Canter schreef:
Wat dacht je Simmie, parcours gaat goed, we beginnen aan het volgende projectje?!Als je net zo doorzet als met het springen dan komt het vast wel goed.
Zoiets ja............... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Canter schreef:
Wat dacht je Simmie, parcours gaat goed, we beginnen aan het volgende projectje?!Als je net zo doorzet als met het springen dan komt het vast wel goed.
Zoiets ja............... 
Het was een tamelijk relaxed dagje trouwens, eerst met Rob + peanutbutter naar Bergharen, paard van Monique ingevlochten, die 3jarige gereden, een tinkerhengstje gelongeerd en geholpen met voeren. Was leuk! Hij is heel hard bezig met diverse projecten, ik geloof niet dat er sinds de laatste keer (begin nov) nog hindernissen bijgekomen zijn.
Vorig jaar kon je je snelheid laten klokken op een speciaal baantje, ik zat boven de 80 km/u 

Super concert, hij knalde er meteen goed in met een echt feestnummer (We're having a party) en hij speelde al zijn grote hits
Wel een vreemde gewaarwording; ik was er met twee vrienden met wie ik hem ooit voor het eerst gezien heb bijna 15 jaar geleden en het voelde alsof er niets veranderd was, terwijl er toch wel eea gebeurd is sinds die tijd.
en dan springles met Niels/Naike.
Maar waarom slaat Cs nergens op, dat zijn toch je initialen?
Ik stond in de krant met Raimaer, 2e en 3e in het M1

andrea16 schreef:Jeetje, wat een water zeg! Waar woon jij in Overijssel? Hier in Hardenberg is er niks aan de hand.
Balen hoor. anja15 schreef:ik woon in Losser..Ligt achter Enschede..En dan nog weer richting de Duitse grens.. Bij ons bij de pony weilanden loopt 'de dinkel' achterlangs..Dat is een soort sjah riviertje denk ik dan...En in de zomer staat die heel erg laag..Maar nu na al dat sneeuw en die regen bui erachteraan..Stroomt die ook nog s helemaal over..Staat echt bijna tot aan de bruggen..
Een vriendin van mij woont op kamers in Enschede en die vertelde alles al. We moesten afgelopen zondag eigenlijk in Enschede hockeyen maar dat is dus ook afgelast, de sneeuw lag er nog steeds terwijl het ongeveer 8 graden was. Er lag dus een heel pak!