[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:22

Wat een keukenprinses :D Totaal niet aan mij besteed zoiets. K laat vriendlief dat wel doen :o

@ Vief: mooi dat je er weer een adresje bij hebt. En je bent er idd maar druk mee zeg.

Nou mijn zadelmaker is ineens heeeeel snel (dat is ie normaal nooit ) :+ Mijn dressuurzadel is nu alweer opnieuw opgevuld (vanmorgen gebracht) en het andere 2e hands zadel is ook ineens er nu al. Het zat hem toch echt niet lekker dat ie gezegd dat had dat mijn zadel goed lag, terwijl dat niet zo was :=

_Noor

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:54

Tjonge jonge, zit gewoon nog steeds op mijn werk. Het moet niet gekker worden... ;)
@ Rowo: fijn dat het allemaal snel geregeld is.
@ Vief: drukke week zeg!
@ Sim: lekker mee in de thermoskan morgen?? :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:02

Hai,

Ben er ook weer ff. Heb alleen de laatste 2 blz maar gelezen sorry...

@ rowo: ik heb mijn zadels ook op van alles liggen en dat kan best als je paarden niet te veel van elkaar afwijken qua bouw. ( moet alleen als die dikke bruine weer onder het zadel eens kijken of het wel past)
@ Kim belachelijk van de buschauffeur. Lees ook dat we beide op dezelfde wedstrijd zijn zaterdag. Doe ook mee en zondag mag ik een lange dag jureren en ehbo zijn.
@ Anthea Klinkt als een gave reis..

Wat betreft de trailer en de Mac. Ik ga niet door de Mc drive want kan daar echt de draai niet maken. Dum trailer meestal wat aso op de parkeerplaats haha. Krijg altijd van die rare blikken als ik binnenkom in mijn paardenkloffie. Vaak laat paard dan ook nog horen dat zij er is en komen er vaak mensen naar mij toe met de mededeling dat paard herrie maakt haha.
Vandaag met de merrie naar springles gehad. Paard haar mentaliteit moet even aangepast worden. Als mevrouw moe is gaat zij in staking bij de uitgang en dan gaan wij alleen nog maar in de achteruit of met de voorbenen slaan. Dat moet er echt even uit maar uiteindelijk ging het goed. Over 1,5 week mag zij ook even naar de fysio..
Verder weinig bijzonders te melden. Kan ivm familieomstandigheden even niet veel bijlezen of reageren..sorry.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:38

Kim, jeetje zeg wat een gedoe, belachelijk!!
Sim, oeh heerlijk!!!
Mandy, netjes opgelost!!!

Ik heb maar een pizza in de oven geduwd, ben home alone vanavond.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:45

Mandy: Wel zo netjes van je zadelmaker inderdaad!

Caro: Gezellig :). Ik zie je dan zaterdag vast wel. Ik had maar besloten om 1hele dag onder de pannen te zijn dan 2 dagen. Dus ik doe B en L op 1 dag :).

TG: Eet smakelijk alvast ;).

Als wij naar de Mac gaan dan zet paps ook de trailer mooi op het parkeerterrein. Ik voel me dan echt bekeken als ik in mijn witte rijbroek daar loop :=.

Noor: Moet je nog erg lang op het werk zitten?

Ik ga mijn spullen pakken en de paarden klaarmaken. Eens kijken of ze zin hebben om een sprongetje te maken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:02

Ben inmiddels thuis, bami zit erin en ga zo naar de paarden :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:35

Avond :wave:

Ik ga nooit met de trailer door de mac eigenlijk, ben wel op het paard door de Mac gegaan. Iedereen keek ons wel raar aan toen. :D
Ze zullen vast wel een magnetron hebben daar Snoek. Als je naar de Mac bij Ermelo had gewild had je de trailer wel op het parkeerterrein kunnen zetten, maar snap dat je dat niet fijn vindt.
Hopen dat dat zadel goed past Rowo, fijn dat je paps bij wilt betalen.
Jeetje Kim, dat is idd goed balen! Belachelijk ook, het verhaal van die volle bus ken ik helaas ook. Gebeurd bij ons op school ook regelmatig, moet je weer half uur wachten.
Gaaf naar China Anthea!
Klinkt lekker die soep Sim! :D
Jakkes SPSS, ken ik nog wel van de uni. Zo’n hekel aan dat programma. Succes Vief! Klinkt idd als drukke week.
Rijdse Noor!

