Marijke: Dat werd niet uitslapen dus

Danielle: Gefeliciteerd met de goede resultaten!
Mendy: Goed bezig! Ik moet fysio weer even bellen voor nieuwe afspraken, dan kan ik ook weer fanatiek aan het sporten.
Lau: Jeetje, gaat lekker daar.. Nu maar lekker naar huis gegaan?
Evie en Mootje zijn gezellig samen op concours geweest.. (en automaat en linkervoet-rem is idd niet zo handig)
Bianca: Leuk dat je L gaat starten met Frits!
Joki: Goed dus dat de DA even is geweest. Zo te horen moet ze er niet al te lang last van houden.
Eef: Ik vind Hattem idd ook niet echt een fijne waterbak hebben. Al moet ik zeggen dat Velvet me vorig jaar positief verraste door eigenlijk vrij simpel over het boompje naar beneden te gaan richting het water, ze vindt water nog wel enigszins spannend

San: Je school heeft niet echt haast met dingen regelen geloof ik of wel? Is er geen centrale persoon die je daar op aan kunt spreken?
TG: Super van schimmeltje en Austin! Wat wordt nu de eerste cross voor Austin?
Hilde: M gaat vast wel goed komen met jou en Uk, jullie hebben de laatste tijd constant goed gepresteerd dus dan zal het in de M ook wel gaan lukken!
Wat vervelend dat bij veel mensen te weinig winstpunten geregistreerd staan bij de KNHS. Volgens de KNHS heb ik al 5 wp in het M-springen, maar ben heel benieuwd waar ze die laatste 2 wp vandaan gehaald hebben
Ben eigenlijk M+3 namelijkHeb me vandaag ook gruwelijk zitten ergeren aan de NS. Ik moet nu naar school 3 verschillende treinen hebben (allemaal redelijk korte stukjes maar moet wel 2 keer overstappen). Eerste trein zou om 08.57uur gaan. Stond we met behoorlijk wat mensen om 08.55uur op de trein te wachten, werd er omgeroepen dat de trein over ongeveer een kwartier zou vertrekken. Zucht, dan zou ik mn aansluiting weer missen (11 min overstaptijd), maar de trein kwam wonder boven wonder toch op tijd
M'n tweede trein reed gewoon op tijd, zat ik vervolgens in mn 3e trein van Geldermalsen naar DB werd er omgeroepen "helaas, slecht nieuws, deze trein rijdt niet door een wisselstoring bij Zaltbommel". Moest ik een half uur wachten op de volgende trein, maar die bleek óók niet te rijden. Uiteindelijk een uur op Geldermalsen gezeten voor er eindelijk weer een trein naar DB ging
. De NS jaagt studenten wel op kamers zo, onmogelijk om op normale tijden op school te komen (had gelukkig geen college, maar had afgesproken om aan een opdracht te werken).
. Maar als ze na een cross eerst 2 maanden lang in het gewone parcours boven de staanders uitspringt... Maar ik had zaterdag dus training cross training gedaan (gewoon zelf) en vanochtend springles (wat super fijn ging
. Na het veulen pak ik haar op en ga ik gewoon weer een cross opgeven en zien we wel weer. Mocht ze daarna toch wel weer te ruig gaan springen, dan moet ik er dan maar definitief een streep onderzetten. Maar dat zien we dan wel
.
. 
Ik heb er nu 3, dat wordt er dan 1. Dan heb ik daarnaast 'alleen nog maar' Soldaat
voor Vief. Wat is er allemaal gebeurd vandaag? Heel veel plezier in Sardinië iig alvast!