Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik gewoon heel relaxt reed, was zij ook heel fijn. Toen ik haar wat meer op druk wilde hebben, vond ze dat niet zo leuk, dus ik heb het maar een dagje bij relaxt gehouden.
..
, ik ga daarom ook nooit met de bus eigenlijk.. als je daar op moet gaan zitten wachten
, pak de fiets wel ff.
..
, misschien vanmiddag even met Wo hobbelen, die heeft alweer een weekje genikst. 
Blijft stom, je tijd verspillen met wachten.

(al is het niet mijn type 'concert' )
Verslag staat in het Neede topic.

. Hindernissen die ik met haar toch wat spannend vond (Loempia kon overal over stappen, dus vond ik niet gauw iets 'eng' , maar Sofie is maar mini vergeleken met hem, dus vind ik sneller iets spannend). Maar het ging echt geweldig. Wat een heerlijk gevoel
. En ze vind het ook super leuk. Kom ik over de picknick bank, neemt ze ineens een sprintje, moet ik de bocht om: bok bok bok. haha
.
, je hebt een fijne opvolger in Sofie
.
Simmie schreef:Waarom zou dat een probleem zijn voor de KNHS? Ze ontvangen toch gewoon de afdracht van de vereniging?
tis ook wel wat omslachtig natuurlijk, maar ik begrijp het punt van de eigenaren ook wel. Maar dat laat ik dan nog niet ten kostte gaan van mijn groepslessen. 
Wel erg gelachen
Dat doe ik dus nooit meer
Dus ja ook goed over 3 4 was A>B ging ook goed, kreeg zelfs aplaus

. Maar wel fijn dat je toch tevreden bent.

) in de buurt van Rotterdam gegeven worden

goeiemoren
. Daarna lekker m'n bed in gekropen en zo om 12.00 weer beginnen met werken
. Ben dan wel om half 8 uiterlijk vrij.