[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:00

Leuk een nieuwe auto! Wat voor laarzen gaan het worden Noor?

Pffft net Amati en hattrick gereden. Was echt warm. Hetje leek aan het begin wel dodelijk ziek zo traag. Ging mij al bijna zorgen maken, totdat er een eend voorbij vloog, meneer zich speer snel omdraaide en er al bokkend en snurkend vandoor stoof :+ Daarna liep hij gelukkig lekker fit rond.
Amati even paar sprongetjes gedaan en die sprong iets te ruig. Gingen over een laag stijltje boven de staanders uit.... :Y) Gelukkig werd het later beter.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:06

Klinkt alsof je er klaar voor bent PB ;)

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:08

Corien, gefeliciteerd! :D Veel plezier in Wassenaar.

Wauw, Vorstin is echt een prachtig paard Shanoek <3 Fijn dat het weer wat beter gaat! Op naar de Vlietlanden

Vief, succes met je tentamens!

Wat voor laarzen ga je kopen Noor? En ook nog een nieuwe auto? :D

Ik ben benieuwd wanneer het veulen komt! Wel foto's plaatsen hé? Veulentjes zijn zo leuk..

Mijn toetsweek zit erop! Eindelijk!! :D Nu kan ik weer vollop genieten van alles. Ik zat zo met de stress over school, bah! Niets aan... Ben blij als ik klaar ben zeg met school. Ik heb vannacht de hele nacht geleerd, sliep om 3:30 pas := Maar de toetsen gingen super goed vandaag, dus het was het wel waard!
Ik ga even een slaapje doen nu want ik moet zo weer werken bij de AlbertHein.. :Z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:28

Billy: We zullen zien hoe het morgen gaat. Wil vooral lekker rijden. Nog geen veulen bij jullie?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:32

Vief: Jeetje wat een gestress weer. Straks eerst maar lekker op vakantie! Even geen stress ;).

Caro29: Schimmeltje mag straks ook mee. Wil met hem eerst wat oefenparcoursjes op andere terreinen springen. Het springen gaat net wat makkelijker dan het dressuur ;). Dus eerst maar het parcours met hem in. Hij gaat ook fijner lopen in de dressuur als ik thuis wat sprongetjes met hem doe. Maar dit weekend dus oefenparcoursje en volgend weekend weer even naar een ander terrein. Even kijken hoe dat gaat en dan zien we wel even of hij een keer mee mag op concours. Als dat wat word dan gaan we toch eerst BB springen en wat dressuur. Alleen we moeten meteen L1, dus denk eerst een aantal keer alleen BB springen dan.
Maar eerst maar even zien hoe hij het er dit weekend op oefenparcoursje er vanaf brengt :D.

Corien: Gefeliciteerd met je verjaardag :D.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 16:14

GOeiemiddag!
Ik ben even gauw naar huis om wat te eten, straks richting Voorschoten voor mijn aanhangerles en daarna gelijk door naar de Vlietlanden. Vorstin heb ik even 20 minuutjes gereden, en die ging lekker! Heb nog even wat met de tips van Simmie gedaan, en dat deed ze ook wel braaf.

@ MJ, ik zit nu al 5 gaten korter dan met dressuur := Ik denk dat het ook te maken heeft met die wrong van het zadel die bij mijn knie in de weg zit. Bij mijn oude dressuurzadel gingen mijn knieën er dan overheen, maar bij deze gaan mijn onderbenen naar achteren. Maar ik kan het morgen wel ff proberen om nog wat korter te zitten!

Lekker dat je vandaag je laatste schooldagje hebt Anthea
Balen dat het veulen er nog niet is Billy. Als ie vannacht niet komt zit je idd met de Vlietlanden
Wat balen dat jullie toch uit het huis moeten Vief! Dat hospiteren valt ook niet mee, zeker als je er helemaal geen zin in hebt om weg te gaan! Wel fijn dat Woll geinsemineerd is!
Lekker dat je nu echt bijna klaar bent Lotte! Hopelijk gaat het goed met je moeder
Groot gelijk Noor, het is ook wel echt warm nu. Gelukkig ligt de bak bij ons wel aardig in de wind.
Lekker dat je nog ff gereden hebt PB! Alvast veel succes morgen, en we zien elkaar vast nog wel!
Fijn dat je nu klaar bent Marloesje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 16:17

Billy, Hopelijk komt je veulen vanacht!
Lotte, Fijn dat je moeder nu wel behandelt kon worden en kan ze al weer snel naar huis/
Snoekiej, Succes met je aanhanger les zometeen en tot straks :D Fijn dat Simmie haar tips hielpen :j

Voor de Vlietlanden-gangers: Ik zit morgen bij hindernis 3!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 16:44

peanutbutter schreef:
Billy: We zullen zien hoe het morgen gaat. Wil vooral lekker rijden. Nog geen veulen bij jullie?

