen. Hopelijk kan de DA iets ontdekken.
Lielle, Raimaer had er aardig de gang in :D
PB, Wat ging Maat superfijn het water in. Wat een geweldig paard is het toch <3
WL, Jeetje, dat is schrikken. Hopelijk valt het voor jullie allebei mee. Fijn dat het goed gaat met je moeder.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 21:59

Ben net nog ff de cross wezen lopen. Ik stond na de dressuur wel 6e met 197 punten. Mijn goede gevoel klopte dus gelukkig wel!

@ Lotte, ik ga het morgen nog 1 keer proberen. Daarna heb ik voorlopig niets meer staan, dus daarna gaan we naar de DA. Sterkte met je hele lijf :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:33

_Noor schreef:
Nou, ben weer terug uit Leidschendam. Inderdaad een schitterend parcours.. tot het water want verder ben ik helaas niet gekomen :( én mijn spiksplinternieuwe laarzen gingen STUK!

Zal zo een verslag maken in het verslagentopic, maar Shanoek bedankt voor het lenen van je schoenen en chaps en Corien, bedankt dat je me even wilde aankleden ;) Je was volgens mij echt een supergroom voor Laura! Laura: super gereden!

Vond het super leerzaam om mee te gaan!! :) hoop dat laura dat ook vond!
Dankje wel noor! herkende je niet eens :o schaaam balen van je laarzen was je moeder mee? die moest ook gelijk nieuwe sandalen :')

De rest bedankt voor de berichtjes van me B-day! :)

Billy nog geen veulen?
SNoek mooie score toch wel! weet jij of jeroen er morgen ook is??

Ik ga snel broodjes maken en naar bed! :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 23:10

Echt heel erg balen Shanouk!!
Ook voor jou jammer Noor!
Mo: Dankje! Maatje is echt mijn super baby monster :D Hij vond het water echt spannend maar je zegt gewoon kom en hij doet het gewoon heel braaf.
Corien: Je mag van mij wel vaker mee!! En van mijn moeder ook. Die was heel blij met je en vond het super gezellig. Het aanbod van met de vrachtwagen naar België en jouw paard mee staat nog steeds!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 23:34

Goedenavond!

Noor: Balen van je ritsen het water, ik zeg Jer ineen het loscrossterrein op rennen en dacht: He, die ken ik :)*. Dus ik heb hem vanaf Bam beetgepakt en maar bij je moeder afgeleverd :Y). Ik dacht dat je gevallen was, maar gelukkig stond je er gewoon naast toen hij besloot alvast naar de cross te gaan.
Snoek: Balen zeg :(:) , als ze morgen ook de oefencross niet doet zou ik inderdaad de da inschakelen zoals je in het verslagentopic ook al zei.
Pb: Fijn dat je baby monster zo god ging, ik ben nog steeds fan van Amati :D .
Corien: Ik heb je gisteren en vandaag een paar keer gesproken, maar was je helemaal vergeten te feliciteren :o . Dus beter laat dan nooit :+ :
Gefeliciteerd !!!!!

Vandaag ook gecrosst, dresuur ging fijn, springen niet zo lekker en 2 balkjes, cross erg fijn lekker veel tempo en veel controle alleen een stop op de afsprong en pallisade voor het water. (en dan 19 seconden binnen de tijd, we gaan steeds harder zonder dat ik eigenlijk verschil in snelheid merk :? )
Als ik het slagveld op de uitslagenlijst mag geloven, mag ik hier nog best tevreden mee zijn, maar ben toch nog niet helemaal tevreden :Y) .

Vanavond nog cross gelopen met een vriendin die morgen voor het eerst de BB- cross doet, en ook besloten om morgen mee te gaan als groom, dus ik zal nog wel een aantal bokkers tegenkomen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 00:06

:wave: Avond!
@Corien: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
@Shanoek: Wat verschrikkelijk balen dat Vorstin je weer zo heeft laten zitten vandaag zeg! Hopelijk kun je morgen wel rond komen in de oefencross :(:)
@Lotte: Klinkt niet echt lekker van je avontuur met Wolin :(:) Doe maar even rustig aan.... Wel fijn dat je moeder weer thuis is en zich redelijk goed voelt!
@Noor: Balen dat Jer het water toch weer niet vertrouwde, hopelijk de volgende keer beter! En wat balen van je nieuwe laarzen zeg!
@Caroline: Fijn dat de les zo leerzaam was en dat je goeie tips hebt gekregen!
@Evie: Balen dat je niet helemaal tevreden was, maar volgende keer weer beter!
@PB: Wat fijn dat Amati zo lekker ging! Wel balen dat je van Hetje viel....

Ik heb gisteren mijn laatste officiele dag gehad op stage, was toch wel erg raar.... Ga nog wel een paar keer terug in de vakantie om nog het een en ander definitief af te ronden. Vandaag wedstrijd gehad bij ons op de vereniging. Ik had eindelijk weer eens controle in het parcours, behalve in 1 lijntje wat resulteerde in 1 galopsprong minder en een reuze sprong waardoor we een balkje hadden. Verder flink verbrand vanmiddag ondanks mijn vele gesmeer :o Vanavond nog even een sprongetje gemaakt met Anoes en ook zij pakte lekker aan. Morgen nog met Jipje naar Heeten op concours voor een springparcourtje en 2 dressuurproeven, zal wel flink zweten worden ;) En dan vertrek ik maandag lekker met Anoes naar Ermelo voor een weekje :D Jipje wordt 2 dagen gereden voor me, dus dat is ook wel fijn.