[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:35

Ach gut BT het wil bij jullie echt niet Verdrietig

goed nieuws JJ, werd tijd bij jullie.

Gave clinic Suus Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:49

thanks

ik heb verder geen idee wat voor impact het kan hebben Bloos
hij zal het hoogstwaarschijnlijk wel in het buitenland hebben opgelopen! volgende week heeft hij weer een onderzoek. dus dat is gewoon afwachten!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 10:59

Jakkie BT. Sterkte voor je broer.
Heb wel eens documentaires gezien over mensen die een parasiet hadden opgelopen, van spinnenestjes in een hoofd tot visjes die via de plasbuis van een man je lichaam binnenzwemmen aan toe. Brrrrrrrrr

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:24

Beste SGW-mutsen!
Zoals een aantal van jullie weten heb ik mijn merrie verkocht aan Mirella Vrolijk en die brengt haar nu succesvol uit.
Nou heeft Mirella aangeboden om naar Nederland te komen en spring / sgw training te geven aan geïnteresseerden Haha! .
Ik ben zelf bijzonder geïnteresseerd, maar er moeten natuurlijk een paar meer meedoen om het voor haar rendabel te maken om naar Nederland te komen.
Hierbij wil ik dan ook eerst polsen of er mensen interesse hebben, zo ja hoeveel en dan ga ik even met Mirella overleggen m.b.t. hoe (in groepjes van 4 à 5) / wat (spring en SGW training) / waar (omgeving Olst-Wijhe) / wanneer en tegen welke prijs natuurlijk...want dat wil vast iedereen weten.

Ik maak hiervoor ook een apart topic aan...dat is misschien makkelijker en gerichter voor de antwoorden! Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:31

ik vind het een leuk initiatief maar aangezien ik al mee ga doen aan de clinics van Lucinda Fredericks en natuurlijk bij Rob les wordt dit me te veel.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:31

Crosspaard heb ik niet, maar in een springtraining heb ik wel interesse als ik het in kan plannen. Vind het wel goed als er ook eens andere mensen naar mij en Urby kijken.
Moet het niet net in de periode vallen dat ik met hem op een springstal zit ergens ver weg, want dan moet ik wel meteen heel veel verschillende meningen verwerken Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 11:38

Ik vind het ook een heel leuk initiatief en heb wel interesse mits het "tussen, de trainingen die ik al heb, door past".

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:04

Ik meld me ook maar weer eens! Druk weekendje gehad... Crosshindernissen op de goede plaats krijgen en nog zelf even gereden, daarna verpicht op het terras gezeten met Ingrid en Suzanne bij Madelene Knipoog. Zondag was het paardenfestival zelf en die dag heb ik ook vrijwel geen moment stil gezeten. Demo was echt goed gegaan! Al vond ik het jammer dat ik zelf niet mee kon rijden...
Er zijn ook een paar foto's gemaakt maar of daar nuttige tussen zitten weet ik niet. De batterij van mijn pa zijn camera was nl leeg Boos!. Ik zal eens kijken van het weekend en ze dan hier plaatsen!

Intussen ben ik weer in Utrecht hard aant studeren, alhoewel dat niet zo soepeltjes gaat als je verslaafd bent aan het nieuwe Hary POtter boek Haha!.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:32

BT: wat een naar bericht zeg! Om welke parasiet gaat het? In ieder geval sterkte!

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:43

Ik heb inmiddels bij Mirella datum en prijs opgevraagd!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:50

Klinkt goed. Al begint het SGW seizoen binnenkort weer. Olst en Wijhe, dat klinkt als achterhoek?
Eerst maar eens kijken wanneer het is enzo.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 12:53

Boven Zwolle. Is voor mij al 1 uur en 10 minuten rijden scum.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:55

Whoei! Alles is altijd daar achter in het oosten.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:00

Lijkt mij wel wat een training van Mirella Vrolijk!
Moet aleen niet te veel kosten en tussen de andere trainingen en crossen passen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:11

omgeving Zwolle is voor mij nog wel te doen, dat rij ik wel in een uur en drie kwartier denk ik Ja
Het moet alleen passen tussen werk, concoursen en mijn weekenddiensten in het ziekenhuis Clown

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:46

Scum: klinkt als een leuke training!
EG: super leuk van de demo!