Lekker rijden is ook het belangrijkst!!
Nee helaas nog geen veulen, ik hoop dat ie vannacht komt, want nog een paar van die halve nachten is ook niet fijn :o Maar ach ik wacht wel af.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 17:37

Snoekiej schreef:
@ MJ, ik zit nu al 5 gaten korter dan met dressuur := Ik denk dat het ook te maken heeft met die wrong van het zadel die bij mijn knie in de weg zit. Bij mijn oude dressuurzadel gingen mijn knieën er dan overheen, maar bij deze gaan mijn onderbenen naar achteren. Maar ik kan het morgen wel ff proberen om nog wat korter te zitten!

Ik had het idee dat je benen wat recht afhingen, maar misschien zag ik het ook niet goed hoor. Maar niet om mijn opmerking gelijk op wedstrijd anders gaan zitten hoor! Want als het al nodig is, kan je er beter misschien eerst op trainen! En misschien is het ook wel niet nodig, ik ben nou niet de verlichte-zit expert :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 18:13

Pff je hebt het er maar druk mee Vief! En Lotte ook!
Voor Kino komen haast geen mensen Caroline. Wel een beetje jammer. Ik wil wel echt blijven crossen, en ben er van overtuigd dat Ul het zonder problemen (misschien het water wel de eerste paar keren) zou doen. Maar het is ook 3x niks om altijd van anderen afhankelijk te zijn, en de meeste crossen zijn wel redelijk ver vanaf hier.. Fijn dat rijden goed ging!
Lekker druk Noor!
Haha leuk die eenden PB :+
:oo leer jij echt tot zo laat Marloes? Bij mij is het meestal al een wonder als ik überhaupt langer dan 10 minuten 'leer'. Dit weekend gebeurd er dus een wonder :Y) .

Wil iemand nog een zeer ingenieus, ondeugend zusje overnemen := ? Ik was even aan het rijden en mevrouw heeft dus maar eigenhandig eten gemaakt. Snelkookrijst in een pan water (zo klaar, aldus zusje :j ), vuur aan, even roeren, rijst met een bakje uit de pan scheppen, een hele boel ketchup erbij en smullen maar ( :r :r :r ).

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 18:40

haha Mirthe!
Ik wil haar wel overnemen, kan ze naast eten koken ook stallen mesten en stofzuigen :P
Jee Billy, nog geen veulen...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 18:53

Nou eet smakelijk Mirthe :D
Marloes: Gelukkig gingen je toetsen goed
Billy: Balen dat het veulen er nog niet is

Ik ga zo ook nog even rijden, hopelijk gaat het nog wat afkoelen. Zondag wordt het pas warm, 28 tot 30 graden 8-)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 19:16

@ mistid Jeetje apart dat niemand voor Kino komt. Het is toch een ZZ pony met een mooie leeftijd.
@ anthea ik vind de warmte meevallen vandaag. Gisteren was het benauwder. Vandaag staat er nog een beetje wind.

Ik mag zondagmiddag rond 1400 springen en waarschijnlijk wordt de cross afgelast ivm de warmte dus ben blij dat ik maandagavond naar Neu Versen ga.
Morgen mag ik eerst jureren in Vinkega en gelukkig maar 20 in de ring morgenmiddag heb ik om 1530 clinic dus dat wordt zweten

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 19:33

Evie_Bandido, leuke foto's en leuk dat je in Almelo hebt gestart! Jammer van je balkjes
Endurance of Trec wil ik ook graag een keer starten. Binnenkort ga ik denk in de kennis
makingsklasse in de endurance starten.

jipje_niekje, fijn dat je zo lekker gedressuurt hebt en dat je instructrice vooruitgang zag!

Noor, wat fijn dat je lekker getraind hebt in biddinghuizen :) succes alvast voor morgen!

Snoek, fijn dat ze niet gestaakt heeft!

toen nog wat gelezen over de oefencross in Biddinghuizen. Ik wil daar ook nog steeds graag
een keer heen. Jammer alleen dat het doordeweeks is, moet dan eigenlijk bijna altijd naar
school en het is voor mij natuurlijk niet zo heel dichtbij. De datum in de vakantie ben ik
op instructieweek.

Mirthe, gefeliciteerd met je 1e plek, leuk stukje in je profiel!

AfbeeldingCorien gefeliciteerd!Afbeelding

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 19:34

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 19:57

caro29 schreef:
@ mistid Jeetje apart dat niemand voor Kino komt. Het is toch een ZZ pony met een mooie leeftijd.

