BT het wil bij jullie echt niet 
goed nieuws JJ, werd tijd bij jullie.
Gave clinic Suus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BT het wil bij jullie echt niet 

.
. Zondag was het paardenfestival zelf en die dag heb ik ook vrijwel geen moment stil gezeten. Demo was echt goed gegaan! Al vond ik het jammer dat ik zelf niet mee kon rijden...
. Ik zal eens kijken van het weekend en ze dan hier plaatsen!
. 
Deze keer hebben we aan de longeerlijn gestapt
Hij deed het echt super!
Hij was zo ontzettend braaf en spande geen moment! Hij was meer bezig met de vliegen dan met mij
Ben echt heel trots op hem!
). 't Is ook een beetje een glijbaan, een beetje overbouwd nog en volbloed dus dan heb je dat al snel. Als ik er iets mee ga doen dan is het waarschijnlijk hooguit een traininkje en een oefencrossje, ben bang dat ik er toch echt wat te groot voor ben. Bij Tessa past hij perfect, dus nog even paps en mams overtuigen dat je ook door de weeks wat afleiding in de vorm van rijden kunt gebruiken.....
Mijn paard was Trustful G, op haar site kun je haar zien onder paarden. Maar Trustful G gebruikte ik alleen op wedstrijd, want wij zeiden altijd Sjimmie od Sjimster! (en Mirella inmiddels ook!).Citaat:Squid: Ik denk dat ik dichter bij Mirella zit als bij de locaties die ik voorbij zag komen, voor mij dus niet interessant. Welk paard van haar is van jou geweest?