Heb vandaag weer op Money gezeten Lachen Deze keer hebben we aan de longeerlijn gestapt Lachen Hij deed het echt super! Haha! Hij was zo ontzettend braaf en spande geen moment! Hij was meer bezig met de vliegen dan met mij Clown Ben echt heel trots op hem! Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:00

Jaaaaa, Tezzje was stoer vandaag! En Money natuurlijk ook! Ja
Money is trouwens niet zo groot hoor, tussen de 1.55 en de 1.58 (ben niet zo heel handig met de meetstok, meet altijd iets te weinig Bloos ). 't Is ook een beetje een glijbaan, een beetje overbouwd nog en volbloed dus dan heb je dat al snel. Als ik er iets mee ga doen dan is het waarschijnlijk hooguit een traininkje en een oefencrossje, ben bang dat ik er toch echt wat te groot voor ben. Bij Tessa past hij perfect, dus nog even paps en mams overtuigen dat je ook door de weeks wat afleiding in de vorm van rijden kunt gebruiken..... Duivel

BT: Klinkt eng zeg, van je broer! Ik hoop dat ze het snel kunnen vinden en oplossen!

Squid: Ik denk dat ik dichter bij Mirella zit als bij de locaties die ik voorbij zag komen, voor mij dus niet interessant. Welk paard van haar is van jou geweest?

EG en Scum: Klinkt als een lekkere training. Ik wil ook nog steeds graag een keer naar Rob, maar het past nog niet echt met mijn wedstrjden en andere trainingen....

Lielle: Welkom terug!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:01

Mn moeder belt net met weer een minder feestelijk bericht...
De broer van mijn oma is vanmorgen dood naast z'n bed gevonden...
Ik had erg weinig contact met hem en ben er dus niet bijzonder verdrietig over ofzo, maar het is toch familie...
Vrijdag of zaterdag wordt hij begraven. Het is misschien egoistisch van me maar ik hoop echt dat het zaterdag wordt omdat dat gewoon veel beter uit zou komen...

En ons oude schaap Mandy van ongeveer 16 jaar oud lag vanmiddag dood naast het hek. Niks bijzonders aan te zien dus waarschijnlijk van ouderdom er gewoon mee gestopt.
Hier ben ik eigenlijk verdrietiger over dan die oudoom die ik nauwelijks ken...

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 08:05

Citaat:
Squid: Ik denk dat ik dichter bij Mirella zit als bij de locaties die ik voorbij zag komen, voor mij dus niet interessant. Welk paard van haar is van jou geweest?
Mijn paard was Trustful G, op haar site kun je haar zien onder paarden. Maar Trustful G gebruikte ik alleen op wedstrijd, want wij zeiden altijd Sjimmie od Sjimster! (en Mirella inmiddels ook!).
Ze heeft haar dit jaar 3 juni gekocht, maar vormt al een aardige combinatie met haar!

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 08:55

Nieuws over de SGW spring en cross training van Mirella:

Mirella heeft het volgende aangegeven: een gecombineerde cross_ springtraining, wellicht verspreid over twee dagen, afhankelijk wat de mensen willen. De periode zal zijn van half september tot half november, ergens daar tussen. Ik zal proberen dat zodanig in te richten dat het niet gelijk valt met de SGW's (wellicht kunnen jullie aangeven wanneer jullie NIET kunnen). Kosten, afhankelijk van privé les of met groepjes maar denk aan ± € 50,-- per combinatie.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 08:56

Was dat het schimmeltje dat ze in Genk bij zich had?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 08:57

Squid: Als het in een weekend valt ben ik eigenlijk ook wel geinteresseerd...

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:46

SGWOllie: ja klopt! Wat vond je ervan? Deed Sjim het goed??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:54

Goeiesmorgens!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 10:04

smorregens.