Ja dat dachten wij ook. Maar het is natuurlijk niet de mooiste pony. Als ze het model forester had gehad, waren er al meer wezen kijken. We vragen er nieteens superveel voor (als ik het met andere pony's van gelijkwaardig niveau vergelijk) maarja. Komt vanzelf iemand.

Druk dagje dus morgen Caroline! Jammer dat de cross waarschijnlijk wordt afgelast! Neu Versen wordt 'm helaas niet voor mij volgende week.
Deed jij allround of SGW Damelza? Met de SGW week ga je daar namelijk heen voor externe training, en pak je vaak het parcourtje mee.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 20:03

Wat heb je aan een mooie pony die niet presteert.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 20:05

Tsja zo denk ik ook. Maakt niet uit hoe ze er uit zien, als ze maar willen werken.

Maar kan me voorstellen dat er mensen op haar model afknappen, het is wel een iel ding.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:25

Avond!
Zo, dat was een druk dagje! Heb de auto gekocht en hij komt volgende week al!! :D Een donkergrijze vijfdeurs met alle opties erop heb ik gedaan (in het kader van: als je toch bezig bent). Anders had ik volgende jaar toch aan een nieuwe auto gemoeten en dan kan ik het geld écht niet missen i.v.m. het huis dat dan ook klaar is...
En deze laarzen zijn het geworden: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=49978&sgid=48676&title=Ariat%20Bromont%20Tall%20H20%20Insulated Net even eleganter dan de MH laarzen en ze zitten héérlijk.
Heb er net gelijk even mee gereden. Jer liep ook fijn, heb hem nog wel even aan het werk gezet. Hij loopt ook fijn op zijn nieuwe bit Simmie!Hij staat nu gewassen en wel op stal. Spullen zijn ook (aardig ;)) schoon, nu hier alles even klaar leggen en dan op tuk! :Z
Billy hier komt de dan ook voor jou de gouden tip om dat veulen eruit te krijgen: even hard in de neusgaten van je merrie blazen en dan komt ie er zo uit rollen! ;) Weet je al of je andere merrie drachtig is?
Mirthe Jammer dat de verkoop niet zo wil vlotten.
Mootje Tot morgen dan, ga proberen niet te vergeten bij welke hindernis je zit! 8-)
Damelza Dat artikel had ik ook gelezen :j Klinkt veelbelovend, eerst maar eens zien wat ervan komt!

:evaw:

Edit: typo

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 22:39

Haha Noor, ik ga het denk ik maar niet proberen ;) Ik heb alles klaar voor morgen en ga nu beginnen aan mijn eerste uurtje slaap.......

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:08

Tot morgen allemaal!
Ik heb net de cross gelopen, hij ziet er heel mooi uit.
Morgen loop ik vanaf 's middags rond, en zondag ben ik tot 15:00 uur hindernisjury bij hindernis 5 (het haagje). Dus kom vooral gezellig langs :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:12

Lijken me fijne laarzen Noor!

Veel plezier en succes iedereen in de Vlietlanden! (en op andere concoursen)

Ik heb tussendoor nog een projectje. Meisje die er bij staat die beleerd hem in eerste instantie, maar door een vrij recent ongeluk in combinatie met de onwijze bokken die deze kan geven durfde ze het toch niet aan. Elke keer dat ik blijf zitten krijg ik McDonalds en ik krijg voor elke keer sws 25 euro. :)
http://94.100.121.171/1001950001-100200 ... _m0ZA.jpeg dit was gister :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:16

Zo, Ik ben net terug van de Vlietlanden. We waren met z'n vieren, erg gezellig :j Erg mooi parcours is er neergezet! De rotonde vervalt trouwens voor de L paarden.

Morgenochtend nog even boodschappen doen en dan ben ik er klaar voor! Morgenavond heb ik nog les, dus het wordt een erg drukke dag!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 01:07

Met moeders is alles goed verlopen :D .. Ze was nogal melig aan de telefoon en had het over een hele leuke Belgische arts :o .. dus dat zit wel snor :)) ... Morgen ga ik haar weer ophalen!!

Ben morgen dus niet in de Vlietlanden, maar in Utrecht mams op halen :) ..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 11:47

Wat een rust hier. Allemaal lekker aan het crossen of van het mooie weer aan het genieten :D

Lotte: Super van je mama :)!
Mistid: Haha je hebt weer een leuk projectje zo te horen :D

Ik ga ook weer lekker naar buiten <3
Eind van de middag naar Wolles, kan ze nu nog even lekker buiten lopen. Die was gister best een beetje stijf van het 1,5 week op stal staan. Dus maar even rustig aan doen, ga over een paar dagen toch ook op vakantie.. :)