Marijke, vraag mij af wat voor zoekopdracht de afzender heeft gebruikt....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gr_roos schreef:Volgens mij heb ik ergens een bericht gelezen dat de parcoursbouwer van Vasse ook ergens anders zou bouwen en dat dat niet heel positief zou zijn. Ik weet niet of Mistid dat geschreven heeft, ik weet niet wie de parcoursbouwer is/was en hoe die bouwt.
muts_marijke schreef:suikermeisje schreef:Indelingen... Ik heb al snel dat het bij mij beter gaat dan bij de rest. Hij weigert niet, hij springt eigenlijk alles en dat is vaak veel minder. Dit was dinsdag ook maar heb me erbij neergelegd dat het nou eenmaal zo is.
Ik heb alleen nog maar getraind bij Rob en Gert.
Henny: Gefeliciteerd! En zag het op FB, bijzonder zeg!
en ook leuk bedacht
Heb vandaag niets op de planning, heb vakantie!
Wel saai opzich, aangezien ik helemaal geen hekel aan mijn studeren heb en het (veel) te makkelijk vind.
Zoiets zeg je toch niet?!Jemig ik heb nog nooit zo'n gedachte door mijn hoofd gehad
albert1975 schreef:SM, ik ben blij dat niet iedereen denkt zoals jij!
Dan had ik nooit kunnen trainen in de groepstraining van de SGW. Ik reed op dat moment nog niet eens CH! Dan was ik helemaal een frustratie voor onder andere Geert (Marijke) enz...
suikermeisje schreef:Alleen doet de pony alles makkelijker dan veel andere paarden, en dat lijkt me niet zo erg om te zeggen?
Kris schreef:Ik ben ook veel beter dan de rest![]()
![]()
![]()
Nee hoor, heb vaak met anderen gelest, hier ook met Evelien en Jantine bv, maar dat gaat altijd goed en die zijn al een stuk verder dan mij.