[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:03

Texelse is hard aan het werk voor de SGW om iedereen te kunnen laten starten +:)+
Marijke: Dat werd niet uitslapen dus :+
Danielle: Gefeliciteerd met de goede resultaten!
Mendy: Goed bezig! Ik moet fysio weer even bellen voor nieuwe afspraken, dan kan ik ook weer fanatiek aan het sporten.
Lau: Jeetje, gaat lekker daar.. Nu maar lekker naar huis gegaan?
Evie en Mootje zijn gezellig samen op concours geweest.. (en automaat en linkervoet-rem is idd niet zo handig)
Bianca: Leuk dat je L gaat starten met Frits!
Joki: Goed dus dat de DA even is geweest. Zo te horen moet ze er niet al te lang last van houden.
Eef: Ik vind Hattem idd ook niet echt een fijne waterbak hebben. Al moet ik zeggen dat Velvet me vorig jaar positief verraste door eigenlijk vrij simpel over het boompje naar beneden te gaan richting het water, ze vindt water nog wel enigszins spannend :Y)
San: Je school heeft niet echt haast met dingen regelen geloof ik of wel? Is er geen centrale persoon die je daar op aan kunt spreken?
TG: Super van schimmeltje en Austin! Wat wordt nu de eerste cross voor Austin?
Hilde: M gaat vast wel goed komen met jou en Uk, jullie hebben de laatste tijd constant goed gepresteerd dus dan zal het in de M ook wel gaan lukken!

Wat vervelend dat bij veel mensen te weinig winstpunten geregistreerd staan bij de KNHS. Volgens de KNHS heb ik al 5 wp in het M-springen, maar ben heel benieuwd waar ze die laatste 2 wp vandaan gehaald hebben :P Ben eigenlijk M+3 namelijk

Heb me vandaag ook gruwelijk zitten ergeren aan de NS. Ik moet nu naar school 3 verschillende treinen hebben (allemaal redelijk korte stukjes maar moet wel 2 keer overstappen). Eerste trein zou om 08.57uur gaan. Stond we met behoorlijk wat mensen om 08.55uur op de trein te wachten, werd er omgeroepen dat de trein over ongeveer een kwartier zou vertrekken. Zucht, dan zou ik mn aansluiting weer missen (11 min overstaptijd), maar de trein kwam wonder boven wonder toch op tijd :? M'n tweede trein reed gewoon op tijd, zat ik vervolgens in mn 3e trein van Geldermalsen naar DB werd er omgeroepen "helaas, slecht nieuws, deze trein rijdt niet door een wisselstoring bij Zaltbommel". Moest ik een half uur wachten op de volgende trein, maar die bleek óók niet te rijden. Uiteindelijk een uur op Geldermalsen gezeten voor er eindelijk weer een trein naar DB ging :(. De NS jaagt studenten wel op kamers zo, onmogelijk om op normale tijden op school te komen (had gelukkig geen college, maar had afgesproken om aan een opdracht te werken).

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:27

jitske praat me niet van het ov 8)7

kimdepim

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:25

Sim: Ik denk inderdaad dat Sofie het crossen wel mist. En ik ook :D. Maar als ze na een cross eerst 2 maanden lang in het gewone parcours boven de staanders uitspringt... Maar ik had zaterdag dus training cross training gedaan (gewoon zelf) en vanochtend springles (wat super fijn ging :D ) maar ze sprong er niet anders om. Dus misschien gaat ze het nog wel begrijpen ;). Na het veulen pak ik haar op en ga ik gewoon weer een cross opgeven en zien we wel weer. Mocht ze daarna toch wel weer te ruig gaan springen, dan moet ik er dan maar definitief een streep onderzetten. Maar dat zien we dan wel :).

Net klaar met stage, zal even naar de supermarkt. Heb niks in huis en vergeten om wat van thuis-thuis mee te nemen O:).

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:33

De NS is echt waardeloos. :')
Leuk dat je het crossen met sofie weer op gaat pakken. :)

Heb echt overal gezocht naar een goed cijferslot, maar waren allemaal van die dingen die bij een beetje wind al uit elkaar vallen.
Dus nu een slot met maarliefst 5 sleutels gekocht, moet toch goed gaan dan.
Nu nog naar stal, volgens buienradar moet het nu regenen....Zie niks... Totdat ik op de fiets stap zeker....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:43

leuk kim dat je weer een poging gaat wagen! Soof leert het vast vanzelf ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:54

Avond,

Weer chill dagje school gehad, laatste 2 uur turnen gehad, ging best goed :D (ik ben niet zo'n turn mensje)
Morgen weer druk qua sporten, eerst recreatie, dan atletiek, en dan nog voetbal.

