[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 09:01

Canter schreef:

Wat dacht je Simmie, parcours gaat goed, we beginnen aan het volgende projectje?! Als je net zo doorzet als met het springen dan komt het vast wel goed.

Zoiets ja...............

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 09:43

Gomir, wel vreemd dat zelfs de bladzijdenummering nog niet goed gaat. Saai onderwerp?

MM, ik heb ook zo'n grote skibril. Wel een must op een gletscher!
Canter, ik ski dus altijd met zo'n grote bril. Op een gletscher komt er te veel glare (hoe heet dat in het Nl?) langs de zijkanten.

RT, die pyama/spijkerbroek truc ken ik ook nog.

Sim, ik weet ook nog niet of ik ga skien dit jaar. Hangt van het huis af.

He peanutbutter! Het was gezellig zaterdag

RT, die zoekmachine werkt nauwelijks.

Marieke, ik had dat laatst eens aan Rob gevraagd, ik vind het nl wel leuk om ook weer eens wat andere paarden te rijden Het was een tamelijk relaxed dagje trouwens, eerst met Rob + peanutbutter naar Bergharen, paard van Monique ingevlochten, die 3jarige gereden, een tinkerhengstje gelongeerd en geholpen met voeren. Was leuk! Hij is heel hard bezig met diverse projecten, ik geloof niet dat er sinds de laatste keer (begin nov) nog hindernissen bijgekomen zijn.

Goh, Romeo naar Denemarken! Wel ver weg, maar ook wel leuk om hem dan zelf te brengen.

Sim, een slof is bij Raimaer ook niet echt fijn. Ik gebruik wel eens een vrij korte martingaal, dat werkt wel.

Vief, gewoon gaan skien in Oostenrijk, goed voor je Duits

Ik heb afgelopen jaar vrijwel alle rode pistes gedaan, zwart lijkt me nog niet zo'n goed idee. Tiefschnee heb ik een keer meegemaakt, de 1e dag van mijn 1e skivakantie, en dat viel toen eigenlijk niet tegen. Maar in Frankrijk heb je dus ook heel brede pistes?
Zo superhard naar beneden is wel gaaf Vorig jaar kon je je snelheid laten klokken op een speciaal baantje, ik zat boven de 80 km/u

GvdT, ik had het gelezen. Lijkt me supergaaf! Ik wil eigenlijk ook een trampoline hebben, maar ik denk niet dat die in de tuin past. En Pablo klinkt idd vaag, maar ik ken hem zo langzamerhand een beetje en hij doet echt goed zijn maar het komt er net niet uit. En dan is er bij hem wat mis. Wat is er met jouw pony? En heb je de leiding nog gesproken? Ik zou zelf naar HRM of de vertrouwenspersoon stappen, als de leiding niets doet.

JJ, ik heb ook hoogtevrees maar dat is meer als je zo leuk het dal inkijkt vanaf boven. Een steile piste die in een kom eindigt, vind ik wel leuk.

Ik ben de regen (en de kou) ook beu

Ik ben dus gisteren in Paradiso naar Southside Johnny geweest Super concert, hij knalde er meteen goed in met een echt feestnummer (We're having a party) en hij speelde al zijn grote hits Wel een vreemde gewaarwording; ik was er met twee vrienden met wie ik hem ooit voor het eerst gezien heb bijna 15 jaar geleden en het voelde alsof er niets veranderd was, terwijl er toch wel eea gebeurd is sinds die tijd.

Vanavond weer Raimaer rijden en dan springles met Niels/Naike.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 11:01

he wat leuk Lielle!!

ik heb eigenlijk niet zo veel ervaring met banen in Europa, ik ben 2x met school geweest en 1x met de familie naar frankrijk (La belle plagne...hoe typ je dat he?! naja dat is al dik 5 jaar geleden)

wij gingn altijd in Amerika skieen

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:20

Hé hier even snel een geluidje van mij...
Ik heb even een minuutje de tijd om op internet te komen, dus bijlezen gaat helas niet (kzit weer in Oenkerk)

Mijn naam is inmiddels gewijzigd van chantal_cs naar Sjaan, dus ik ben nog steeds Chantal hoor!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:22

Wat ik met skieen eng vind is dat er soms van die ervaren skieers heel hard van achteren komen. Ik weet wel dat die zelf moeten uitkijken (kan slechts achterstevoren gaan skieen) maar soms zijn die dan ook een beetje het stuur kwijt. Dus ja, botsingen vind ik wel eng.
Vrijdagavond gaan we weer (3 uur lang) en ik zit te twijfelen of ik nou die andere afdaling durf te doen aan de linkerkant zeg maar. Daar zijn wel allemaal wat snellere skieers, maar aan het einde van de avond hoop ik dat die weg zijn.

Goh, dus Romeo toch nog naar Denemarken. Tof dat ze hem zelf mogen brengen!

Chantal, waarom heb je je naam gewijzigd?