Vanochtend moesten we allemaal testen doen op school qua conditie, wel leuk. Maar ik heb besloten dat ik weer ga hardlopen, mijn conditie is echt ruk. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 20:37

Goedenavond!

Noor, Jij hebt lang gewerkt!
Sim, Ik stem ook voor een thermoskan :D
Rowo, Fijn dat hij het ineens allemaal wel snel en goed kon oplossen.
TG, Veel plezier met je pizza ;) Ik had de stoofperensalade van de AH, en heb nog als toetje B&J :9
Kim, Spring ze.

Vanavond heeft paardlief gewandeld en lekker buiten gespeeld. Ondertussen heb ik mijn crossbeschermers, singels, zadels en borsttuig schoongemaakt. Dat lag er al vanaf PH :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:41

Ik moet ook de boel eens gaan schoonmaken. :o
Kunnen crossbeschermers eigenlijk in de wasmachine?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 20:44

Jep, ik spuit ze eerst altijd af dat er geen modder meer aan zit en daarna in de wasmachine!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:45

Mooi, dan ga ik dat van het weekend wel eens doen. Spuit ze normaal altijd helemaal schoon, maar nu na het seizoen doe ik dat wel. :)

Hoor net op de radio dat het volgende week kan gaan sneeuwen. :( :( :( :(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:48

:oo Mootje. Zo lang al? Ik poets mijn hoofdstel en singels elke dag en mijn zadel een aantal keer per week. Het komt nooit ongepoetst in het zadelhok te liggen :n

@ karen: ach zo af en toe is zo'n pizza heerlijk toch? :9

@ Kim: rijd ze vnvd! Hopelijk lopen ze fijn.

@ Sann: Sneeuw??? Meen je niet :( Daar zit ik ook echt niet op te wachten... ik haat de winter!!

En met de trailer door de Mc drive doe ik ook niet. Parkeer dan gewoon op de parkeerplaats en haal het binnen.

Heb Zetje thuis ff snel gelongeerd en die was heul fris :+ Avi ff het zadel gepast, maar helaas lijkt ie niet geheel lekker te liggen. De zadelmaker mag er dus mooi ff zelf naar kijken.
Nu ff mijn opgewarmde bordje macaroni eten :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:57

Heb geen thermoskan... Moet ik nog steeds kopen. Boshuis heeft vast lekkere alternatieven. ;)
Sannn, ik doe mijn beschermers na elke training/wedstrijd in de wasmachine. Wel op een wolwasprogramma. Gaat prima en ze blijven gewoon goed/mooi.

Caro, sterkte met de familie-omstandigheden.

Jammer dat het zadel niet op Avi past, Rowo.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:09

rowo schreef:
:oo Mootje. Zo lang al? Ik poets mijn hoofdstel en singels elke dag en mijn zadel een aantal keer per week. Het komt nooit ongepoetst in het zadelhok te liggen :n