Sannn: Balen :(
Lau: het leven van een student.......
Bvw: Leuk zeg je L debuut
Joki: gelukkig maar!

Zo naar stal, weer eens tijd, laatste 3 dagen niet op stal geweest, egt raar want was gewoon thuis maar moest steeds werken en al die zooi, word je ook niet goed van. Ben blij als minder word.

Gister mailtje voor stage de deur uit gedaan. Vandaag werd ik al gebeld en heb woensdag gesprek :D
Op een manege hier in de buurt, en is dan de bedoeling dat ik ga helpen met het lesgeven en kleine stukjes uit eindelijk overnemen onder toezicht natuurlijk :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:21

Ik vaar mee op de bijlees actie van jitske!

Lau gaat lekker!
Mo lekker hoor zo veel vakantie's!
San das zeker zuur zeg!
Karen hoe was je les!
Noor welk nieuwtje :P

Ik heb de tickets! dus laat die zon maar komen, ik ga zo hard lopen haha ben benieuwd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:59

Goedenavond!
Ik ben ook weer terug van een dagje schoonmaken en stal. Ik heb het nu zo druk met al het werken, dat ik heb besloten om 2 schoonmaakadressen af te zeggen. Moet tenslotte ook nog eens studeren := Ik heb er nu 3, dat wordt er dan 1. Dan heb ik daarnaast 'alleen nog maar' Soldaat :)

Gaaf dat je L gaat starten Bvw!
Lekker gereden dus Karen!
Echt balen van Leiden Lau, zo lijkt het wel echt een waardeloze universiteit := Moet zeggen dat het mij nog nooit is overkomen dat er geen docenten op kwamen dagen! Anders staat het altijd van tevoren op Blackboard!
Verschrikkelijk het OV Jitske. Ik baal er ook echt onwijs van dat ik 2x per week naar Amsterdam moet het komende half jaar!
Lekker Corien, waar ga je heen :D?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:03

Ik had mijn meest dramatische dag sinds tijden... #)

Ook nog eens verschrikkelijk druk met studie, paard, werk en donderdagochtend naar Sardinië dus kom alvast even doei zeggen, want denk niet dat ik nog tijd ga vinden om hier voor donderdag bij te lezen of te reageren.. Volgende week dinsdag weer terug :evaw:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:10

Veel plezier op Sardinië Vief!
Snoek, verstandig om het even rustiger aan te doen :)

Verder niet zo veel onthouden... Was wel weer wennen: dagje op kantoor! Gelukkig begint het weekend al om 12 uur op donderdag!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:22

:(:) voor Vief. Wat is er allemaal gebeurd vandaag? Heel veel plezier in Sardinië iig alvast!
Dat is wel lekker Mootje, vroeg weekend!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:24

Snoek naar mallorca!! :D
Vief ook al zo druk!

Noor heb jij een schema om hard te lopen? heb net denk 2 km gedaan ging best lekker, maar wil het vaker doen :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:26

Lekker!!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:39

Goed Corien dat je hard bent gaan lopen! 2 km is hartstikke netjes! En heel veel plezier op vakantie
Fijn Mootje dat jou weekend donderdag al om 12uur is! Ik kan ook niet wachten tot mijn vakantie begint en heb nog helemaal niet het gevoel dat ik nog maar 2 daagjes hoef te werken :)
Balen Vief dat je een baaldag had. En veel plezier op Sardinie.

Heb net samen met Geert Zeus zn koker schoongemaakt. Was niet zo vies dan ik had verwacht. Maar meneer trok constant terug. Was dus niet echt makkelijk en dat met een hele spuit Tranquigel.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:42

Hallo!
Hilde de M zal vast helemaal goed komen met jullie! De crossen gaan zo goed. Al wat geinterreseerden in Uk?
Kim leuk dat je het weer gaat proberen misschien.
Vief alvast heel veel plezier op Sardinie.
Corien heerlijk zeg lekker naar Mallorca.
BVW wel wat rustiger met 1 naar een cross. Leuk dat je de L gaat proberen! Komt vast helemaal goed.