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:23

Scum --> Omdat die _cs nergens meer op sloeg, en mijn bijnaam altijd Sjaan is! Dus vandaar! Maar ik ga nu snel weer bezig met de lesstof! Hopelijk kan ik vanavond even bijlezen...

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 12:24

he Sjaan! Dat is even wennen Maar waarom slaat Cs nergens op, dat zijn toch je initialen?

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:34

Wat grappig, Chantal. Het was me niet opgevallen. Ik kijk blijkbaar naar de avatars....

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 13:23

Ik stond in de krant met Raimaer, 2e en 3e in het M1

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:26

Leuk Lielle! In welke krant??

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 13:27

Brabants Dagblad, in de heeele kleine lettertjes.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:27

Hmmm das jammer! Die hebben wij niet!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 13:30

en het staat helaas niet online

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:30

jammer! Waarom stond je erin dan?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 13:32

gewoon bij de wedstrijduitslagen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:33

Sjaan.............da's even wennen.

Leuk dat je in de krant stond Lielle, ook al was het in kleine lettertjes.

Heb net een heerlijke bosrit van 2 uur gemaakt met mijn bijrijdpaard. Nu snel even eten en zometeen heb ik springles met Killea. Alhoewel ik beter dressuurles kan nemen gezien de resultaten van afgelopen zondag.

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:53

Heb je nog les van Rhijnauwen?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:15

Sjaan: leuk je naam zo! En ik ben er al aan gewend

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:45

Nou wij kunnen hier nog steeds niet echt rijden. De sneeuw gaat nu smelten en het heeft ook een hele nacht geregend. Dus de weilanden van de pony's zijn helemaal overtrstroomd en in de bak kun je bijna zwemmen
Vriendin die ricardo rijd ging stukje stappen omdat ze dit weekend haar eerste L wedstrijd heeft en ben even meegegaan. Wat foto's gemaakt..Ook 2 van de volgelopen weilanden..

Oja..kan deze week ook niet rijden. Heb waarschijnlijk weer iets verschoven in mn rug of nek..Heb nu al 2 dagen constant een zeurend gevoel in mn nek hoog tegen mn hoofd aan en loop constant met koppijn. Meteen giropractor terecht en kan ik gelukkig morgen al terecht..Dan komt het vast weer goed

Afbeelding
Lekker bekkie hé

Afbeelding
ik heb 2 weken stilgestaan niks rustig aan

Afbeelding
Kan ook wel lief zijn..

En zover als je kunt kijken een en al water..Tis net alsof we aan zee wonen

Afbeelding

Afbeelding

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:51

Jeetje, wat een water zeg! Waar woon jij in Overijssel? Hier in Hardenberg is er niks aan de hand.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:53

Ik kijk blijkbaar ook naar de avatars, want had het ook nog niet gezien...wel wennen hoor!

Leuk Lielle, zo'n concert!! Van goede muziek kan je je ineens heel happy voelen

Scum: ik ben niet eens op de rechterbaan geweest zaterdag, veel te druk! Ik zou gewoon lekker links gaan. Alleen het begin is een beetje steil, maar dat kun je omzeilen door links van de bobbel door een gangetje te gaan en dan kom je ook op de piste. Kijk ook nog even naar de grootste schans, daar is mijn vriendje dus vanaf gegaan, echt heel cool

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:54

andrea16 schreef:
Jeetje, wat een water zeg! Waar woon jij in Overijssel? Hier in Hardenberg is er niks aan de hand.

ik woon in Losser..Ligt achter Enschede..En dan nog weer richting de Duitse grens.. Bij ons bij de pony weilanden loopt 'de dinkel' achterlangs..Dat is een soort sjah riviertje denk ik dan...En in de zomer staat die heel erg laag..Maar nu na al dat sneeuw en die regen bui erachteraan..Stroomt die ook nog s helemaal over..Staat echt bijna tot aan de bruggen..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:55

Jezus Anja, wat een water!! Ben blij dat wij op zandgrond zitten, de bak is wel wat nat, maar nog prima berijdbaar!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 14:57

djiez, dat is veel!

Anja, sterkte met je nek Balen hoor.

Scum, links is idd superleuk!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 15:04

anja15 schreef:
ik woon in Losser..Ligt achter Enschede..En dan nog weer richting de Duitse grens.. Bij ons bij de pony weilanden loopt 'de dinkel' achterlangs..Dat is een soort sjah riviertje denk ik dan...En in de zomer staat die heel erg laag..Maar nu na al dat sneeuw en die regen bui erachteraan..Stroomt die ook nog s helemaal over..Staat echt bijna tot aan de bruggen..

Oh vandaar Een vriendin van mij woont op kamers in Enschede en die vertelde alles al. We moesten afgelopen zondag eigenlijk in Enschede hockeyen maar dat is dus ook afgelast, de sneeuw lag er nog steeds terwijl het ongeveer 8 graden was. Er lag dus een heel pak!