Zo heee Mandy! Dat noem ik nog eens fanatiek. Ik poets mijn spullen alleen als ik op wedstrijd ga :o Wel met enige regelmaat dus. Mijn hoofdstel doe ik wel vaker en de bitten maak ik wel altijd netjes schoon :j
Ik heb net nog wel halfslachtig een lapje over mijn laars gehaald ;) Jer liep een stuk fijner vanavond!
Ik wist niet dat crossbeschermers in de wasmachine kunnen! Ik spuit ze ook altijd schoon en ik heb zo'n borsteltje voor het klittenband, maar dan gaan ze na de volgende training mooi even in de machine :j !
@ Mootje: had inderdaad even een lange dag op het werk. Was even nodig en volgende week ben ik maar 1,5 dag echt op kantoor (maandag opleiding, dinsdagochtend vergaderen over onze takenpakketen en donderdag congres), dus moest wat voorbereidend werk doen voor mijn grote vriend de stagiaire.
Toch nog wat foto's van Thailand:
Het thema van onze vakantie: Afbeelding

Olifanten wassen bij Kanchanaburi:
Afbeelding

En snorkelen op Koh Phi Phi:
Afbeelding

Edit: Caro, veel sterkte met de familieomstandigheden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 22:12

Wat een mooie foto's! Heeft de stagair een geslachtsverandering ondergaan ;) Hoe laat ga jij morgen van huis?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:14

Volgens mij (en routenet) is het anderhalf uur rijden, dus 9 uur wil ik bij stal vertrekken!

Edit:
Als je hem ziet, zou je nog wel eens kunnen twijfelen :P

Hoe laat moet jij weg?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 22:17

Uhm, ik moet er nog even over nadenken :o *start nu anwb.nl op*

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:18

Goedenavond :wave: .
Mootje: Nu nog spullen van Princenhage schoonmaken := .
Sann: Nee, dat mag niet!!!
Caro: sterkte met de familieomstandigheden :(:) .
Rowo: Jeetje jij bent ook wel het andere uiterste :+ , paar keer per week vind ik wel lichtelijk overdreven.
Ik poets 1x in de 3/4 weken, en mijn springzadel ietsje vaker omdat die nieuw is.
Sim: Je kan ook soep meenemen naar het etentje 18 december :9 O:)!
Noor: leuk thema :D , moet je daar nou helemaal voor naar Thailand _O- ?

Vanmiddag springles gehad, ging echt heel fijn :) . Heb in overleg met mijn instructeur besloten om op de wedstrijd dit weekend zonder borsttuig en martingaal te springen, vorige week was de musketon van een van mijn martingaalstukken kapot dus de afgelopen twee lessen zonder gereden, en daar doet hij het eigenlijk ook super op!

edit: Waar gaan jullie morgen naartoe Noor en Mootje ?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:20

Ik kan wel weer zien wie er (niet) goed voorbereid zijn..... :D

Geintje.

Eef, tis geen Italiaanse kippensoep. Hou het maar gewoon op Tiramisu.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:22

OMG, ik lees net de routebeschrijving van routenet... Daar ga ik niet uitkomen :=
Ik ga op zoek naar een DomDom

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 22:24

Dop Heets del doe ik in het weekend in 5 kwartier, maar de routeplanner zegt met filevertraging (ik moet over Rotterdam en Utrecht) 1 uur en 50 minuten. Alles is al gepakt, alleen mijn paard nog in de trailer en dan kan ik weg... Ga denk ik 8.45 van stal weg!
Sim, Ik werk het liefst onder druk :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:25

Mootje schreef:
Sim, Ik werk het liefst onder druk :D

Me too! :D
Ik ga ook mijn spullen bij elkaar zoeken en lekker douchen, want ik stink! :+
Tot morgen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 22:26

Tot morgen! Joehoe, Het is al weekend *\o/*

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:30

Moet je langs de A28 Mootje? Vanaf Utrecht richting Amersfoort is die minder druk meestal. Haat dat altijd file rijden met paard in de trailer.

Het is echt koud he! Brrr.. Ik heb hardloop gebeuren gedownload. Nu nog oordopjes voor m'n ipod en ik kan aan de bak. :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:34

@ noor leuke foto's
@ kim gelijk heb je dat je 1 dag gaat naar exloo

doe voor het eerst bokken via mobiel. Is best lastig haha.
Heb ook Whatsapp ontdekt errug grappig en handig...