Vanmiddag nog even beide paarden gereden. Heb ook de foto's van de shoot met W, zitten echt hele gave foto's bij! :D En mijn vader wil wel met mij mee naar Texel zaterdag! :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:47

Netjes hoor Corien! Wanneer ga je ookal weer op vakantie?
Margreet, super leuk dat je naar Texel kan :D
Marijke, arme zeus haha :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:55

@ Vief heel veel plezier @ Sardinie
@ Lautje lekker dan zo'n universiteit
@ Marieke arme Zeus ook nog met 2 man bezig hahaha

Hebben jullie buienradar en dan de 24 uurs voorspelling gezien. Daar wwordt je niet blij van. Ik ben blij dat ik zaterdag nu een indoor wedstrijd heb

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:57

Zeus was in een echte droomwereld Caro en Evelien ;) Maar ik had er een naar idee bij dat al dat zaagsel erin zat en moest en zou het eruit krijgen. En aangezien Zeus mij zaterdag behoorlijk verraste met die trap leek het mij beter om het zo te doen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:58

even spammen, Rob geeft een extra training nu Gorssel is afgelast.

Bij voldoende belangstelling is er op zaterdag 10 september een ingelaste training voor 2 (max 3) groepen. We willen naar Minderhout, laat me uiterlijk dinsdagavond weten of je belangstelling hebt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:00

Ik heb toevallig net gemaild voor zondag springen. Gelukkig op Agterberg :Y)
En voor volgende week maar een indoor concours uitgezocht.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:01

ik ga dus voor de training in Minderhout :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:02

karen netjes van schimpie en vos
oh lau wat oliebol dagje school voor niks
jitske wat *** van de NS.
kim heeft weer lekker gesprongen
vief heeft het heel druk tot dinsdag
mootje heeft dagje op kantoor maar wel vroeg weekend
corien netjes toch al 2km. Ik wil het ook vaker gaan doen maar even beetje gaan plannen
margriet gaat naar texel
marijke heeft zeus schoon :P

net gewerkt was weer goed druk.
nu hntm kijken en daarna optijd naar bed. ben echt moe. en moet zeggen voel wel beetje spieren in me bovenbenen haha..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:07

Als alles door gaat is er voor ons zaterdag in Renswoude een extra les. Hopelijk gaat dat door maar ze had nog geen bevestiging of het terrein beschikbaar was. Hoop het wel want ik vind dat zo'n gaaf terrein.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:13

Lielle : kan iedereen aan die training deelnemen? of moet je KNHS lid zijn oid? ben wel erg geïnteresseerd :j

haha Marijke toch aan de tranquigel gegaan :D goed dat het nog meeviel, weten we ook alweer dat het geen hels karwei hoeft te zijn ;)

Lau : hebben we hier ook heel de tijd, dat docenten niet komen opdagen, zeker dan de eerste weken van het semester, vreselijk... daarom kom ik dan maar op voorhand al niet opdagen ( met alle gevolgen vandien := )

2 km is al best wat he Corien. Zou het ook willen doen maar ben bang dat mn zwakke voeten dat niet leuk gaan vinden. Probeer daarom af en toe dan maar mee te zwemmen met het vriendje, maar valt niet altijd goed met clubtraining.

wel grappig hoor, eerste keer dat ik mee ging zwemmen zeiden ze "dat ik maar rustig aan zou moeten doen" want ja "dat paardrijden is toch geen sport"

nou, ik zwom gelijk het dubbele in afstand dan mijn "sportieve" fiets/zwem/loop - vriendje :))

werden die mannen wel HEEEEEL stil toen ik een pak later dan hun in de kantine stond _O-

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:17

Net zoooo lekker gesprongen op les! Laat die L maar komen. :))
Lees dat jullie zaterdag naar Minderhout gaan, woensdag komt de osteopaat dus denk niet dat dat voor mij wat wordt. Had anders graag gewild, gaaf daar! Balen... :( Al denk ik niet dat What wat heeft zoals die vandaag sprong dus dan is het enkel controle. Maar we zullen het zien.

Veel plezier alvast dan op Sardinië Vief!
Verstandig Snoek om er 2 af te zeggen, je hebt het nu zo druk. Hoe gaat het met Vorstin?
Benieuwd hoe het Karen en Vos afgegaan is in Ede.
Gaaf dat je toch naar Texel kan Margriet!