Hanne_SP schreef:Mijn myler is 12,5 cm.
dan ga ik even mijn myler snaffle nameten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Want 't is anatomisch dus je meet dat niet zoals een gewoon recht bitje..
Volgende keer nog eens proberen...
Toen heeft hij een hap gras gepakt en zich omgedraaid. Ik heb hem laten doen, ik ben al meer dan blij dat hij dit uit zichzelf deed. Maandag heb ik weer springles, kan achteraf dan nog altijd eens kijken hoe hij er dan op reageert. De piano ging prima. Het grasplein rond de piano/afsprong en waterbak is gemaaid zag ik vandaag. Alles ligt nu echt een flink stuk beter zichtbaar. Juist de traptreden zelf moeten nog gedaan worden.
bedankt trouwens voor het aanbod voor morgen mee te gaan Varekaj. Lijkt mij alleen beetje zonde om je te laten komen enkel om te filmen? Want qua hulp kan ik mijn plan trekken, kan alleen opzadelen, en heb goeie startnummer, dus tijd genoeg om te verkennen en ze dan pas van camion te halen... mijn vent zal niet meegaan, hij heeft afgesproken met kameraad om verder te werken in de piste.
ze heeft nog tijd :p ze begint het wel erg lastig te krijgen. ze kreunt heel hard als ze gras eet en ademt ook zwaar. het mag beginnen komen
wel weer verandering van de uier. Ze had deze morgen aan 1 kant een klein kegeltje/druppeltje. nog 9 dagen :p 
Ik ben toch een aantal keer aan een frisse duik ontkomen. Foto volgt later
Heb wel een zeepaard. Die loopt graag in de zee
Varekaj schreef:Hebben we eens geen doodle ingevuld om samen naar zee te gaan? Lijkt me nog steeds leuk, al is de mijne op dit moment gewoon een varken qua gedrag. Ben nu content dat hij geen hengst is, al denkt hij blijkbaar van wel. Gene cadeau om mee te werken, ik hoop dat het weer verbetert.
die waren we idd uit het oog verloren!

ik zou die van mij niet meer kunnen missen. Zo intelligent en trouw dat ze zijn.