Marijke: Dat werd niet uitslapen dus

Danielle: Gefeliciteerd met de goede resultaten!
Mendy: Goed bezig! Ik moet fysio weer even bellen voor nieuwe afspraken, dan kan ik ook weer fanatiek aan het sporten.
Lau: Jeetje, gaat lekker daar.. Nu maar lekker naar huis gegaan?
Evie en Mootje zijn gezellig samen op concours geweest.. (en automaat en linkervoet-rem is idd niet zo handig)
Bianca: Leuk dat je L gaat starten met Frits!
Joki: Goed dus dat de DA even is geweest. Zo te horen moet ze er niet al te lang last van houden.
Eef: Ik vind Hattem idd ook niet echt een fijne waterbak hebben. Al moet ik zeggen dat Velvet me vorig jaar positief verraste door eigenlijk vrij simpel over het boompje naar beneden te gaan richting het water, ze vindt water nog wel enigszins spannend

San: Je school heeft niet echt haast met dingen regelen geloof ik of wel? Is er geen centrale persoon die je daar op aan kunt spreken?
TG: Super van schimmeltje en Austin! Wat wordt nu de eerste cross voor Austin?
Hilde: M gaat vast wel goed komen met jou en Uk, jullie hebben de laatste tijd constant goed gepresteerd dus dan zal het in de M ook wel gaan lukken!
Wat vervelend dat bij veel mensen te weinig winstpunten geregistreerd staan bij de KNHS. Volgens de KNHS heb ik al 5 wp in het M-springen, maar ben heel benieuwd waar ze die laatste 2 wp vandaan gehaald hebben

Heb me vandaag ook gruwelijk zitten ergeren aan de NS. Ik moet nu naar school 3 verschillende treinen hebben (allemaal redelijk korte stukjes maar moet wel 2 keer overstappen). Eerste trein zou om 08.57uur gaan. Stond we met behoorlijk wat mensen om 08.55uur op de trein te wachten, werd er omgeroepen dat de trein over ongeveer een kwartier zou vertrekken. Zucht, dan zou ik mn aansluiting weer missen (11 min overstaptijd), maar de trein kwam wonder boven wonder toch op tijd